20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366464 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2340 på: 20. Aug. 2010, 19:35 »
da selger definitivt Marseille Ben Arfa, får bare håpe det blir til oss ;)

Det er "done deal" med engang Ashley og kompani går med på å skrive ut sjekken det..  :P

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2341 på: 20. Aug. 2010, 19:36 »
Fin spiller, men feil posisjon. Vi har nok sentrale midtbanespillere og trenger heller en ving...

Litt uenig, fredd. Vi har nok midtbanespillere, men ikke av Tiotes kaliber. Dersom du ser på Nolan, Smith, Guthrie og Barton, sliter vi både med kreativitet og fart i midten. Alle er rimelige rutinerte, pasningssterke og solide, men de har ikke det lille ekstra jeg synes vi mangler i midtbaneleddet; nemlig en slags Essien som kan finne på noe nytt, med sin fart og teknikk. Har sett en del av Tiotes kamper for Twente, og han minner meg veldig om Fer. En eksplosiv bylt av muskler og rå gjennombruddskraft! Får vi Fer eller Tiote, blir jeg überhappy!

Enig med fredd i at en ving er høyt på listen! Satser på at dette blir Ben Arfa i løpet av vinduet...

tonymelin

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
  • You fat cockney bastard, get out of our club
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2342 på: 20. Aug. 2010, 20:01 »
Folk snakker mye om Hatem ben Arfa kommer til newcastle, men det ser ut som for meg som løse rytker snart. Skulle ha hatt han for lenge siden spør du meg!

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2343 på: 20. Aug. 2010, 20:13 »
Folk snakker mye om Hatem ben Arfa kommer til newcastle, men det ser ut som for meg som løse rytker snart. Skulle ha hatt han for lenge siden spør du meg!

Det er jo uten tvil mer enn løse rykter, da det er gjennomført forhandlinger/samtaler om spillern, men ikke kommet til enighet.
Er redd han ryker jeg også, men håper naturligvis det går i orden.

tonymelin

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
  • You fat cockney bastard, get out of our club
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2344 på: 20. Aug. 2010, 20:33 »
Og er det bare meg eller det slik at vi trenger seriøst en klassespiss til klubben som vi alle elsker? Syns Andy Caroll og Løvenkrands blir litt i tynneste laget samt at vi ikke har noen gode på benken. Kunne greid meg fint uten Xisco.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2345 på: 20. Aug. 2010, 20:45 »
Jeg har som i likhet med mange andre her inne etterlyst en kreativ midtbanespiller, og en spiss av et visst kaliber som har fart.

Får vi dette, så har vi bra nok lag til å klare oss, det er jeg nesten helt sikker på. Campbell lærer de andre å klarere, da løser det seg også :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2346 på: 20. Aug. 2010, 21:04 »
Takk SvampeBoB! Lenge siden jeg har hørt andre skrike etter kreativitet sentralt! Kunne ikke vært mer enig, og dette får vi i Fer og Tiote! For meg er en kreativ midtbanespiller førstepri, og deretter en spiss. Vi har jo hurtighet i Løven, men jeg mener han ikke han holder helt PL-nivå... Hadde vi fått inn Ben Arfa i tillegg, skifter jeg mellomnavn til Hughton! :D

maik assly

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2347 på: 20. Aug. 2010, 21:27 »
Blir lei meg over å tenke på alt dødtkjøttet vi har i klubben som punger ut millionlønner hvert år.. Kan vi ikke heller kjøpe litt klasse en å kjøpe så mange dårlige ?

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2348 på: 20. Aug. 2010, 21:38 »
Bare hyggelig, Andreas!! Jeg har skriki etter det siden lenge før opprykket var i boks jeg!! Har jo ikke en mann som kan gjøre noe kreativt, og da må vi satse alt på innlegg, noe våre vinger suger på. De er bra på mye annet, men der er de virkelig dårlige!!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

mrlove

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 73
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2349 på: 20. Aug. 2010, 22:14 »
hehe..
mange bra innlegg her...

er evig pesemist..og tror vi går rett ned igjen..
andre lag styrker med middelmådige te bra spillere mens vi krangler om småpenger med psv og OM om Fer og HBA som er spillere vi virkelig skulle hatt..
og så veloso gikk te italia te genova??en spiller oxo vi kunne hatt for 2 sesonger siden og at vi solgte given gjorde at vi rykket ned,noe jeg tror veldig godt vi hadde bare godt av men så er det å bygge laget på nytt..at vi kjøper spillere som stallfyll er bare piss..hjelper oss ingneting..
spillere som perch..harper spess..smith..amøba...routlegde..gutherie..williamson..simpson...raylor...kansje kansje xioc og løva...pluss sikkert med flere.caroll er talent..sammen med krul og gosling som jeg synes va bra kjøp.... ellers er  det spilleere jeg aldri ville hatt inn i første omgang..er spillere som hadde spilt reservelagsfotball i klubbene som hevder seg i PL..

håper jeg tar grundig feil og håper vii overlever..men når MA skal krangle med OM om 200 k så er det patetisk og noen sier det er bra vi ikke gir etter ffor krava våre..HTB kommer nok te å gå te arsenal el noe om di legger inn og komer te å bli en suksess de lux..så kan vi sitte der som idioter etterpå..har følgt med newcastle siden 92..

og aldri vært mere pesemistisk te en sesong som nå..vi er verken gode nok i mål...forsvar kant el sentralt og score mål.....men håper jeg tar feil..
oger

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2351 på: 20. Aug. 2010, 23:06 »
Er jo fredag i dag, og han kommer jo ikke med kilde.
Tar ikke det innlegget fryktelig seriøst..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2352 på: 20. Aug. 2010, 23:07 »
Hadde våre magisk om Ben Arfa hadde endelig komt inn. Minner meg mye om Viktor Moses overgangen, der vi ventet og ventet, helt til en PL klubb kom inn og stjal han fra oss. Hadde sygt stor tro på Moses, og synes det var pyton han ikke kom. Har enda større tro på Ben Arfa, men har i di siste dagene slått meg til ro me at han ikke kommer, for skuffelsen blir da ikke stor når han endelig har signert en annen plass.

Liker spillere med flair / skills, så det hadde våre gøy med en signering og to i løpet av helgen. Denne afrikaneren det er snakk om, har jeg aldri sett, men spillere inn er pluss i boka.

Får vi inn disse to, mangler vi som dere sier en rask spiss. Jeg ønsket meg i fjor, Remy og Gignac (litt tregere men sterk panserspiss), ser ut som di er meget attraktive hvertfall.

Noen som har noen tips hvem vi kan hente ? Djalo mener jeg er ett godt alternativ.

Høyreback er også sterkt ønsket. Billig / Lån )? Hvem kan det være ?

TheBandit

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 145
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2353 på: 20. Aug. 2010, 23:45 »
Fra TV2s premier league rykter

Newcastle
Marseille har gjort det klart at de ikke ønsker å låne ut Hatem Ben Arfa til Newcastle. Den franske klubben sier at om Newcastle virkelig ønsker seg spilleren, så må de pent være nødt til å punge ut og kjøpe spilleren permanent.

Syns vi nesten bør kjøpe han, med hans alder og potensiale så bør vi ikke nøle med det.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2354 på: 20. Aug. 2010, 23:46 »
Skuff :'( det gjør jo aldri Mike A.. :S
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.