20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366465 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2550 på: 26. Aug. 2010, 17:58 »
Som eg skulle ha skreve det sjølv InspectorC. Er enig med deg i det du skriv, og eg trur neppe mange hadde brytt seg om Taylor ikkje var "local lad". For da ville dei fleste ha sett kor idiotisk kravet til Taylor/agenten hans er.
Men kjære, vene, snille Christian. Det er da ikke en sjel her på forumet som har sagt at Taylor gjør rett i å kreve de £60 000 det sies at han krever. Ei heller Tommen har sagt noe sånt.
Alle ser at kravet er idiotisk. Selv om de er store tilhengere av Taylor, så ser de at kravet er idiotisk. Jeg selv klarer ikke helt å skjelle ut Taylor å kalle han en idiot og kreve at han drar sin kos. Og jeg registrerer også at det fra Taylors side uttrykkes vilje til å forhandle. Men kravet det spekuleres i, er langt utenfor det Taylors agenter skal ha rett til å kreve på vegne av sin spiller. Og da gjør forsåvidt klubben rett i å sette ned foten. Men her bør man likevel ikke være så fastlåst at man nekter enhver form for kontakt med hverandre. Hvis Taylor har andre planer enn sine agenter må han snarest mulig formidle det til klubbens ledelse og ikke minst, sine representanter. Men klubben bør også vise en vilje til å ønske å beholde en local lad, en veldig lojal spiller, som alltid har gitt 210% for klubben, som alltid spiller med hjertet utenpå drakta. Som aldri er redd for å vike en tomme, for klubbens beste.

Og jeg vil ikke under noen omstendigheter bytte Taylor med Ben Arfa. Ben Arfa vil jeg ha inn i alle tilfeller, men jeg nekter plent å bytte en midtstopper mot en offensiv midtbanespiller. Drar Taylor, så MÅ vi ha inn en adekvat erstatter. På midtstopperplass. Ben Arfa er ingen midtstopper. Ben Arfa må inn uansett. Taylor må uansett erstattes av en spiller i samme posisjon. Vi har per dags dato to midstoppere som holder PL-standard. I tillegg har vi en som ikke er match-fit ennå. Men tre midtstoppere holder ikke i en hel Premier League-sesong. Vi må ha fire stoppere utenom talentene. Det har vi per tidspunkt, men med Taylor skadet, og Campbell ikke match-fit, så er det vel tynt. Vi sliter alvorlig hvis vi får en skade på Colo eller Williamson nå. Og hvis vi i tillegg selger Taylor uten å erstatte han, så blir ikke akkurat situasjonen bedre.

Går en spiller ut, må vi ha inn en ny mann i samme posisjon!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2551 på: 26. Aug. 2010, 18:12 »
Jamen herregud - vi veit jo ikke hvorvidt disse talla stemmer - i følge Tayls sine agenter så er tallene spekulert om i media usanne. Mitt poeng er bare at det er idiotisk å skal kalle de som hudfletter klubben tragisk i denne saken. En sak har vanligvis to sider - vi veit ikke hvilke tall som faktisk er realiteten her. Jeg er også lei av at dette med at Tayls er local lad skal brukes som forsvar når vi erkjenner Tayls sin lojalitet. Enten dere vil innse det eller ei - lojaliteten spillere som Nolan, Smudge og Tayls med flere viste er ikke videre forventet eller forsåvidt normal.

Også kunne selvfølgelig klubben hjulpet seg selv i langt større grad hadde de hatt en mindre patetisk media- og informasjonsstrategi. De kunne kanskje vurdert si litt mer om saken, her som i så mange andre ting. Hughton selv sier jo det strengt motsatte av administrasjonen - og vil ikke ha Tayls solgt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2552 på: 26. Aug. 2010, 18:17 »
Jeg går ut ifra at du ikke svarer meg, Kristoffer. For jeg er helt, helt enig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2553 på: 26. Aug. 2010, 18:47 »
Uenig der Jokke. Vi er i en situasjon der vi faktisk ikke kan få begge deler. Dekningen på midtstopperplass er ikke suveren, men den er god nok. Vi skal være rimelig uheldig med skader om to av våre tre midstoppere er ute samtidig. Spesielt siden Colo sjelden er skadet. Og hvis det er krise kan Perch flyttes inn og Simpson ut på back. Ergo har vi nok dekning på den fronten til at vi klarer oss.

Det som derimot er KATASTROFE er hvis Barton, Jonas eller Enrique blir skadet. Vi har ikke dekning på venstreback og heller ikke god nok dekning offensivt sentralt eller på kant. Det på disse plassene ressursene må fokuseres. Klubben har ikke tid nok, eller penger nok til å hente inn Ben Arfa, erstatter for Tayls og en reserve for Enrique i dette vinduet. Vi må prioritere.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2554 på: 26. Aug. 2010, 19:43 »
Jeg går ut ifra at du ikke svarer meg, Kristoffer. For jeg er helt, helt enig.

Hehe, var ikke til deg nei :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2555 på: 26. Aug. 2010, 19:50 »
http://www.newsnow.co.uk/A/441248116?-11058

Kamil Zayette? Hadde ikke vært dumt!

Middelmådig. Nei takk.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2556 på: 26. Aug. 2010, 19:52 »
http://www.newsnow.co.uk/A/441248116?-11058

Kamil Zayette? Hadde ikke vært dumt!



Middelmådig. Nei takk.

Tjatja... Var no etter mi meining Hull's beste spiller når dei spilte PL, og var vel blant andre Tjærnåsen som skraut fyren opp i skyene. Spørs om vi klarer å beholde Tayls
« Siste redigering: 26. Aug. 2010, 20:01 av Sebastian »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2557 på: 26. Aug. 2010, 20:05 »
Zayatte? Nei takk! Var god den første tiden i Hull, etter det har han vært like ræva som resten av laget sitt.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2558 på: 26. Aug. 2010, 20:14 »
http://www.newsnow.co.uk/A/441248116?-11058

Kamil Zayette? Hadde ikke vært dumt!

Middelmådig. Nei takk.


Skal sies at han holder høyere nivå enn både Saylor og Campbell, og disse er vel heller  "middelmådige" vil jeg si. Hadde digga han om han kom hit!

Btw enig med Sebastian.

Nei.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2559 på: 26. Aug. 2010, 20:15 »
Jo, helt klart + at S.Taylor nå sansynligvis forsvinner og Sol bare har kontrakt ut sesongen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2560 på: 26. Aug. 2010, 20:18 »
Jo, helt klart + at S.Taylor nå sansynligvis forsvinner og Sol bare har kontrakt ut sesongen.
Det betyr vel ikke at han holder et høyere nivå enn de alikevel?

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2561 på: 26. Aug. 2010, 20:21 »
Nei, nei. Men hvis de forsvinner i løpet av et år måtte vi minst ha en ny midtstopper og da mener jeg han hadde vært perfekt. Jeg sier heller ikke at han er mye bedre, men en liten forskjell er det.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2562 på: 26. Aug. 2010, 20:33 »
Kamil Zayette er ikke bedre enn de midtstopperene vi har. Som Daniel sa så hadde han en god start på Hull-karrieren, men så ble han like elendig som resten av laget etter hvert. Vil ikke si at jeg ville hatt han som erstatter for Taylor og Campbell dersom de forsvinner.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2563 på: 26. Aug. 2010, 20:40 »
Ben Arfa to Newcastle tomorrow to finalize the loan

Hatem Ben Arfa's departure to Newcastle tomorrow, Friday, could accelerate. According to the president of OM Jean-Claude Dassier, the player will be here tomorrow morning at Newcastle. There will finalize its loan with the English team after a last offensive Werder Bremen, the last club in the running to engage the attacking midfielder.

http://www.rmc.fr/editorial/123711/ben-arfa-a-newcastle-demain-pour-finaliser-son-pret/

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2564 på: 26. Aug. 2010, 20:47 »
Moro om han hadde blitt klart til lørdagens kamp :)
Ikke startet, men vært med på benken :)
Men han har vel ikke all verdens form for tiden, da han ikke har vært med på fotballøkt på drøye 2 uker ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒