20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1335 på: 14. Juni 2010, 20:24 »
Belhadj ville jo stadig vært en fin signering :)
Så ble jeg jo sinnsykt imponert over Michael Bradley på USAs midtbane. Er vel blitt nevnt av andre her inne på forumet. Men han hadde imponerende god kontroll over en i utgangspunktet så godt midtbane som England sin skal være. Men vil tro mange storfisker er ute etter Mönchengladbachs juvel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1336 på: 14. Juni 2010, 20:26 »
Hadde vert storfornøyd om vi hadde fått inn Tsjabalala ( ? ) :D Er jo og et par interessante Tyskere, som desverre er langt utenfor det som er realistisk for oss ...

Ghana og USA har noen interessante spillere synes jeg. Er ikke nødvendigvis så dyre heller.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1337 på: 14. Juni 2010, 21:23 »
Hadde vert storfornøyd om vi hadde fått inn Tsjabalala ( ? ) :D Er jo og et par interessante Tyskere, som desverre er langt utenfor det som er realistisk for oss ...

Ghana og USA har noen interessante spillere synes jeg. Er ikke nødvendigvis så dyre heller.

Bradley ville vært et glimrende kjøp for oss!!! Tror faktisk ikke han er umulig å få tak i. Det er nok heller finansene våre som kan gjøre dette vanskelig  ;) Men absolutt en spennende spiller.  Ble også mektig imponert av han nigerianeren som spiller for Monaco.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1338 på: 14. Juni 2010, 22:46 »
bradley var imponerende mot england... men må innrømme at jeg ikke kjenner stort til karen

Ameobi

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 38
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1339 på: 14. Juni 2010, 23:02 »
Han putta jo bra med mål for Poole Town i engelsk 9. divisjon ihvertfall.  :P
Haha, han var på ungdomsakademiet til Reading fram til 2004, så endte han så langt nede, og nå har han jobbet seg opp igjen. Spørs om ikke Reading burde beholdt han ;)
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1340 på: 14. Juni 2010, 23:41 »
Tror klubben vil tjene mye på draktsalg gjennom amerikanske supportere som får øynenene opp for newcastle hvis vi henter Bradley. Jeg ble også imponert, og hadde glatt takket ja.

Håper vi signerer Podolski om 2-3 år, når finansene begynner å se bedre ut. Han hadde vært perfket sammen med Carroll. Blir lignende spisspar som Podolski-Klose.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1341 på: 15. Juni 2010, 01:50 »
Lukas Podolski er nok ikke realistisk, men uansett er han en type Newcastle overhodet ikke trenger. Leste nemlig noe om Podolski for noen uker tilbake som fortalte om hvor slapp innstilling han hadde til trening og hvordan han mer eller mindre ga blaffen i Bayern Munchen karrieren sin. I Köln hvor han spiller nå er han den store stjerna, men på banen har han vært elendig og han har hatt en rekke problemer med innstillingen og vært i elendig fysisk form.

Derfor er det merkverdig hvordan han alltid presterer så godt for det tyske landslaget. Statistikken hans der er vanvittig, mens på klubbnivå har han ikke maktet å score tosifra antall mål på en sesong siden han forlot Köln i 2006!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1342 på: 15. Juni 2010, 08:50 »
Undertegnede ble også veldig imponert over Bradley. Men hvis han forsetter i samme trenden som forrige kamp tror jeg han kan bli for dyr for oss.  Prestasjoner i VM har en stygg tendens til å presse opp prisen :)

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1343 på: 15. Juni 2010, 14:30 »
Mot England synes jeg Ricardo Clark gjorde en minst like god kamp som Bradley. Verdt å merke seg!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1344 på: 15. Juni 2010, 16:42 »
Spørs nok om ikke prisen på Bradley kan bli adskillelig dyrere etter vm, men vi burde prøve oss uansett. Urealistisk er det foreløpig ikke. Bare synd vi ikke hentet denne typen spiller før vm. Jeg har lenge sagt at han er klasse og at han hadde vært perfekt for NUFC. ;)

I dag blir vi linket både til Samaras og Vladimir Weiss. Samaras håper jeg inderlig ikke vi får da jeg ikke er nevneverdig imponert, men Weiss på lån burde absolutt være noe. Slovaken er ung lovende og full av kvalitet. Spilte akkurat en meget god kamp mot new zealand. Vad tycks?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1345 på: 15. Juni 2010, 19:29 »
Slovakia har noen spillere jeg synes CH bør studere nærmere. La spesielt merke til Vladimir Weiss og Marek Hamsik. Begge var jo veldig gode idag. Blir kansje litt i dyreste laget?

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1346 på: 15. Juni 2010, 20:10 »
Slovakia har noen spillere jeg synes CH bør studere nærmere. La spesielt merke til Vladimir Weiss og Marek Hamsik. Begge var jo veldig gode idag. Blir kansje litt i dyreste laget?
Hamsik får vi aldri. Han er det bare å glemme! Weiss mener jeg fakisk å huske å ha lest at vi ble linket til i dag, på lån. Husker ikke helt hvor jeg så det, men skal se om jeg greier å finne det igjen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1347 på: 16. Juni 2010, 12:26 »
Vi får plukke opp en gratis Luca Toni ;)
Målgarantist, og selv om han begynner å dra på årene, ville han ha vært en super forsterkning for oss. Kontrakt på et år, med opsjon på et til hadde vært noe :)
Men kanskje litt urealistisk, og muligens for dyr.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1348 på: 16. Juni 2010, 13:11 »
Slovakia har noen spillere jeg synes CH bør studere nærmere. La spesielt merke til Vladimir Weiss og Marek Hamsik. Begge var jo veldig gode idag. Blir kansje litt i dyreste laget?
Hamsik får vi aldri. Han er det bare å glemme! Weiss mener jeg fakisk å huske å ha lest at vi ble linket til i dag, på lån. Husker ikke helt hvor jeg så det, men skal se om jeg greier å finne det igjen.

Det stemmer - lokalavisa Evening Chronicle linka oss til ham i går!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒