20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1800 på: 30. Juli 2010, 00:06 »
kondolerer
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1801 på: 30. Juli 2010, 00:43 »
Kjøpe Hleb og låne Ben Arfa? ;D

Da blir verken Panzer eller Daniel å finne inne her før sesongen er ferdig i mai tror jeg ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1802 på: 30. Juli 2010, 01:17 »
Haha, nei! Da bør vi samarbeide for å få det unna litt kjapt....ehh....nå ble det litt vel gay fra min side, beklager det...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1803 på: 30. Juli 2010, 01:25 »
Spør xisco, han kan vel hjelpe ;)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1804 på: 30. Juli 2010, 01:42 »
Hehe:) Hadde vært toppers det!  ;)  Rawr<3
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1805 på: 30. Juli 2010, 12:18 »
Deilig å være litt gay. Selv tok jeg en velfortjent ronk når Babayaro forlot klubben..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1806 på: 30. Juli 2010, 19:51 »
Jonathan de Guzman er klar for Mallorca på free transfer. Mallorca sliter økonomisk så ikke tro at han fikk mye lønn for å gå dit heller. Føler at vi gikk glipp av en spennende spiller her  :(  Hente Urby Emanuelsson , Weiss og en rask klassespiss ala Morimoto nå? ;) Da hadde vi hatt et utrolig spennende lag for neste sesong!

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1807 på: 30. Juli 2010, 20:06 »
Takayuki Morimoto virker ganske spennende, men han netter ikke egentlig veldig mange ganger. 14 mål på 69 kamper er ikke voldsomt imponerende, men så har han jo alderen på sin side da. Men som sagt; hadde vært spennende!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1808 på: 30. Juli 2010, 22:32 »
Jeg har sett Morimoto ved en 3-4 anledninger og har vært veldig imponert av han. Fortsatt ung og jeg mener han innehar utrolig mange spennende kvaliteter. Spiller nå for Catania og har et år igjen av kontrakten sin. 22 år og Pato (Ac Milan) har rost han opp i skyene da han har sagt at han er en av de beste unge i Italia. Nevnte forresten Morimoto for Per Jarle Heggelund , men han var ikke videre imponert... Grunnen til at jeg nevner han er allikevel at han er vagt linket og han har fart og talent i en ung alder. Tror ikke statsen hans har så mye å si i hans alder og tatt i betraktning klubben han spiller for.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1809 på: 31. Juli 2010, 20:58 »
Det har jo vært mye skriverier om ManCity i media i sommer. Nå i det siste har det også vært snakk om at de må selge unna så mange som 7-8 spillere på grunn av mangel på plass i en tropp som maks kan telle 25 mann i PL.
Om man ser litt på stallen til ManCity så er det en del spillere som jeg synes er interessante, både britiske og utenlandske, og som bør være mulig å få for en billig penge. Mange unge spillere som skal slite med å få spilletid i det blant alle "stjernene" i klubben.
Weiss og Caicedo er jo 2 unge spennende vinger. Den brasilianske spissen Jo er bare 23 år og er så absolutt et navn som bør følges. Dessuten så har Stephen Ireland utrolig nok slitt med spilletid under Mancini sin ledelse. Han forsterker jo nesten alle lag i PL og jeg hadde gledelig takket ja til en slik spiller. Som CH er han også fra Irland, så det er lov å håpe.

Hva synes folket? Noen jeg har glemt, eller ikke interessante i det hele tatt?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1810 på: 31. Juli 2010, 21:07 »
Caicedo blir 22 i september, og han er spiss, ikke ving! :)

Ireland hadde selvfølgelig vært knall, men tror både overgangssum og lønnskrav er over vårt nivå. Det samme med Jo.

Jeg hadde ønsket meg Onouah fra City, men det er vel uaktuelt etter at vi henta Campbell.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1811 på: 01. Aug. 2010, 10:52 »
Uruguayan World Cup star could join United

Aug 1 2010 by Neil Farrington, Sunday Sun
Egidio Arevalo

NEWCASTLE have been offered a £2 million deal for Uruguayan World Cup star Egidio Arevalo.

The midfielder’s club, Penarol, have given the go-ahead for a group of Argentinian businessmen, who seemingly own a part of his part of his contract, to make an approach to United.

But while Arevalo’s agents have also been trying to gauge the Magpies’ interest in the 28-year-old, it remains to be seen whether Newcastle manager Chris Hughton views a new defensive midfielder as a pressing transfer priority.

Having played in every minute of Uruguay’s surprisingly successful campaign in South Africa, Arevalo – a late bloomer at international level – was expected to be a player in demand.

Yet while a move to Serie A side Cagliari fell down recently, there has been little other firm interest in him, although Brazilian side Botafogo are also in the picture.

And Arevalo is ready to sign a new contract with Penarol until Christmas while he awaits more news of other suitors.

Hughton does want to widen his midfield choices, and maintains interest in a loan deal for the more attack-minded Manchester United youngster Tom Cleverley.

But Newcastle’s struggle to promise Sir Alex Ferguson that Cleverley will win a regular starting place at St James’ Park means Hughton is looking at other options.

And Arevalo seemingly offers serious value for money in an often inflated market.

Having only just returned from a holiday in Mexico, he would be some way short of match fitness with the start of the Magpies’ Premier League campaign a fortnight away.

But the make-up of the midfield quartet who started for Newcastle against PSV Eindhoven yesterday underlined Hughton’s need for fresh legs.

Although United have been linked with Hatem Ben Arfa, the Marseilles enigma is now in talks with German club Hoffenheim.

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2010/08/01/uruguayan-world-cup-star-could-join-united-79310-26967951/

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1812 på: 01. Aug. 2010, 11:02 »
Sunday Sun er faan i meg en skandale! :) Garantert at de bare har vært inne på Newcastle-Online og sett linkene som brukere har postet der, og vips: en ny sak!

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1813 på: 01. Aug. 2010, 11:05 »
Denne likte jeg!!! ;D
Arevalo var kongebra i VM. Kontrollerte midtbanen i samtlige kamper sammen med Diego Perez (som jeg synes var enda bedre)
Han ville vært et konge kjøp, men vi har som sagt nok av midtbanespillere...
 8)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1814 på: 01. Aug. 2010, 11:08 »
Sunday Sun er faan i meg en skandale! :) Garantert at de bare har vært inne på Newcastle-Online og sett linkene som brukere har postet der, og vips: en ny sak!

Mulig det. Tviler hvertfall på at det blir noen handel for vi har nok sentrale midtbanespillere...