20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366464 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1905 på: 07. Aug. 2010, 22:21 »
Presidenten til Marseille har i kveld bekreftet at Ben Arfa er i forhandlinger med oss og at en deal kan skje tidlig til uka!

http://www.espoirsdufootball.com/13590-dassier-confirme-le-depart-de-ben-arfa-a-newcastle.html
Å herregud. Hadde vært fantastisk. Selv om vi hadde mye besittelse i dag, var vi ikke flink siste delen av spillet. Trenger en med driv og som kan spille på kant. Hardt å bedømme Routledge ut fra en kamp, men fortsetter han å gjøre det like vanskelig i angrep kan han bli benket..


Tok google-translate på teksten du lenket til:"Ben Arfa Hatem skal fortsette sin karriere i England. Anmelde rundt siden begynnelsen av overgangsvinduet, den franske avisen teamet annonsert at OM er nær en avtale med Newcastle for lånet av den franske avgiften (ca € 800 000). Den tidligere klubb av David Ginola og Charles Nzogbia er klar til å overta full lønn i den franske. Benfica tilbudt € 7,000,000 bra, men Ben Arfa vil ikke bli med i Superleague."

Lån med opsjon hadde vært absolutt himmel.
« Siste redigering: 07. Aug. 2010, 22:25 av InspectorC »

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1906 på: 07. Aug. 2010, 22:24 »
Dette er jo helt rått! Bare åkrysse alt man har har over helgen ;D

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1907 på: 07. Aug. 2010, 22:32 »
Tipper han evt. kommer til å spille bak Carroll.

                       Carroll

                      Ben Arfa

Jonas        Barton      Guthrie     Routledge

En ny defensiv midtbanespiller inn for Guthrie og dette begynner å se lovende ut!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1908 på: 07. Aug. 2010, 22:45 »
Guthrie og Barton har ikke spilt seg ut av laget. Stiller heller spm ved kantene våre. Som sagt, leverer ikke de innlegg kan vi like godt benke Carroll.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1909 på: 07. Aug. 2010, 22:51 »
Verken Guthrie eller Barton er gode nok defensivt i mine øyne, og i den tøffe sesongen vi går inn i nå trenger vi en spiller som kan dekke rommet foran forsvaret.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1910 på: 07. Aug. 2010, 23:53 »
Veldig spennende nyheter. Ben Arfa må jo passe perfekt i rollen som Nolan hadde idag og laget til Daniel ser veldig lovende ut.

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1911 på: 08. Aug. 2010, 00:07 »
Får vi denne signeringen i boks nå, så ser det bedre ut. Jeg har kjempetro på Ben Afra.

Skulle gjerne sett Bellamy tilbake i Nufc, men blir vel for mye av det gode med Bellas, Afra og Barton, nødt til å bli slossing på trening.

Leste en plass at Djalo Yannick ikke kostet mer en cirka 4 mill euro, og synes ikkje det er alt for mye for en ung lovende spiller.

Ben Afra-Lån
Bellamy 6-7 Mill
Djalo 4 Mill
Lån av en forsvarer(Helst høyreback/stopper)

Då hadde me faktisk hatt ett meget sterkt lag på papiret.

Tviler på vi handler så mange flere spillere, men det bør vi absolutt, vertfall ny stjernespiss.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1912 på: 08. Aug. 2010, 00:47 »
Guthrie og Barton har ikke spilt seg ut av laget. Stiller heller spm ved kantene våre. Som sagt, leverer ikke de innlegg kan vi like godt benke Carroll.

Når spilte Barton seg inn i laget ???

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1913 på: 08. Aug. 2010, 00:51 »
Jeg synes Barton uten tvil har vært den beste midtbanespilleren vår i pre-season og bør være bankers i første 11'eren.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1914 på: 08. Aug. 2010, 10:40 »
Virker som Ben Arfa må bli enig med oss om lønn før overgangen går i orden. Det virker jo som han har er desperat etter å spille i PL, så selv om vi ikke er like rause med lønningene som tidligere, bør dette gå i orden.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1915 på: 08. Aug. 2010, 11:43 »
Virker som Ben Arfa må bli enig med oss om lønn før overgangen går i orden. Det virker jo som han har er desperat etter å spille i PL, så selv om vi ikke er like rause med lønningene som tidligere, bør dette gå i orden.

OM tror jeg neppe hamler opp med oss lønnsmessig. Vi har et lønnstak på 35-tusen og jeg tror ikke Ben Arfa tjener på langt nær så mye i OM. Ben Arfas tvilsomme rykte kan faktisk være årsaken til at vi klarer å kapre ham (akkurat som Barton). Hadde han vært svigermors drøm, ville flere klubber stått i kø, inklusive  noen engelske klubber i stand til å gi bedre lønnstilbud enn oss.

Lån med kjøptsopsjon er selvsagt det beste. Men hvis det er nødvendig med kjøp med en gang for å få ham er det også ok. Ben Arfas potensial er såpass stort at £6 mill er verdt risikoen, noe jeg tror MA også skjønner.
« Siste redigering: 08. Aug. 2010, 11:45 av InspectorC »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1916 på: 08. Aug. 2010, 11:44 »
Han skal visstnok tjene omtrent £50,000 i uka hos Marseille.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1917 på: 08. Aug. 2010, 11:46 »
Jeg synes Barton uten tvil har vært den beste midtbanespilleren vår i pre-season og bør være bankers i første 11'eren.

Nå har ikke jeg sett så mye av disse kampene bortsett fra Deportivo kampen. Jeg baserer meg på hva han har prestert i seriesammenheng de 3 siste sesongene for klubben. Men at han på sitt beste, eller slik han tidvis spilte i ManCity, er en av de bedre sentrale midtbanespillerne i PL er jeg enig i. Men det begynner å bli lenge siden.

Vår sentrale midtbane med Barton, Smith, Guthrie, Nolan og Gosling holder bra den, men er redd for at den kan bli i det tregeste laget når vi har motstandere som liker å trille ballen hurtig. Er vel bare Gosling av de nevnte som har bra med fart i beina!?!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1918 på: 08. Aug. 2010, 11:47 »
Han skal visstnok tjene omtrent £50,000 i uka hos Marseille.

Jeesus! Det er jo enormt mye. Visste at Kalstrøm tjente fett i Lyon, men jeg trodde det var unntaket som bekreftet regelen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1919 på: 08. Aug. 2010, 11:51 »
Er vel i utgangspunktet ikke så enormt mye med tanke på hvilket talent og potensiale han hadde når han gikk til Marseille.