20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1650 på: 21. Juli 2010, 13:02 »
Bramble er btw på medical hos Sunderland nå

Edit: Skal bli bedre poå denne spamminga mi:-)
Leste en artikkel i dag hvor Chris går ut og støtter Ashley og sier han har støttet han veldig. Og at vi har penger å bruke skulle riktig spiller fange interessen. Det ryktes om budsjett opp mot 10-15 mp, men at tider med Owen, Kluivert osv er past...

Et siste rykte, vet ikke hvor seriøst vi skal ta det, skal ha det til at Benjani er på prøvespill hos oss nå. Tror denne er i samme gate med Raul, men personlig er jeg mer tent på Benjani enn Raul. Føler han har et potensiale han aldri har fått vist, kanskje han kan gjøre det bedre i en klubb hvor forventingene ikke er skyhøye?


Er meget kritisk til både Raul og Benjani. Aldrene karer begge to. Vil ha noe ungt, "sultent" og spennende!




Ellers ser jeg også at vi er linket til Hatem Ben Arfa. Er intressert hva fotballkvaliteter gjelder, men han har visstnok en vanskelig personlighet. Heller til et nei takk, faktisk.


http://www.footballplazza.com/foot-2450-marseille-newcastle-discute-pour-ben-arfa.html


"According to RMC, the midfielder of Olympique Marseille, Hatem Ben Arfa, is in the sights of Newcastle. Back in the Premier League, the Magpies would even come into contact with the Phoenicians leaders to discuss a possible transfer.

 Following his meeting with Didier Deschamps, Ben Arfa received no guarantees as to its major playing time this season, and it is not inconceivable that makes his bags this summer. A time announced for Manchester United, the former Lyon could therefore eventually know the Premier League but Newcastle"


En annen spiller som er linket er Mathieu Flamini.

http://community.footballpools.com/blog/2010/07/21/mathieu-flamini-newcastle-villa-chase-5m-former-gunner/?

"Reports in both France and Italy today claim that Aston Villa and Newcastle have made offers to sign AC Milan’s disgruntled former Arsenal midfielder Mathieu Flamini." " Chris Hughton is also preparing a bid but prefers an initial loan move with funds tight at Newcastle. The Magpies realise they need to add to the squad and Flamini’s excellent attitude and age fits the bill at the club look to cement their top flight status."

Spennende, tiltross for at det er en spiss vi burde prioritere. Et lån hadde vært ypperlig.
« Siste redigering: 21. Juli 2010, 13:35 av 17Parker »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1651 på: 21. Juli 2010, 14:48 »
Herlig med Gossling ja!

Sitat
Leste en artikkel i dag hvor Chris går ut og støtter Ashley og sier han har støttet han veldig. Og at vi har penger å bruke skulle riktig spiller fange interessen. Det ryktes om budsjett opp mot 10-15 mp, men at tider med Owen, Kluivert osv er past...

Akkurat det jeg vil høre. Jeg er faktisk av den overbevisning at Ashley vil gi CH penger, så lenge den rette spilleren dukker opp. Gossling er et eksempel. Han får visst £25000 i uka. Og i tillegg får han nok et sign on fee. Men vi sparer likevel mye penger sammenlignet med om vi måtte ha kjøpt ham fri fra en kontrakt. Sist gang vi fikk inn et talent av samme kaliber var Jenas. Og Jenas hadde ikke PL-erfaring da han kom til oss. Vi betalte vel £6 mill for ham. Mao sparer vi en skokk med gryn. Bra jobba CH, og Ashley!!
« Siste redigering: 21. Juli 2010, 14:51 av InspectorC »

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1652 på: 21. Juli 2010, 15:11 »
Vi skal nok ha forhørt oss om muligheten om å låne Mame Biram Diouf. Liker ikke tanken på det....

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1653 på: 21. Juli 2010, 15:18 »
Vi skal nok ha forhørt oss om muligheten om å låne Mame Biram Diouf. Liker ikke tanken på det....


Huff. Hvor?

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1654 på: 21. Juli 2010, 15:19 »
 According to Le Foot Hebdo in France, Newcastle have contacted Lens regarding teenage midfielder Nacim Boukhelifa.

noen hørt om han elr?
Joey Barton 7

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1655 på: 21. Juli 2010, 15:19 »
Vi skal nok ha forhørt oss om muligheten om å låne Mame Biram Diouf. Liker ikke tanken på det....
Nei gud i London. Et rent lån fra Scum er uaktuelt, men med en opsjon på kjøp er en annen sak..

Talentet

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 123
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1656 på: 21. Juli 2010, 16:11 »
Bramble er btw på medical hos Sunderland nå

Edit: Skal bli bedre poå denne spamminga mi:-)
Leste en artikkel i dag hvor Chris går ut og støtter Ashley og sier han har støttet han veldig. Og at vi har penger å bruke skulle riktig spiller fange interessen. Det ryktes om budsjett opp mot 10-15 mp, men at tider med Owen, Kluivert osv er past...

Et siste rykte, vet ikke hvor seriøst vi skal ta det, skal ha det til at Benjani er på prøvespill hos oss nå. Tror denne er i samme gate med Raul, men personlig er jeg mer tent på Benjani enn Raul. Føler han har et potensiale han aldri har fått vist, kanskje han kan gjøre det bedre i en klubb hvor forventingene ikke er skyhøye?


Er meget kritisk til både Raul og Benjani. Aldrene karer begge to. Vil ha noe ungt, "sultent" og spennende!




Ellers ser jeg også at vi er linket til Hatem Ben Arfa. Er intressert hva fotballkvaliteter gjelder, men han har visstnok en vanskelig personlighet. Heller til et nei takk, faktisk.


http://www.footballplazza.com/foot-2450-marseille-newcastle-discute-pour-ben-arfa.html


"According to RMC, the midfielder of Olympique Marseille, Hatem Ben Arfa, is in the sights of Newcastle. Back in the Premier League, the Magpies would even come into contact with the Phoenicians leaders to discuss a possible transfer.

 Following his meeting with Didier Deschamps, Ben Arfa received no guarantees as to its major playing time this season, and it is not inconceivable that makes his bags this summer. A time announced for Manchester United, the former Lyon could therefore eventually know the Premier League but Newcastle"


En annen spiller som er linket er Mathieu Flamini.

http://community.footballpools.com/blog/2010/07/21/mathieu-flamini-newcastle-villa-chase-5m-former-gunner/?

"Reports in both France and Italy today claim that Aston Villa and Newcastle have made offers to sign AC Milan’s disgruntled former Arsenal midfielder Mathieu Flamini." " Chris Hughton is also preparing a bid but prefers an initial loan move with funds tight at Newcastle. The Magpies realise they need to add to the squad and Flamini’s excellent attitude and age fits the bill at the club look to cement their top flight status."

Spennende, tiltross for at det er en spiss vi burde prioritere. Et lån hadde vært ypperlig.

Hadde ikke sagt nei takk til hverken Raul el Benjani. Begge har mye rutine og erfaring...

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1657 på: 21. Juli 2010, 16:15 »
Vi skal nok ha forhørt oss om muligheten om å låne Mame Biram Diouf. Liker ikke tanken på det....
Link?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1658 på: 21. Juli 2010, 16:42 »
Liker isolert sett tanken på en spiss med litt fart inn. Og - som en har vært inne på her - i nødens stund er det vel slik at vi kanskje må innfinne oss med å låne fra en av toppklubbene første sesong uten opsjon.

Hughton avviste forresten Raul-ryktene som "fantasy football" i dag. Han har dog enda ikke verken avkreftet eller bekreftet noe som helst angående Sol Campbell derimot!
« Siste redigering: 21. Juli 2010, 16:57 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1659 på: 21. Juli 2010, 18:30 »
Bramble er btw på medical hos Sunderland nå

Edit: Skal bli bedre poå denne spamminga mi:-)
Leste en artikkel i dag hvor Chris går ut og støtter Ashley og sier han har støttet han veldig. Og at vi har penger å bruke skulle riktig spiller fange interessen. Det ryktes om budsjett opp mot 10-15 mp, men at tider med Owen, Kluivert osv er past...

Et siste rykte, vet ikke hvor seriøst vi skal ta det, skal ha det til at Benjani er på prøvespill hos oss nå. Tror denne er i samme gate med Raul, men personlig er jeg mer tent på Benjani enn Raul. Føler han har et potensiale han aldri har fått vist, kanskje han kan gjøre det bedre i en klubb hvor forventingene ikke er skyhøye?


Er meget kritisk til både Raul og Benjani. Aldrene karer begge to. Vil ha noe ungt, "sultent" og spennende!




Ellers ser jeg også at vi er linket til Hatem Ben Arfa. Er intressert hva fotballkvaliteter gjelder, men han har visstnok en vanskelig personlighet. Heller til et nei takk, faktisk.


http://www.footballplazza.com/foot-2450-marseille-newcastle-discute-pour-ben-arfa.html


"According to RMC, the midfielder of Olympique Marseille, Hatem Ben Arfa, is in the sights of Newcastle. Back in the Premier League, the Magpies would even come into contact with the Phoenicians leaders to discuss a possible transfer.

 Following his meeting with Didier Deschamps, Ben Arfa received no guarantees as to its major playing time this season, and it is not inconceivable that makes his bags this summer. A time announced for Manchester United, the former Lyon could therefore eventually know the Premier League but Newcastle"


En annen spiller som er linket er Mathieu Flamini.

http://community.footballpools.com/blog/2010/07/21/mathieu-flamini-newcastle-villa-chase-5m-former-gunner/?

"Reports in both France and Italy today claim that Aston Villa and Newcastle have made offers to sign AC Milan’s disgruntled former Arsenal midfielder Mathieu Flamini." " Chris Hughton is also preparing a bid but prefers an initial loan move with funds tight at Newcastle. The Magpies realise they need to add to the squad and Flamini’s excellent attitude and age fits the bill at the club look to cement their top flight status."

Spennende, tiltross for at det er en spiss vi burde prioritere. Et lån hadde vært ypperlig.

Hadde ikke sagt nei takk til hverken Raul el Benjani. Begge har mye rutine og erfaring...

La Liga og Premier League er IKKE det samme. Raul er ikke den spillertypen vi trenger sammen med Carroll. Hva Benjani gjelder hadde han vel en ok periode en eller annen gang for Pompey, men generelt over det hele er ikke dette en mann man burde være etter. Spesielt ikke når man ser på alderen.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1660 på: 21. Juli 2010, 19:57 »
Haha, jeg må si jeg må le når jeg ser newcastlefans si nei til RAUL. Noen her inne bør virkelig tørke møkka ut av øya og innse at vi spilte i Cola i fjor, og at vi ikke har sjans på verdensstjerner som Raul.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1661 på: 21. Juli 2010, 20:00 »
Dummeste jeg har hørt. Raul verdensstjerne i 2010? Javell....
Kan jo hente tjukke Ronaldo i samme slengen.

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1662 på: 21. Juli 2010, 20:17 »
Haha, jeg må si jeg må le når jeg ser newcastlefans si nei til RAUL. Noen her inne bør virkelig tørke møkka ut av øya og innse at vi spilte i Cola i fjor, og at vi ikke har sjans på verdensstjerner som Raul.

E vel strengt talt sånne kjøp så førte oss ner i cola

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1663 på: 21. Juli 2010, 20:18 »
Haha, jeg må si jeg må le når jeg ser newcastlefans si nei til RAUL. Noen her inne bør virkelig tørke møkka ut av øya og innse at vi spilte i Cola i fjor, og at vi ikke har sjans på verdensstjerner som Raul.

E vel strengt talt sånne kjøp så førte oss ner i cola

Det har du rett i! Blasserte umotiverte lønnskonger---> nei takk!

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1664 på: 21. Juli 2010, 20:38 »
Tror Raul legger opp når Real ikke vil ha han lengre som spiller, og går inn i en annen rolle.

Han er en del av sjelen(om enn noen sier den ikke finnes) til klubben, og kallenavn som El Angel de Madrid og El capitán beskriver dette.