20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #690 på: 20. April 2010, 13:05 »
Hughton is planning a summer bid for Everton defender Joseph Yobo and could use former England Under 21 captain Steven Taylor as part of a deal for the 29-year-old Nigeria international.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1267335/Manchester-United-eye-summer-swoop-Newcastle-starlet-Haris-Vu-ki.html?ITO=1490#ixzz0ldX4GAsi


Nei.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #691 på: 20. April 2010, 14:58 »
Hughton is planning a summer bid for Everton defender Joseph Yobo and could use former England Under 21 captain Steven Taylor as part of a deal for the 29-year-old Nigeria international.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1267335/Manchester-United-eye-summer-swoop-Newcastle-starlet-Haris-Vu-ki.html?ITO=1490#ixzz0ldX4GAsi


Nei.

Jeg sier definitivt ja takk. Yobo er kanongod, mye bedre enn Tayls. Han har spilt på et høyt nivå i PL over mange sesonger.  En skadeutsatt sesong i Everton har vel gjort at han har mistet plassen. Vi trenger noen erfarne bautaer i midtforsvaret neste sesong, så kan vi heller kjørte litt ungt på back og lengre frem i banen. Vi vet nemlig ikke hva vi får av Colo og Williamson nest år.  COlo har jo vært strålende i år, likevel er det ikke sikkert han mestrer tempoforskjellen. Ditto kan sies om Williamson. Og Taylor har ennå ikke prestert over lengre tid i PL.  Det har derimot Yobo. Vi vet hva vi får med ham. Han kan være limet som binder forsvaret sammen,
« Siste redigering: 20. April 2010, 15:17 av InspectorC »

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #692 på: 20. April 2010, 15:41 »
Hadde ikke sagt nei takk til Yobo. En knallgod midtstopper som har vist at han takler PL!
Er dog litt usikker på om jeg vil bytte Steven Taylor. Dette til tross for at Tayls ikke har overbevist i PL og at det ser ut til at han er upopulær blant enkelte spillere i stallen. Jeg vet ikke om disse ryktene stemmer, men det kom iallefall frem etter episoden med Carroll.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #693 på: 20. April 2010, 16:52 »
Hadde ikke sagt nei takk til Yobo. En knallgod midtstopper som har vist at han takler PL!
Er dog litt usikker på om jeg vil bytte Steven Taylor. Dette til tross for at Tayls ikke har overbevist i PL og at det ser ut til at han er upopulær blant enkelte spillere i stallen. Jeg vet ikke om disse ryktene stemmer, men det kom iallefall frem etter episoden med Carroll.

Støtter det. Yobo er en bra stopper med PL-erfaring og dermed en fin spiller å få inn. Men blir Carroll/Taylor-saken løst slik at begge vil bli i klubben ser jeg helst at Taylor blir. Eneste stopperen i stallen vår nå som har bevist at han  takler PL + at han fortsatt har mange gode år foran seg.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #694 på: 20. April 2010, 17:09 »
"A couple of RUMOURS touting around today. Started by “someone” who works within SJP

1) Hughton has already been told he won’t be in charge in August and will be taking a Championship job. (Hence why he was only offered a 12 month contract)

2) A 5 man list has been drawn up by Lambais to take charge of Newcastle for the PL season and Martin O-Neil tops the list

3) Talks have already started with Carrick’s agent

4) Nicky Butt has signed a pre-contract with Preston North End

5) Steven Taylor is being sold to the highest bidder"



Huff. Jeg hater rykter som dette. Håper ingenting av dette er sant, utenom nr.4.

Martin O'Neill er unektelig en god manager, og han har hatt sine problemer med styret, men vil tro han heller ønsker å bygge videre på det gode laget han har fått til i Villa.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #695 på: 20. April 2010, 17:16 »
Hadde ikke gjort noe om nr. 4 stemte.

Jeg leste en artikkel om O'Neill for ikke så lenge siden. Mener det stod der at han kom til å trekke seg etter denne sesongen. Han er en god manager, som jeg ønsket til Newcastle for noen sesonger siden.
Er svært interessert i å se hvordan CH takler PL. Jeg synes han fortjener å fortsette, til tross for at jeg er usikker på om han er mannen som kan ta oss et stykke oppover på tabellen.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #696 på: 20. April 2010, 18:43 »
"A couple of RUMOURS touting around today. Started by “someone” who works within SJP

1) Hughton has already been told he won’t be in charge in August and will be taking a Championship job. (Hence why he was only offered a 12 month contract)

2) A 5 man list has been drawn up by Lambais to take charge of Newcastle for the PL season and Martin O-Neil tops the list

3) Talks have already started with Carrick’s agent

4) Nicky Butt has signed a pre-contract with Preston North End

5) Steven Taylor is being sold to the highest bidder"



Huff. Jeg hater rykter som dette. Håper ingenting av dette er sant, utenom nr.4.

Martin O'Neill er unektelig en god manager, og han har hatt sine problemer med styret, men vil tro han heller ønsker å bygge videre på det gode laget han har fått til i Villa.

Haha....herregud for noke pisspreik. Ingenting av dette kommer til og skje.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #697 på: 20. April 2010, 19:42 »
Jeg liker punkt 2, 3 og 4, men tviler på at det er veldig mye sannhet i ryktene. Blir uansett veldig spennende å se hva som skjer på Tyneside i sommer.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #698 på: 21. April 2010, 00:09 »
http://www.nufcblog.com/2010/04/20/three-top-young-full-backs-for-newcastle/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Hadde vi fått disse tre spillerne, hadde jeg ikke vært veldig bekymret for backplassene!
Naughton er vel kanskje vanskeligst å få tak i, og vi trenger kanskje ikke både Fox og Van Aanholt.
Jeg har nevnt Fox før, og nufcblog spekulerer i den samme summen som jeg har nevnt. Kanskje mindre hvis/når Burnley rykker ned.
Absolutt tre meget spennende spillere jeg hadde tatt imot med åpne armer! :)

EDIT: Ellers så er Balotelli ikke helt på nett med hverken Mourinho, eller Inter-fansen.
Gud, hvor moro det hadde vært å sett han i Newcastle. Dessverre blir han nok for dyr, vi er nok uinteressante for han, og har nok litt for store primadonna-nykter. Er nok ikke den type personligheten vi trenger, men faen for en spiller!
« Siste redigering: 21. April 2010, 00:14 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #699 på: 21. April 2010, 12:58 »
Hadde ikke takket nei til noen av de spillerne der nei! Vi trenger backplassene er den delen jeg mener vi bør fokusere mest på i sommer. Enrique trenger konkurranse om plassen, også trenger vi en back som kan konke Simpson ut. Jeg tviler på at Simpson er god nok gjennom en hel sesong i PL!

Hadde vi fått inn f.eks Vaan Anholt/Fox, en høyreback, Yobo og en toppspiss, hadde jeg blitt fornøyd!
Dekningen på vingene er vel heller ikke allverden, så en ving eller to hadde ikke vært å forakte ;)
Men for å være realistiske - hvor mange spillere tror dere kommer inn?

Når det gjelder Balotelli, er jeg usikker på om jeg vil ha inn en spiller som ødelegger harmonien i laget. Han er en fantastisk spiller, men jeg tror han hadde blitt et uromoment ut av en annen verden!
Når det er sagt, så har vi nok ingen sjanse til å hente han heller.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #700 på: 21. April 2010, 13:46 »
Van Aanholt er for god til å sitte på benken mener jeg. Han var strålende for oss. Og han kommer til å bli for dyr. Derimot mener jeg at han bør være erstatteren for Enrique hvis sistnevnte selges. Kan være noen klubber med cash som har bitt seg merke i prestasjonene til Enrique.
« Siste redigering: 21. April 2010, 13:48 av InspectorC »

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #701 på: 21. April 2010, 15:34 »
Van Aanholt er for god til å sitte på benken mener jeg. Han var strålende for oss. Og han kommer til å bli for dyr. Derimot mener jeg at han bør være erstatteren for Enrique hvis sistnevnte selges. Kan være noen klubber med cash som har bitt seg merke i prestasjonene til Enrique.


Vi selger selvfølgelig ikke Enrique.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #702 på: 21. April 2010, 15:45 »
Vuckic viser seg som den Manure supporteren han er... Jeg håper  Ferguson ikke ønsker ham, da han virkelig er en potensiell fremtidig stjernespiller. Om Manchester United derimot skulle prøve seg på ham må vi for all del ikke la ham gå for småpenger.

“I heard the news about United wanting me, but if I’m honest, then I must confess I haven’t had any contact with them.”

“I only know what was written in the press,”"But of course I’m really flattered. It is a great honor to be associated with such a big and marvellous club.”

“And yes, it is hard to say no to Alex Ferguson, who has a reputation of working very well with young players.”

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #703 på: 21. April 2010, 16:02 »
Van Aanholt er for god til å sitte på benken mener jeg. Han var strålende for oss. Og han kommer til å bli for dyr. Derimot mener jeg at han bør være erstatteren for Enrique hvis sistnevnte selges. Kan være noen klubber med cash som har bitt seg merke i prestasjonene til Enrique.


Vi selger selvfølgelig ikke Enrique.
Man vet jo aldri. Kan jo være at Enrique vil vekk hvis en av de "store" klubbene kommer bankende. Og hvis det skjer vil jeg ha Aanholt som erstatter.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #704 på: 21. April 2010, 17:24 »
Nei, Enrique selges ikke.
Fansen kommer til å gå bananas, og hverken Hughton eller spillerne kommer til å reagere spesielt positivt. Det er jeg helt sikker på.

Vi kan ikke bli en "selling club" igjen. Det har vi driti oss ut på mange ganger før.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒