20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366467 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1140 på: 20. Mai 2010, 13:10 »
Jeg er ingen kjenner av fransk fotball, men hvis han er så god at han vil forsterke høyrebacken vår vesentlig, hvorfor er han da uten kontrakt med sin arbeidsgiver?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1141 på: 20. Mai 2010, 13:14 »
Kanskje fordi han vil vekk? Dette er jo en spiller Newcastle har snust på flere ganger tidligere uten napp.

Ebondo skal være en offansiv back-type med god fart ut av det jeg har sett!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1142 på: 20. Mai 2010, 14:22 »
Ebondo er såvidt jeg kan skjønne en klar forsterkning på vår høyre-back plass. Han er en eksplosiv spiller med mye muskler og jeg tror absolutt han har mye av det vi ser etter hos en moderne back. Sign him up, hadde vært great!

Toulouse har også et par andre svært interessante spillere som bør være oppnåelige etter at sesongen deres har vært under forventet. Moussa Sissoko har vi nevnt før, men er nok antagelig for  optimistisk, Etienne Capoue en annen spennende unggutt.... Andre Pierre Gignac derimot.... Gignac har hatt en veldig dårlig sesong til han å være, men bør absolutt være en veldig interssant spiller for oss. I vannskorpen til det franske landslaget og ganske sikkert på utkikk etter nye utfordringer! hva tror dere, er Gignac mulig? tipper en pris på 5-8 mill..

Michael

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
    • nufc-denmark.com
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1143 på: 20. Mai 2010, 21:42 »
Hvad med Belhadj i Portsmouth?

Spillede en god kamp da han kom ind i FA Cup finalen, kan dække både venstre back og venstre kant.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1144 på: 21. Mai 2010, 10:52 »
Ikke noen videresalgsklausul for Milner skrives det i dag. Burde vel egentlig ikke trodd det heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1145 på: 21. Mai 2010, 11:20 »
Nei men det er vist 4 mill pund som vi skal få i sommer?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1146 på: 21. Mai 2010, 15:06 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6163738,00.html

Jeg har aldri hørt om fyren, ern noe å satse på?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1147 på: 21. Mai 2010, 15:42 »
I følge Teamtalks gjennomgang av engelske aviser er visst vi interessert i å kjøpe tilbake Jenas for ca 5 mill...Noen tanker?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1148 på: 21. Mai 2010, 16:08 »
Jenas hadde helt klart forsterket midtbanen vår, men i og med at han forlot Newcastle av den grunn at han ikke trivdes i byen så ser jeg det som lite sannsynlig at han vil komme tilbake. Han har ikke akkurat fått noen god velkomst på SJP de gangene han har vært der som Spurs spiller heller, selv om det nødvendigvis ikke blir tungen på vektskåla for Jenas om han skulle få tilbudet..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1149 på: 22. Mai 2010, 13:05 »
Det sies at vi har flere speidere i Frankrike som skal se på en U-20 turnering for landslag. Det var i denne turneringen de først oppdaget Bassong.
Disse lagene spiller :

France, the Ivory Coast, Japan, Colombia, Chile, Denmark, Qatar and Russia.    Chile are the reigning Champions.
Flere spennende nasjonen :)

http://www.nufcblog.com/2010/05/22/newcastle-scouting-delegation-gathers-in-france/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BøllaBarton

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 3
  • Håper Newcastle klarer å holde seg i PL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1150 på: 22. Mai 2010, 13:15 »
I følge Teamtalks gjennomgang av engelske aviser er visst vi interessert i å kjøpe tilbake Jenas for ca 5 mill...Noen tanker?

Skal dere bruke hele overgangsbudsjettet deres på en middelmådighet som Jenas? Dere må da sikte litt høyere ::) Slik jeg ser det trenger dere først en ny spiss, framfør en midtbanespiller. Husk at det er stor forskjell på Premier League (som dere er i nå) og Championship!
Håper Newcastle klarer å holde seg i PL

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1151 på: 22. Mai 2010, 13:53 »
I følge Teamtalks gjennomgang av engelske aviser er visst vi interessert i å kjøpe tilbake Jenas for ca 5 mill...Noen tanker?

Skal dere bruke hele overgangsbudsjettet deres på en middelmådighet som Jenas? Dere må da sikte litt høyere ::) Slik jeg ser det trenger dere først en ny spiss, framfør en midtbanespiller. Husk at det er stor forskjell på Premier League (som dere er i nå) og Championship!

Du snakker som om det er første gang Newcastle skal spille i PL, noe det absolutt ikke er, dermed vet vi det.

Og £5M er vel ikke hele overgangsbudsjettet, det er £5M mer enn hva overgangsbudsjettet er på!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1152 på: 22. Mai 2010, 13:59 »
Nei takk til gullfisken Jenas...

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1153 på: 22. Mai 2010, 14:06 »
Jeg tror Jenas er ferdig med Newcastle, og Newcastle ferdig med Jenas. Ser ikke for meg at han blir tatt veldig godt i mot hvis han kommer tilbake, og jeg tror ikke han er spesielt gira på å komme tilbake heller. Dessuten er jeg usikker på om han forsterker oss veldig mtp at vi allerede har Barton, Nolan, Smith og Guthrie sentralt på midten.

Skal vi kjøpe en sentral midtbanespiller bør vi heller se etter en med kreativitet og teknikk. Kanskje en Emre-type.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1154 på: 22. Mai 2010, 14:45 »
Jenas i form har jo en hel del kreativet og gode pasninger å  by på. Men jeg ser lissom ikke for meg at Jenas har så stor lyst til å komme tilbake til gullfiskbollen vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida