20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1170 på: 24. Mai 2010, 14:13 »
Jeg tror Boyds suksess er sterkt avhengig av resten av laget. Evner vi å spille på hans premisser vil han sannsynligvis score en del mål. Han er sikkert flink til å dukke opp på rett plass til rett tid. Ergo er han avhengig av å få baller fra vingene som han kan putte. Får han de ballene er jeg helt sikker på at han kommer til å score viktige mål mot Blackpool, WBA, Wigan, Bolton, West Ham og Wolfes. Dette er lag som vi skal ha gode muligheter til å slå borte og hjemme. Slår vi alle disse har vi allerede sikret oss 36 poeng. Men klarer vi ikke å servere Boyd, kan han bli en fiasko.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1171 på: 24. Mai 2010, 21:24 »
No ser eg O'Hara er prisa til 8 mill. pund, og såleis uaktuell for oss.

Ein mann eg får meir og meir lyst til å sjå på SJP er Mikael Lustig. Trur han har tempo og ferdigheiter nok til å ta PL. Spesielt offensivt trur eg han er noko av det betre vi kan få av backar i rimeleg prisklasse. Eg tvilar på at Simpson kan bli ein PL-back av godkjent format, og no verkar det som om han i tillegg kan slite med å rekkje pre-season. 

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1172 på: 24. Mai 2010, 21:32 »
No ser eg O'Hara er prisa til 8 mill. pund, og såleis uaktuell for oss.

Ein mann eg får meir og meir lyst til å sjå på SJP er Mikael Lustig. Trur han har tempo og ferdigheiter nok til å ta PL. Spesielt offensivt trur eg han er noko av det betre vi kan få av backar i rimeleg prisklasse. Eg tvilar på at Simpson kan bli ein PL-back av godkjent format, og no verkar det som om han i tillegg kan slite med å rekkje pre-season.

Lustig hadde jeg satt ja takk til. Men han tror jeg kan bli meget dyr, hvis ikke kontrakten går ut snart da..Har hvertfall fysikken til å takle PL. Og hodestyrken gjør jo at vi realiteten har tre midtstoppere på alle dødballer.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1173 på: 24. Mai 2010, 21:59 »
"Meget dyr" er vel eit relativt begrep. Eg tippar han endar opp på under halvparten av O'Hara-prisen. No veit eg ikkje heilt korleis kontraktssituasjonen hans er, men høgrebackar går då tradisjonelt for betydeleg mindre enn spelarar lengre framme på banen.

Er ein plass mellom 2-3 mill. pund urealistisk? Det er ikkje forferdeleg dyrt, men samtidig ein pris Hughton sikkert ikkje er villig til å kaste ut på noko usett. Forhåpentlegvis får han med seg nokre landskampar med Sverige framover, slik at vi evt. kan kapre han før Lustig byrjar å imponere med RBK ute i Europa. Då kan nok marknadsprisen fort doblast frå 2 mill til 4 mill raskt.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1174 på: 24. Mai 2010, 22:04 »
Hvor leser du at O'Hara skal være verdsatt til £8mill?

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1176 på: 24. Mai 2010, 22:12 »
Jaja, tviler på at det er så mange som er interessert da. Jeg ville vel sagt max £4-5mill.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1177 på: 24. Mai 2010, 22:16 »
Ja, enig der. Men Redknapp vil vel sikkert teste markedet. Om det dukkar opp ein desperat klubb med litt pengar, kan Tottenham alltids ende opp med litt pund meir enn dei kanskje våger å håpe på.

Tippar at det er ein startpris som sikkert kjem til å forhandlast ned med tida. Men ein startpris på 8 mill, indikerer at prisen må ein del hakk ned før vi evt. kan ha sjanse til å kjempe om signaturen.

Tippar han endar opp i WHU til slutt, mtp. at han kjenner Grant (som sikkert endar opp der om ikkje så altfor lenge) veldig godt.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1178 på: 24. Mai 2010, 22:18 »
Italia-kaptein Fabio Cannavaro får ikke fornyet kontrakt i Juventus. .
http://msn.tv2sporten.no/fotball/italia/juve-vraker-cannavaro-3213915.html
Hadde han vært noe for oss?
Gratis og masse erfaring.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1179 på: 24. Mai 2010, 22:20 »
kapre han før Lustig byrjar å imponere med RBK ute i Europa. Då kan nok marknadsprisen fort doblast frå 2 mill til 4 mill raskt.

RBK havner ikke ute i Europa, det er jeg rimelig sikker på. De spiller ikke god nok fotball rett og slett. De er kjemepgode bakover, men varter opp med alt for få kombinasjoner fremover. RBK kommer til å møte lag som er likegod bakover og ørti ganger bedre fremover.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1180 på: 24. Mai 2010, 22:47 »
Italia-kaptein Fabio Cannavaro får ikke fornyet kontrakt i Juventus. .
http://msn.tv2sporten.no/fotball/italia/juve-vraker-cannavaro-3213915.html
Hadde han vært noe for oss?
Gratis og masse erfaring.

Og kommer til å ha mange klubber som nok vil kaste ganske høye lønninger og sign on fee'er etter ham...

Tenkte også på Lustig da jeg så kampen i dag. Veldig imponerende back fremover - faktisk ganske rå. Men han er dog noe usikker defensivt iblant! Avhengig av pris kunne han vært spennende. RBK har uten tvil TLs råeste backpar!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Loddo

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1181 på: 25. Mai 2010, 08:30 »
Er ein plass mellom 2-3 mill. pund urealistisk? Det er ikkje forferdeleg dyrt, men samtidig ein pris Hughton sikkert ikkje er villig til å kaste ut på noko usett. Forhåpentlegvis får han med seg nokre landskampar med Sverige framover, slik at vi evt. kan kapre han før Lustig byrjar å imponere med RBK ute i Europa. Då kan nok marknadsprisen fort doblast frå 2 mill til 4 mill raskt.

Tror at det må være på dette nivået, må huske på at stoor ble kjøpt for 19mill NOK(ifølge fm, hehe) så blir nok rundt 3 mill.pund som du sier. Har lyst til at vi gambler på slike spillere, og vi har jo sett at  Hodgson har hatt stor suksess med dette i Fulham.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1182 på: 25. Mai 2010, 09:24 »
Ser vi er sterkt linket til Youssuf Mulumbu.

For meg er dette en ordinær spiller som vi sannsynligvis kunne funnet andre steder, bare langt billigere og mer talentfullt.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1183 på: 25. Mai 2010, 12:47 »
Tom cleverley skal visst være den spilleren hughton femste target i sommer. kan bli spennende det.

 http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/05/25/tom-cleverley-is-hughton-s-top-target-61634-26513057/

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1184 på: 25. Mai 2010, 13:57 »
Jeg er rimelig sikker på at han blir i Man Utd.