20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366464 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1815 på: 01. Aug. 2010, 11:09 »
Da tipper jeg en blir borte ihvertfall. Hadde ikke vært meg i mot og solgt Smith og hentet inn Arevalo.

havatho

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1816 på: 01. Aug. 2010, 11:50 »
Ønsker at vi tar og kjøper Honduras spissen Georgie Welcome  eller Gyan kanskje begge to, pluss noen fra Norge for og få mere klubb omtale hær hjemme.
« Siste redigering: 02. Aug. 2010, 04:50 av havatho »
bebeto

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1817 på: 01. Aug. 2010, 16:29 »
Syns det er småskummelt at vi ikke har hentet en ny angriper.. tror vi kommer til å slite med å score mål, blir for avhengige av mål fra midtbanen...
Som ståa er nå må carroll og ameobi ta vanvittigmye ansvar.
Redd for at det går skeis :-[

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1818 på: 01. Aug. 2010, 17:15 »
At vi må ha en klassespiss er det vel ikke noen tvil om. Jeg tror vel også at Houghton er bevisst på dette. Betryggende er det nå å høre det nylige om at man har midler hvis den rette handelen dukker opp. I dag ryktes det forresten at Hoffenheim er i forhandlinger med Ben Arfa, håper det feil  >:(

La oss forestille oss at vi har midler, 8-10 millioner til å  kjøpe spiss for, hvem bør vi kjøpe og hva vil han koste? Jeg tror en Asamoah Gyan hadde vært überferfekt og raske Morimoto et annet alternativ.


Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1819 på: 01. Aug. 2010, 17:38 »
Gyan er selvfølgelig et kongekjøp :o det er det ingen tvil om.. perfekt rett og slett.
gignac er fortsatt i toulouse, eller hva med javier chevanton?

må bare legge til at jeg håper krul og vuckic får mye spilletid... det er talenter vi må utvikle! De kan bli enorme spillere for oss/tjene oss mye penger :D

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1820 på: 01. Aug. 2010, 21:25 »
Syns det er småskummelt at vi ikke har hentet en ny angriper.. tror vi kommer til å slite med å score mål, blir for avhengige av mål fra midtbanen...
Som ståa er nå må carroll og ameobi ta vanvittigmye ansvar.
Redd for at det går skeis :-[

Best har jo puttet i 2 kamper på rad nå. Tipper han forbedrer seg stort kommende sesong.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1821 på: 01. Aug. 2010, 21:33 »
Syns det er småskummelt at vi ikke har hentet en ny angriper.. tror vi kommer til å slite med å score mål, blir for avhengige av mål fra midtbanen...
Som ståa er nå må carroll og ameobi ta vanvittigmye ansvar.
Redd for at det går skeis :-[

Best har jo puttet i 2 kamper på rad nå. Tipper han forbedrer seg stort kommende sesong.

Skal ikkje se bort i fra det nei... Totalt sett, vil eg nesten si at han er vår mest komplette spiss. Viser det seg at han også kan score mål, tror eg han fortsatt kan bli en god spiller for oss

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1822 på: 01. Aug. 2010, 22:47 »
ja, best kommer til å ta steget og være fantastisk i PL

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1823 på: 01. Aug. 2010, 23:40 »
Det er det vel strengt talt ingen som forventer?
Men hvis han klarer å putte i underkant av 10 mål, vil jeg si at det er veldig bra. Men ikke helt umulig. Kommer selvfølgelig an på spilletid, men hvis det viser seg at Carroll, Løven, Ameobi og Best kan putte i PL, er det jo ingenting som er bedre!
Men vi har behov for en rask, målfarlig spiss...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1824 på: 02. Aug. 2010, 06:06 »
Thorstein Helstad var jo kjent som rask og målfarlig  ;D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1825 på: 02. Aug. 2010, 07:47 »
hva med Thioune da?

Sånn som han har vært i år, vil jeg si han ikke er bra nok, men sånn som han var i fjor er han jo mer enn bra nok. Kreativ, teknisk og målfarlig. Høres dette ut som noe vi trenger?
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1826 på: 02. Aug. 2010, 09:11 »
I fjor var han jo helt fantastisk, aldri sett en spiller spilt så godt i TL før. Vært mye skadet i år, men er på vei tilbake. Målet i går gjorde underverker. Spilte mye bedre etterpå. Som mfk- og castlesupporter, vil jeg gå inn i en langvarig psykose hvis Thioune blir solgt til RBK eller Scum.  Per dags dato mitt verste mareritt....

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1827 på: 02. Aug. 2010, 09:19 »
Kreativ, teknisk og målfarlig er absolutt noe eg savner sentralt på midten hos oss, og eg håper at vi får inn en slik spiller!
Men ville sett etter noe bedre enn Thioune. Han må først prestere på lignende nivå som i fjord!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1828 på: 02. Aug. 2010, 11:43 »
Thioune tror jeg faktisk ikke har den mentale styrken til å takle PL. -En kraftig takling og han mister det jo helt! Mulig jeg tar feil, men synes fyren virker veldig ustabil på mange måter. I fjor var han riktignok glimrende, men han trenger nok å modnes litt før han i det hele tatt kan være aktuell.

Vi må ha en klassespiss og jeg synes vi er utrolig naive hvis vi ikke forsøker å hente en rask klassespiss ved siden av de typene vi har fra før.


Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1829 på: 02. Aug. 2010, 12:33 »
Vi må ha en klassespiss og jeg synes vi er utrolig naive hvis vi ikke forsøker å hente en rask klassespiss ved siden av de typene vi har fra før.

Helt enig. Vi har et lag som kan skape mye sjanser men vi mangler en ordentlig målscorer, ingen av de spissene vi har kommer til å score mer enn maks 10 mål i løpet av sesongen.