20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #780 på: 27. April 2010, 23:59 »
Tja, jeg har sett noen West Ham kamper, men litt for få til at jeg kan si noe om sesongen hans overall. Likevel synes jeg han pleier å stå bra frem med en vanvittig innsats, slår gode pasninger og har en bra dødballfot. Blir litt det samme som en Jamie O´hara sentralt..Jeg hadde ihvertfall ikke takket nei til Noble i Newcastle.

Må dessuten si at Carlton Cole hadde vært en fantastisk signering!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #781 på: 28. April 2010, 00:25 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_6120172,00.html

Liverpool henter stjerneskudd fra Charlton. Her burde vi vært med i kampen.
Håper vi også kan få til lignende overganger i det kommende vinduet. Til når ha vi hentet flere spennende unge spillere. Men jeg vil ha mer:) Jeg håper og tror vi har en god del navn på blokka.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #782 på: 28. April 2010, 00:27 »
Unge talenter bør vel strengt tatt finne seg en annen klubb enn LFC spør du meg :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #783 på: 28. April 2010, 00:35 »
http://www.goal.com/en-gb/news/2559/rumours/2010/04/27/1897259/newcastle-united-considering-a-1m-bid-for-blackburn-rovers

Jason Roberts?
Vanligvis ville jeg blankt avvist det, men for £1 mill?
Litt usikker. Men er gammel, bøtter ikke akkurat inn mål, og vil ikke påstå at han er veldig mye bedre enn de vi har. Tror jeg heller vil beholde Ameobi, i stedet for Roberts.
Så, nei takk.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #784 på: 28. April 2010, 07:19 »
http://www.goal.com/en-gb/news/2559/rumours/2010/04/27/1897259/newcastle-united-considering-a-1m-bid-for-blackburn-rovers

Jason Roberts?
Vanligvis ville jeg blankt avvist det, men for £1 mill?
Litt usikker. Men er gammel, bøtter ikke akkurat inn mål, og vil ikke påstå at han er veldig mye bedre enn de vi har. Tror jeg heller vil beholde Ameobi, i stedet for Roberts.
Så, nei takk.

Definitivt nei takk. Verken Ameobi eller Roberts holder i lengden i PL.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #785 på: 28. April 2010, 09:49 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/sundaysun//tm_headline=chris-hughton-is-in-the-hunt-for-hull-ace%26method=full%26objectid=26323157%26siteid=61634-name_page.html


Newcastle er interessert i Stephen Hunt. Leser at han kan spille venstre ving, venstreback og offensiv midtbane. I tillegg har han en stor motor. Han har vært en av de beste spillerne til Hull denne sesongen, og har scoret 6 mål på 27 kamper. Kunne kanskje vært noe å ha på midtbanen?

I artikkelen står det også at vi har vært koblet til Jimmy Bullard. Dette er, ifølge The Journal, uaktuelt fordi Bullard er skadeutsatt og har over £ 50. 000 i uka. Jeg synes Bullard er en god spiller. Gode passninger, stor innsats og en fantastisk dødballfot!

Når det gjelder West Ham spillere jeg kunne tenkt meg til klubben:
- Mark Noble
- Carlton Cole
- Behrami
« Siste redigering: 28. April 2010, 09:53 av Vegard9 »

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #786 på: 28. April 2010, 12:16 »
Jeg er helt klart veldig positiv til å få inn Hunt.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #787 på: 28. April 2010, 12:31 »
Jeg er veldig negativ til og få inn Hunt. Større tulling skal en lete lenger, og i tillegg er det ikke lenge før han fyller 30 år, litt over 1 år til bare.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #788 på: 28. April 2010, 14:13 »
Diamanti ønskar eg også frå West Ham.
Jeg og drømmer om han :) Han og Jack Collison er de jeg håper vi prøver oss på i West-Ham. Behrami kunne kanskje vært et godt alternativ på høyrebacken, men vil heller ha f.eks Hutton. Og Noble er vel litt lik Guthrie?

Kunne godt tenkt meg Parker tilbake, eller Carlton Cole, men begge de to ser jeg på som urealistiske desverre :(
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #789 på: 28. April 2010, 15:56 »
Nei takk til Hunt.Selv om han var god i Reading har han vært ute med alvorlig skade. Og jeg derfor tviler jeg på om han kommer tilbake til samme gode nivå. I tillegg er han for gammel.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #790 på: 28. April 2010, 17:31 »
Nei takk til Hunt.Selv om han var god i Reading har han vært ute med alvorlig skade. Og jeg derfor tviler jeg på om han kommer tilbake til samme gode nivå. I tillegg er han for gammel.
For gammel? Mannen blir 29 i august. Mener du at vi skal ha et lag kun bestående av gutter som ikke har fått hår under arma engang eller?
Og han har jo bevist at han fortsatt holder nivået denne sesongen!

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #791 på: 28. April 2010, 17:52 »
Nei takk til Hunt.Selv om han var god i Reading har han vært ute med alvorlig skade. Og jeg derfor tviler jeg på om han kommer tilbake til samme gode nivå. I tillegg er han for gammel.

Hull sin klart beste spelar før han vart skada i alle fall. Når det gjeld alderen er eg enig med Daniel. Ulempene går vel meir på kva slag han er i etter skada, og spesielt kor vidt han er ein mann vi faktisk har bruk for (mtp. kvar vi treng spelarar). Han er ingen reindyrka ving som kan erstatte Jonas/Rout sine kvalitetar, og offensive midtbanespelarar har vi nok av.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #792 på: 28. April 2010, 17:54 »
Hunt spiller vel stort sett ving, og det er noe vi så absolutt trenger mtp. at vi kun har 2 vinger i klubben.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #793 på: 28. April 2010, 18:02 »
Han er ikkje ein ving i den forstand Jonas og Routledge er ving. Hunt er ein langt meir stasjonær type som har sin styrke i at han har ein eminent pasningsfot, eit fabelaktig overblikk i tillegg til å vere målfarleg. Dersom Jonas og Routledge må ut, er vi avhengige av å ha folk i bakhand som kan dekke dei kvalitetane som dei representerer. Sånn som situasjonen var i vår, måtte evt. Raylor spele kant, eller så måtte Guthrie skyvast ut til ein kant. Hunt vil bli noko det same, sjølv om han sjølvsagt er langt betre enn Raylor, og ein litt meir eigna breiddehaldar enn Guthrie.

Eg trur likevel, spesielt mtp. usikkerheit vedr. skaden hans, at vi kan finne betre alternativ enn Hunt. Vi er etter mitt syn avhengige av å få inn kantspelarar som kan utfordre Jonas og Wayne på det dei er gode på, slik at vi slepp å leggje om spelestilen så snart ein av dei er ute (f.eks Etherington, sjølv om det er urealistisk).   

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #794 på: 28. April 2010, 18:12 »
Stephen Hunt en stasjonær spiller? Det er så absolutt ikke sånn jeg har opplevd han, men...