20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1500 på: 05. Juli 2010, 12:25 »
Mener å huske at de var meget fornøyde da budet fra oss ble avslått i januar....

In Hughton we trust.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1501 på: 05. Juli 2010, 12:28 »
Perch spilte høyreback! ;)
Ahh, da så.
Men husker at Jonas ikke klarte stort den kampen, og synes det er bra hvis vi får kjøpt en spiller så tidlig i vinduet :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1502 på: 05. Juli 2010, 13:24 »
En bra backup regner jeg med, han kan fort komme til å starte mot Manu siden Simpson er skada. Liker at han henter en lojal engelskmann, vet hvertfall at man får 100%!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1503 på: 05. Juli 2010, 13:52 »
Var det ikke godeste Perch Forest-fansen ønsket å bli kvitt da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1504 på: 05. Juli 2010, 13:53 »
Var det ikke godeste Perch Forest-fansen ønsket å bli kvitt da?
Har aldri jeg lagt merke til ihvertfall.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1505 på: 05. Juli 2010, 14:25 »
Og nå er han klar!

Sitat
NEWCASTLE United have today completed the signing of James Perch from Nottingham Forest on a four-year deal.

The 24-year-old, who made 220 appearances for Forest, has signed for an undisclosed fee.

In all, Perch scored 12 goals for the Reds after making his debut as an 18-year-old in August 2004. Last season he made 21 appearances for the Championship side, scoring once.

Perch joined Forest's Academy in 2003 after being on Norwich City's books as a schoolboy, and has shown his versatility by playing across the back-four.

The Mansfield-born player also starred in midfield during his time at the City Ground where he also played under United Assistant Manager Colin Calderwood between 2006 and 2008.

Newcastle manager Chris Hughton was delighted to snap up Perch, a player who was on his radar in the January transfer window and said: "James is a player I've admired for some time and it's great we've been able to secure his services.

"I'm certain he'll prove to be a great addition to our squad."

http://www.nufc.co.uk/articles/20100705/perch-completes-magpies-switch_2240137_2084592

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1506 på: 05. Juli 2010, 15:06 »
Høgreback? Ung og lovande spelar, må vel seie meg fornøgd med signeringen!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1507 på: 05. Juli 2010, 15:11 »
Høgreback? Ung og lovande spelar, må vel seie meg fornøgd med signeringen!
Er vel en potet etter hva jeg har lest. Kan spille i hele forsvarsrekka og defensiv midtbane. Men jeg vil tro at vi først og fremst kjøper han som høyreback!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1508 på: 05. Juli 2010, 15:37 »
Kan ikke skryte av at jeg kjenner til gutten, men jeg har trua. Sier vel egentlig som Daniel gjør:

In Hughton we trust.
Nei.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1509 på: 05. Juli 2010, 15:45 »
En bra backup regner jeg med, han kan fort komme til å starte mot Manu siden Simpson er skada. Liker at han henter en lojal engelskmann, vet hvertfall at man får 100%!

Elsker lojale engelskmenn. Michael Owen.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1510 på: 05. Juli 2010, 15:48 »
Anbefaler å følge med i kommentarfelta på diverse postar inne på nufcblog.com!

Ein postar ved namn "craigcoozy" (eller noko i den duren), har gode inside-kjelder i byen og har vore minst ein dag tidlegare ute enn andre som meldte om transfers for bla. Nolan, Owen, Routledge og Finnan (som vart kansellert i siste liten). Eg ser det var ein brukar ved namn "newutd" som måtte rekke opp hendene når ryktet om Perch viste seg å stemme.

Ang. Perch så har eg trua. Rett nok seier rapportane at kampen mot oss tidlegare i år var hans klart beste i Forest-drakta. Men ein mann som kan spele på dette nivået i éin kamp, kan då vel like gjerne få implementert stabilitet som gjer han til ein god høgreback i PL? Eg er i alle fall relativt optimistisk, og er som andre her glad for at vi framleis held oss til den unge, britiske linja.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1511 på: 05. Juli 2010, 15:56 »
Greit nok. Lukter litt av et kjøp i samme gata som han coventryduden, som jeg ikke engang husker navnet på i øyeblikket. Men håper på prestasjoner ala Williamsons, som jeg vil si var godt tenkt av Hughton.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1512 på: 05. Juli 2010, 17:40 »
Ang. eit potensielt neste kjøp.

"lads a know you say i wont be doubted next time but at least 1day in advance i came on here and said owen, nolan , taylor nd routledge, finnan abeit he didnt sign for wotever reason. the only person that knows truth is “the entertainers” cos hes knows my source.
still knw word on next player although his agent is kenneth asquez and looking into him on google he deals with spanish market. will keep ya posted"

Frå samme mann. Skal vi tru at neste kjøp dermed blir henta frå La Liga? Asquez har angiveleg vore innblanda i transaksjonar som har omhandla både Barca, At. Madrid og Sevilla før.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1513 på: 05. Juli 2010, 21:12 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6246215,00.html

Angående spilleren Fodé Mansaré

Now Newcastle are ready to make a move and reports suggest they are willing to pay £1.5million to secure his services.

"I am flattered to be linked to a move to the Premier League and Newcastle is a very big club who is back in the big time," Mansare told skysports.com.


Hmm. Ser rimelig bra ut på youtube, men hvem gjør vel ikke det...

Håper for all del han ikke er spiss, da han i såfall har en helt forferdelig statistikk, men om han er ving trenger ikke dette være en så dum signering. Det eneste ankepunktet er alderen.
« Siste redigering: 05. Juli 2010, 21:14 av 17Parker »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1514 på: 05. Juli 2010, 21:41 »
han er spiss ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒