20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366464 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1560 på: 13. Juli 2010, 16:03 »
Spennende å se hva som skjer..Hadde jo vært typisk om vi hadde mistet han til en av de andre klubbene som er ute etter han..Muntlige avtaler stoler jeg ikke helt på..men kanskje ikke så mye annet han får gjort før det blir ordnet opp med Everton først...Må vente litt over en uke da før vi får det endelige svaret på dette.
Håper vi ikke må ut med alt for mye penger, helst gratis (+sign-on-fee)..

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1561 på: 13. Juli 2010, 16:15 »
En liten kommentar ang klagen til Everton:

They cannot get a penny because…

A) He had NOT signed anything
B) Everton can get compensation if he has been at there since Youth, which he hasn’t been he was a Youth at Plymouth and has only been at Everton for 2 years (which means Everton cannot even apply to make him Home Grown which could allow them to get money back but he would need to be there for over 3 years i believe!


Ligger det ikke noe i dette?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1562 på: 13. Juli 2010, 16:21 »
Ettersom han er såpass ung, (tror det er under 23-24) så har de allikevel rett på en liten kompensasjon. Men hvor stor den evt blir, vites ikke.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1563 på: 14. Juli 2010, 10:15 »
Bayern Munich's World Cup star Bastian Schweinsteiger should be playing for Newcastle United.

Back in 2008, Newcastle owner Mike Ashley was told by then-manager Kevin Keegan that he'd spotted the perfect replacement for James Milner, who was on the brink of his £12million move to Aston Villa.

Keegan had lined up a deal to take Germany star Schweinsteiger to St James' Park for just £3million and a very reasonable by today's standards, anyway £30,000 a week.

But Ashley would not sanction the move and Schweinsteiger stayed at Bayern Munich.

The People says the Toon supremo's decision not to sign the playmaker was one of the factors in Keegan quitting the club
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1564 på: 14. Juli 2010, 13:17 »
Tror det der bare er noke trolling for å drite Ashley ut.

Bastian Schweinsteiger var et stort talent i 2008 også, og 3 millioner pund hørtes lite ut.


Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1565 på: 14. Juli 2010, 13:43 »
Husker det. Men trodde det var at Schweinsteiger ombestemte seg i siste sekund, ikke at Ashley ikke ville ha han? Og så ble Keegan sur for at han ikke fikk, eller at Ashley ikke gadd, gjøre mer for å overtale han etterpå eller noe mener jeg å huske.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1566 på: 14. Juli 2010, 13:52 »
Garantert pisspreik... Han har vel mer eller mindre spillt fast på Tyskland siden EM i Portugal i for 6 år siden. Han var og knallgod i forrige VM husker jeg. 3 mill pund? Jadda...

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1567 på: 14. Juli 2010, 15:35 »
Har absolutt ingen tro på det med Schweinsteiger.

Derimot ser det nå ut til at Gosling er klar:)

Samme fyren som meldte om Perch-signeringen kan nå meddele:


Craigcoozy // Jul 14, 2010 at 1:44 PM

lads jus gt lastest dan gosling has just checked in at newcastle he’s just got flight bck from ireland and arrived at a hotel with perch and confirmed he has signed !! apprently he is quite small !! he said he will be training with 1st team squad tomorrow so expect confirmation nxt few hrs !!!


Edit:
Etter litt spørsmål -

apologies he will be at training ground tomorrow, apprently he was in newcastle weekend but was in silverstone so cudnt let you’s know!
« Siste redigering: 14. Juli 2010, 15:40 av 17Parker »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1568 på: 14. Juli 2010, 15:45 »
Everton har jo lagt inn klage på avgjørelsen så noen bekreftelse på at Gosling er klar får vi nok ikke før klagen er behandlet.

Og han sier at Gosling har sagt at han skal trene med førstelaget i morra? Spesielt, for han er jo ute i 3-4mnd til med skade! :P
« Siste redigering: 14. Juli 2010, 15:47 av Daniel »

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1569 på: 14. Juli 2010, 16:36 »
Everton har jo lagt inn klage på avgjørelsen så noen bekreftelse på at Gosling er klar får vi nok ikke før klagen er behandlet.

Og han sier at Gosling har sagt at han skal trene med førstelaget i morra? Spesielt, for han er jo ute i 3-4mnd til med skade! :P

Vel, Newcastle er i hvert fall hans nye klubb om alt går som det skal.

Og til det med treningen, les der hvor jeg edita/han rettet opp.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1570 på: 14. Juli 2010, 16:40 »
Joa, jeg ser han har endret på det, men det virker vel litt lite troverdig når han først sier at Gosling selv skal ha sagt at han skal trene i morra, så er det noen som minner han på at Gosling er skadet i 3-4mnd, og så endrer han plutselig på hva som har skjedd igjen? :)

Man må rett og slett bare slutte å tro på alle de gjøkene der ute som prøver å overbevise folk om at de vet!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1571 på: 14. Juli 2010, 16:48 »
Joa, jeg ser han har endret på det, men det virker vel litt lite troverdig når han først sier at Gosling selv skal ha sagt at han skal trene i morra, så er det noen som minner han på at Gosling er skadet i 3-4mnd, og så endrer han plutselig på hva som har skjedd igjen? :)

Man må rett og slett bare slutte å tro på alle de gjøkene der ute som prøver å overbevise folk om at de vet!

Man skal ikke tro på alle gjøkene der ute, derimot skal man tro på denne. Jeg var en av de som var ivrigst til å kritisere de som i det hele tatt vurderte å tro på "Craigcoozy" når han sa at Perch kom til å signere "i morgen".  Det er vel mer snakk om at han ikke tenkte seg om helt når han sa det med treningen..

"i didnt think he went to ireland but he walked in with perch and said they jus gt off flight 2 day! i dont normally find out if they signed or not i can only tell you if hes checked in at hotel but from horses mouth he actualy said he signed ! and will be at training with 1st team squad (wether thats meetin them or workin on injury havnt gt fogiest"

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1572 på: 14. Juli 2010, 16:53 »
Skal ikke være for påstålig, men jeg tipper han fikk det ang. Perch fra et Forest-forum som var meget tidlig ute med nyheten, og som raskt spredte seg til Newcastle Footy Mad-forumet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1573 på: 14. Juli 2010, 17:57 »
Uansett vil jeg være forbanna fornøyd om Gosling signerer.  Vi er i ferd med  å få en spiller verdsatt til £4 mill for en slikk og ingenting. Og han har potensiale. Det er nettopp slike spillere vi trenger: Unge, sultne og motiverte til å ta i et tak og ikke gamle og alt for godt betalte spillere. Et pr slike røverkjøp til, og kanskje en brukbar spiss og jeg har klokketro på neste sesong.

Vegard Nilsen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1574 på: 14. Juli 2010, 18:34 »
Hva synes gutta om Nabil El Zhar? Synes gutten virker lovende og en som kan få til en del. Er passelig rask, og kan en del finter. Har ikke fått stabilitet nok i liverpool til å kunne utrette noe. Men det er vel noe som kan forrandre seg i Newcastle?