20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1230 på: 31. Mai 2010, 18:03 »
Han kan ikke ha vært så elendig sett sesongen under ett ihvertfall. Ble jo klubbens soleklare toppscorer, puttet mål mot både ManU og Tottenham og ble belønnet med å være kaptein i sesongens siste og avgjørende kamp for Leeds, hvor han selvfølgelig også puttet.

Moyes hadde ikke hentet Beckford om han ikke så noe kvalitet hos mannen. Han er jo veldig god til å få frem det beste hos hver enkelt og får han til det med Beckford så blir det mange mål, litt av det Everton har manglet de siste sesongene.
 Moyes er jo en fantastisk manager. Det han har fått til med så lite penger tilgjengelig er en bragd. Han kjemper hvert år om den siste CL plassen med klubber som bruker langt mer penger på transfer. Skal ikke se bort ifra at Moyes igjen klarer å føre Everton til en ny 4. plass, som han gjorde i 2004/2005 sesongen. Men så lenge konkurrentene har så stort forsprang økonomisk blir det tøffere og tøffere for han.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1231 på: 31. Mai 2010, 18:14 »
http://www.cpfc.co.uk/page/News/0,,10323~2062318,00.html

Ser ut som om Crystal Palace går konk i morgen, 1.juni. De har en deadline kl 15.00 engelsk tid. Deretter blir alle spillere solgt og klubben nedlagt.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1232 på: 31. Mai 2010, 18:59 »
Han kan ikke ha vært så elendig sett sesongen under ett ihvertfall. Ble jo klubbens soleklare toppscorer, puttet mål mot både ManU og Tottenham og ble belønnet med å være kaptein i sesongens siste og avgjørende kamp for Leeds, hvor han selvfølgelig også puttet.

Vil bare påpeke at etter scumseieren var han usynlig på banen. Jobbet nesten ikke og fikk etter hvert leedsfansen mot seg pga sine dårlige holdninger. At han ble valgt som kaptein i siste kamp tror jeg heller var et siste desperat trekk fra managerens side for å få ham til å yte litt. Det hjelper ikke å se seg blind på statistikk, man må se hvordan målene kommer og hvordan han generelt spiller. Det er jo flere eksempler på spisser som tar Wanker med storm men som flopper i PL.  Bare et lite tips Frode: Se fotballkampene med Beckford før du uttaler deg.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1233 på: 31. Mai 2010, 20:10 »
http://www.cpfc.co.uk/page/News/0,,10323~2062318,00.html

Ser ut som om Crystal Palace går konk i morgen, 1.juni. De har en deadline kl 15.00 engelsk tid. Deretter blir alle spillere solgt og klubben nedlagt.
Direkte tragisk om så skjer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1234 på: 31. Mai 2010, 20:25 »
http://www.cpfc.co.uk/page/News/0,,10323~2062318,00.html

Ser ut som om Crystal Palace går konk i morgen, 1.juni. De har en deadline kl 15.00 engelsk tid. Deretter blir alle spillere solgt og klubben nedlagt.
Direkte tragisk om så skjer.

Hadde vært trist ja.

Noen gode spillere der som kunne vært noe for oss? :)

Clyne regnes vel som et ganske stort talent?
« Siste redigering: 31. Mai 2010, 20:31 av Håvard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1235 på: 31. Mai 2010, 21:29 »
Bare et lite tips Frode: Se fotballkampene med Beckford før du uttaler deg.

Jeg har sett noen stykker, og av de jeg har sett har han puttet i samtlige samt vært den på Leeds som har utmerket seg best.
Jeg regner også med at David Moyes har sett litt av Beckford siden han nå har signert han.
Så kan heller du skryte av å ha sett han mest, om det er så viktig for deg.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1236 på: 31. Mai 2010, 22:34 »
Noen gode spillere der som kunne vært noe for oss? :)

Clyne regnes vel som et ganske stort talent?

Clyne regnes som et stort talent ja. Leser på wikipedia;   
* 2009 Crystal Palace Young Player of the Year
* 2010 Crystal Palace Young Player of the Year
* 2010 FourFourTwo Young Player of the Year

Med stor erfaring fra CCC og bare 19 fortsatt så ville han vært en fin høyreback å få inn gratis. I tillegg så har de jo fortsatt Sean Scannell som kan bli en brukbar spiller. Ambrose gratis sier jeg også ja takk til gratis.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1237 på: 01. Juni 2010, 10:37 »
Bare et lite tips Frode: Se fotballkampene med Beckford før du uttaler deg.

Jeg har sett noen stykker, og av de jeg har sett har han puttet i samtlige samt vært den på Leeds som har utmerket seg best.

Noen stykker, dvs cupkampene leeds har spilt mot større motstand. Greit at alle kan ha gode dager på jobben. Han var brukbar i den ene kampen mot Tham. Ikke spesielt imponerende mot Scum: Målet var et resultat av slett forsvarsarbeid og keeperspill enn godt spill fra beckfords side. Han har vært usynlig og spilt dårlig mot svak motstand på nivå 3. Han ble satt ut av Leedslaget på sluttten av dennes sesongen.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1238 på: 01. Juni 2010, 11:12 »
Han ble satt ut av Leedslaget på sluttten av dennes sesongen.
Jeg har også hørt at Beckford har vært ræv etter at det ble klart at han skulle forlate Leeds til fordel for Everton i vinter. Han har visst gitt totalt faen i klubben, og bare ventet på å dra til noe større. Dårlige holdninger som dette trenger vi ikke i Newcastle.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1239 på: 01. Juni 2010, 11:27 »
Det hvertfall Beckford viser når han scorer mot lag som Tottenham og Man Utd er at han har potensial, og Everton og Moyes har lite å tape når de får han gratis. Tviler på at han blir noen stor hit i PL for så god skal han ikke være, men nyttig medlem i Evertons stall ser jeg ikke bort fra. Moyes har jo hentet spillere fra lavere divisjoner suksess.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1240 på: 01. Juni 2010, 13:55 »
Han ble satt ut av Leedslaget på sluttten av dennes sesongen.
Jeg har også hørt at Beckford har vært ræv etter at det ble klart at han skulle forlate Leeds til fordel for Everton i vinter. Han har visst gitt totalt faen i klubben, og bare ventet på å dra til noe større. Dårlige holdninger som dette trenger vi ikke i Newcastle.

Nettopp derfor jeg ikke vil ha ham. Grayson ble anklaget for å miste kontrollen over spillerene. Derfor han hentet inn Dickov: For å få temperatur på treningene igjen. Uansett skal det være unødvendig av Beck å oppføre seg slik han gjorde. Og at en trener må gi ham kapteinsbindet for å få ham til å yte er nesten en faliterklæring fra Greysons side og sier litt om holdningene til Becks. Forøvrig kom målet mot Tham på straffe.
« Siste redigering: 01. Juni 2010, 13:59 av InspectorC »

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1241 på: 01. Juni 2010, 14:01 »
Beckford scoret to mot Tottenham borte. Ett på straffe og ett etter corner etter hva jeg husker.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1242 på: 01. Juni 2010, 14:06 »
Eventuelt godt man-management for å få det beste ut av Beckford? Han scorte jo tross alt da det gjald, med kapteinsbindet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1243 på: 01. Juni 2010, 16:26 »
Noen stykker, dvs cupkampene leeds har spilt mot større motstand.

Ja, pluss minst 2-3 stykker i seriesammenheng, blant annet siste kamp mot Bristol. Men har det noe å si?
Moyes hadde uansett ikke hentet Beckford om han ikke har kvaliteter som fotballspiller. Han ser nok garantert at det er potensiale og er ivrig etter å få utnyttet det til fulle. Det er noe Moyes er særdeles flink til.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1244 på: 01. Juni 2010, 19:26 »
Noen stykker, dvs cupkampene leeds har spilt mot større motstand.

Ja, pluss minst 2-3 stykker i seriesammenheng, blant annet siste kamp mot Bristol. Men har det noe å si?
Moyes hadde uansett ikke hentet Beckford om han ikke har kvaliteter som fotballspiller. Han ser nok garantert at det er potensiale og er ivrig etter å få utnyttet det til fulle. Det er noe Moyes er særdeles flink til.
Jeg er helt enig i at Moyes er veldig flink til å få det beste ut av spillerene.  Skulle gjerne sett han som castlemanager. Økonomisk sett er dette verdt risikoen. Han koster ikke mye hverken i forhold til sign on eller ukelønn. Begynner han derimot å putte mål i PL vil verdien gå i taket.  Problemeter at gutten aldri har spilt på toppnivå og ikke for mange sesonger tilbake var amatørspiller.  Og det vises på måten han spiller fotball på . Men det blir litt vanskelig å forklare dere siden dere har sett et fåtall kamper av ham de siste årene, mens jeg har sett det som har blitt sendt.