20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366464 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #930 på: 08. Mai 2010, 18:50 »
Kilde?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #931 på: 08. Mai 2010, 19:24 »
Synes absolutt ikke vi skal satse på Beckford som ikke har bevist noe som helst annet enn i League One. Til og med Shola Ameobi har bevist at han er god i CCC denne sesongen, men vi vet alle hvordan han sliter i PL. Uten å sammenligne de to altfor mye, men jeg mener vi trenger spisser som har levert så godt at vi vet nøyaktig hva vi får. Løven og Carroll skal være gode nok i PL, så må vi finne minst en til som vi vet tar nivået. Slappe Beckford gidder jeg ikke en gang se som fjerdevalg, da kan vi likesågodt ha Shola.

Enig kø1. Beckford har forresten ikke imponert en sjel etter hypen rundt ham etter cupen. Absolutt ingen spiller for et lag som umiddelbart trenger en klassespiss. Jeg er håpefull om at Løven og Carroll skal klare seg rimelig bra i PL, men samtidig må man huske at det var en grunn til at Løven ble sluppet på free transfer. Han var generelt under middels gjennom hele oppholdet. Best og Ameobi er det rett og slett ikke håp for. Vi MÅ ha en klassespiss.
« Siste redigering: 08. Mai 2010, 19:26 av 17Parker »

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #932 på: 08. Mai 2010, 19:33 »
for meg gjør det ikke noe om det blir så mye penger til innkjøp, så lenge det som blir kjøpt forsterker laget. Synes ikke vi skal legge noen penger i hele tatt på gamblinger, heller kjøpe spillere som går inn og forsterker laget.

Det finnes flust av spillere i middelhavsfarere rundt om i Europa som hopper på en mulighet til å spille i PL, så hvorfor ikke kjøpe noen herfra, som er bra, og vi veit holder nivået!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #933 på: 08. Mai 2010, 19:44 »
Dette har jeg sagt om Beckford hele tiden. Men han viste noen tendenser i dag. For en gang skyld jobbet han. Men han har for dårlige holdninger til at jeg vil hente ham. Jeg tror Løven og Caro kan gjøre det brukbart i PL. De utfyller hverandre. Utfordringen ligger i å ha spillere på midtbanen som spiller på primissene til både Caro og Løven. Vi trenger gode nok vinger og backer til å servere Carroll i boksen og noen sentralt som kan slå de stikkerene i bakrommet som Løven elsker å traktere.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #934 på: 08. Mai 2010, 21:29 »
Kilde?

Jeg fikk aldri no link, men det kom fra en som virkelig følger med på overganger og sjeldent tar feil.
100% kan man jo uansett ikke være før klubbene bekrefter det da.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #935 på: 08. Mai 2010, 21:31 »
Det har vært skriverier om det i engelsk presse i lengre tid, men ingenting er bekreftet,

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #936 på: 09. Mai 2010, 01:12 »
Synes det er rart at Everton henter Beckford. De har to kjempetalenter i Vaughan og Baxter som kunne gjort samme jobben.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #937 på: 09. Mai 2010, 01:40 »
http://www.dailystar.co.uk/football/view/134439/Newcastle-face-a-battle-for-John-Arne-Riise/

Storebror Riise på vei?  :o

Nei, seriøst. Morsomt å bli linket til slike spillere, men selv den mest optimistiske Newcastle-fansen klarer vel ikke å se en anelse realisme her.
Keep 'em coming, it's sunday! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Ameobi

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 38
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #938 på: 09. Mai 2010, 02:02 »
Han gjør det bra i Roma nå, jeg tenker at han sikter litt høyere enn oss, som nettopp har rykket opp. Rykter er morsomt, og det er fortsatt lov å drømme! :)

Når han snakker om ny utfordring, kunne jo denne sesongen vært en bra en, unngå nedrykk.
« Siste redigering: 09. Mai 2010, 02:06 av Ameobi »
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #939 på: 09. Mai 2010, 02:30 »
Tviler sterkt på at han ser seg om etter en ny utfordring. Tror han er utrolig fornøyd med tilværelsen i Italia, noe jeg skjønner veldig godt.
Dessuten, engelske artikler uten direkte sitat tar jeg med en klype salt. Spesielt fra NoTW og Sunday Sun.
Jeg tror personlig at Daily Star kanskje ikke er verdens mest seriøse avis :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #940 på: 09. Mai 2010, 02:31 »
Synes det er rart at Everton henter Beckford. De har to kjempetalenter i Vaughan og Baxter som kunne gjort samme jobben.

James Vaughan er 22 år, debuterte med scoring 16 år gammel i 2005, men siden har han mer eller mindre vært skadet og har stagnert fullstendig. Har vært på utlån til Leicester nå den siste tiden uten å imponere veldig såvdit jeg har skjønt. Baxter er dessuten blitt brukt mer i en kantrolle når han har fått sjansen på førstelaget, har heller ikke hatt den utviklinga man trodde han skulle ha, selv om han tross alt bare er 18 år ennå.

John Arne Riise er en av verdens beste venstrebacker denne sesongen, i tillegg har vi kanskje vårt sterkeste kort på nettopp venstrebacken, så den avisa der kunne hvertfall prøvd å lage et mer sannsynlig rykte når dem satt i redaksjonen og hadde null å skrive om.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #941 på: 09. Mai 2010, 02:54 »
John Arne Riise er en av verdens beste venstrebacker denne sesongen

Kan faktisk ikke komme på flere som har spilt stort bedre nei.

Bra det var en del inne her som fikk viljen sin når han ble linket til oss.
Tenk om han hadde gått til oss, hadde vært ille det ::)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #942 på: 09. Mai 2010, 04:15 »
Han er norsk vettu. Må nesten bare le av de som mente han ikke ville vært en glimrende signing for oss den gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #943 på: 09. Mai 2010, 09:03 »
Noen her inne er jo litt rare da, er bare en sommer eller to siden flere mente at Malouda ikke ville være en forsterkning for oss heller !! ;)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #944 på: 09. Mai 2010, 09:20 »
Synes det er rart at Everton henter Beckford. De har to kjempetalenter i Vaughan og Baxter som kunne gjort samme jobben.

Moyes er vanvittig flink til å få ut det beste av spillerne sine. Jeg synes også han er utrolig dyktig på transfermarkedet. Henter spillere som er billige og gode og som passer perfekt til klubben og hans måte å spille på.
Beckford vil være et typisk Moyes kjøp. Gratis og rimelig lønnsmessig. Han scorer enormt mye mål, riktignok på et foreløpig lavere nivå, men han beviste både mot ManU og Tottenham at han takler PL forsvarere ganske så greit. Og med en skadeplaget Yakubu og en aldrende og skadeplaget Saha kan det jo hende at han mener Beckford er mannen som kan score litt jevnligere og oftere enn spissene han har idag. Everton har jo manglet en skikkelig målscorer denne sesongen. I tillegg til Saha og Yakubu har jo også Cahill vært en del skadet, og også han begynner å dra på årene.