20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1350 på: 16. Juni 2010, 14:50 »
Par spelarar på Chile som imponerar. Realistisk for oss?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1351 på: 16. Juni 2010, 15:25 »
Fantastisk kamp av Chile!

Sanchez, Fernandez og Isla var tre spillere som imponerte meg veldig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1352 på: 16. Juni 2010, 15:26 »
Da skal vi legge mye penger på bordet. Noe det ikke ser ut til at Ashley er kapabel til. Mange gode spillere på Chile, og mange spillertyper vi sårt trenger. Raske, tekniske og gjennombruddshissige midtbanespillere med gode pasnings- og skuddføtter. Dessverre har de beste hos Chile for høy status til å gå til en nyopprykket klubb i England.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1353 på: 16. Juni 2010, 20:05 »
om vi er linket til Weiss må jeg si at dette er en type spiller vi trenger inn i troppen. De nevnte noe om at han til tider kan bli litt ego, og det trenger vi ikke i laget, men de kvalitetene han innehar er noe vi trenger!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1354 på: 16. Juni 2010, 20:11 »
Sanchez er den beste spilleren i VM hittil! Han har utrolig fart, syke overstegsfinter og smarte pasninger! Fantastisk morsomt å se på! Mauricio Isla var nesten like bra. Overlapper, smarte løp, assist. Løp og kjøp!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1355 på: 16. Juni 2010, 20:12 »
Weiss var vel stort sett benket da han var i Bolton i fjor. Er dette virkelig løsningen for vår del da?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1356 på: 16. Juni 2010, 21:21 »
Hvis han blir kjøpt så. Stort talent, men ikke et vi skal utvikle for Man City.

Sanchez er den beste spilleren i VM hittil! Han har utrolig fart, syke overstegsfinter og smarte pasninger! Fantastisk morsomt å se på! Mauricio Isla var nesten like bra. Overlapper, smarte løp, assist. Løp og kjøp!

To stykker som er vel etablerte i Udinese, og store talenter. Begge er 88'modeller. Ikke ser jeg hvorfor de skal ville gå til oss, eller hvordan i alle dager vi skal ha råd til de to.
Hadde jublet vilt om vi hadde fått de, men det skjer nok ikke ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1357 på: 16. Juni 2010, 21:25 »
Jeg vill ha Tshabalala til toon!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1358 på: 16. Juni 2010, 23:44 »
Det vil virkelig ikke jeg. Hele resten av karrieren kommer han til å forsøke å lage et nytt slikt mål som han scorte i første kamp. Han kommer ikke til å få det til og kommer til å kaste bort masse sjanser der han istedet burde spilt til andre.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1359 på: 16. Juni 2010, 23:52 »
Fullt så bombastisk vil jeg ikke være. Helt sikker på at Sir Bobby Robson kunne forvandlet ham til en veldig god lagspiller, om det ikke hadde vært for det faktum at han ikke lenger er blant oss. Tror det er fullt mulig å gjøre en god fotballspiller ut av Tshabalala, og tror så absolutt han er i stand til å score flere sånne mål som han gjorde mot Mexico. Men per i dag gjør han ikke det. Det er riktig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1360 på: 17. Juni 2010, 13:29 »
Hvis han blir kjøpt så. Stort talent, men ikke et vi skal utvikle for Man City.

Sanchez er den beste spilleren i VM hittil! Han har utrolig fart, syke overstegsfinter og smarte pasninger! Fantastisk morsomt å se på! Mauricio Isla var nesten like bra. Overlapper, smarte løp, assist. Løp og kjøp!

To stykker som er vel etablerte i Udinese, og store talenter. Begge er 88'modeller. Ikke ser jeg hvorfor de skal ville gå til oss, eller hvordan i alle dager vi skal ha råd til de to.
Hadde jublet vilt om vi hadde fått de, men det skjer nok ikke ;)

Hehe, vet det. :) Vi får dem aldri, men jeg ble så mektig inponert av dem at man ikke kan la være å lansere dem som transfer targets! Gio dos Santos var også dritgod for Mexico mot Sør Afrika på fredag. Kunne han være noe på lån?

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1361 på: 17. Juni 2010, 14:55 »
spillere som tshabalala må jo være noe å hente på prøvespill. Han spiller jo per dags dato i Sør Afrika og det ville jo vært spennende å se om han hadde passet inn i gruppen og om han hadde hatt noe å bidra med. Han har helt klart kvaliteter og masse fin x-faktor. Ny Asprilla ;)

Jeg må si at jeg tror vi kunne gjort meget gode kjøp/lån først og fremst på spillere som ikke spiller i vm. Der blir prisen ofte kunstig hauset opp. Jeg har lenge siklet på argentineren  Jose Ernesto Sosa (Bayern M) som i år har har vært på utlån tilbake i argentina. Har vært ujevn, men er på sitt beste utrolig kreativ og giftig. Kunne det vært mulig for oss å hente han på lån!? ny ung og talentfull argentiner til toon med opsjon på kjøp... Hva synes dere?


Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1362 på: 17. Juni 2010, 17:09 »
Peter: Hvorfor skal vi låne et stortalent fra en konkurrent, og utvikle han for konkurrenten vår?

Ja, jeg var positiv til lånet av Giuseppe Rossi i sin tid, men det var en litt annen sak. Da trengte vi en spiss til, vi var nærmest tvunget til å låne, og Rossi var ikke helt det ekstreme talentet som jeg mener Giovani er. Dessuten var Rossi betydelig dårligere enn de spissene vi hadde fra før.

Giovani Dos Santos går utenpå samtlige midtbanespillere i klubben. Han vil selvfølgelig være en solid forsterkning, men vi skal ikke utvikle Tottenhams spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1363 på: 17. Juni 2010, 17:53 »
Vi er driver profesjonel fotball her, og vi kan ikkje la vere å låne fra Spurs fordi vi misslika dei. Spurs spiller Champions League og er på et heilt anna nivå enn det vi er per dags dato. Vi må bare ta takke med det vi kan få at gode spillere på lån, og om Dos Santos er tilgjengelig så kan han vere et alternativ. Beklager

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1364 på: 17. Juni 2010, 19:25 »
Oezil på Tyskland ville vært en drøm å få i klubben - dessverre er det nok usannsynlig.
Ellers er jeg redd for å kjøpe spillere som gjør det bra i VM - veldig ofte er det et sinnsykt gap mellom pris og faktisk kvalitet.
« Siste redigering: 17. Juni 2010, 19:28 av Ulf »