20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366452 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #510 på: 05. April 2010, 19:31 »
Hvis han er så ræva, hvordan i alle dager kan han da ha scora 21(?) mål?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #511 på: 05. April 2010, 19:34 »
Hvis han er så ræva, hvordan i alle dager kan han da ha scora 21(?) mål?

Fordi han spiller league 1. Hvis du hadde sett kampene hadde du sagt det samme som meg  ;)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #512 på: 05. April 2010, 20:00 »
Hvis han er så ræva, hvordan i alle dager kan han da ha scora 21(?) mål?

Beckford er også den Leeds spilleren med nest flest assist. Han har 5. Snodgrass topper med 7. Med sine 21 mål i serien er han jo Leeds soleklare målkonge. Becchio på 2. plass har 10 mål.

Det handler jo om å bruke spilleren rett. Vi så det mot ManU og Tottenham, var han rettvendt og fikk ballen var han farlig. God til å utnytte bakromsløp er han også.

Leeds uten Beckford denne sesongen hadde ikke vært noe lag. Hvem skulle putta målene og lagt opp til dem da?

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #513 på: 05. April 2010, 20:44 »
Jeg har ikke sett Beckford.. så jeg har ingenting jeg skulle sagt om hvor god han er eller hvor viktig han er for Leeds, men det jeg er redd for at han kan bli en ny Best. En spiller som har dominert i det laget han har spillt i, og trenger tid for å komme inn i laget. Best har ikke vært en suksess, det kan vi ikke dytte under en stol. Vi skal ikke avskrive Best, men det ser lite lovende ut akkurat nå.

Jeg tror vi kjøper en spiller som er på samme nivå. Newcastle har "herjet" i Championship i år. I de 2 siste årene synes jeg at vi har hatt mye flaks som har berget plassen. For vi har vært veldig dårlig. Hvis vi henter en spiller som har spillt 2 divisjoner lavere en dette så vil han trenge tid for å spille seg inn i nivået. Og det har vi rett og slett ikke tid til å vente på. Vi trenger en spiller som kan dominere ifra dag 2 når vi kommer opp.

Everton kan gamble på han, de er etablerte. Vi kan ikke.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #514 på: 05. April 2010, 21:51 »
Enig i at vi ikke har råd til å gamble med spissplassen. Vi vet at vi må ha en klassespiss og desverre kommer han nok også til å koste.  Det viktigste er at han har goalgetter-egenskaper og at han har fart slik at han kan utfylle våre tanks. Den våte drømmen er Loic Remy, men jeg hadde ikke tatt sagt nei til Rodallega heller ;D Rykker Wigan ned burde vi hente både Rodallega og Victor Moses!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #515 på: 06. April 2010, 08:41 »
Hvis han er så ræva, hvordan i alle dager kan han da ha scora 21(?) mål?

Beckford er også den Leeds spilleren med nest flest assist. Han har 5. Snodgrass topper med 7. Med sine 21 mål i serien er han jo Leeds soleklare målkonge. Becchio på 2. plass har 10 mål.

Det handler jo om å bruke spilleren rett. Vi så det mot ManU og Tottenham, var han rettvendt og fikk ballen var han farlig. God til å utnytte bakromsløp er han også.

Leeds uten Beckford denne sesongen hadde ikke vært noe lag. Hvem skulle putta målene og lagt opp til dem da?

Akkurat, du siterer den eneste gode kampen han har spilt og det var mot Scum. Han var sjeldent rettvendt da også. Men han scora jo den ene gangen han var det. Men det var i mye større grad udyktighet av midstopper og keeper. Han ødela jo egentlig muligeten pga en dårlig førstetouch. Bra avslutning selvsagt, men hadde keeperen stått på strek som han burde ha gjort ville han ha tatt den uten særlig problemer.

I går valgte han å skyte fra over 20 meter når han a)kunne ha gått med ballen flere meter til og b) hadde 2 medspillere med seg på hver sin kant

Beckford har forøvrig ikke scoret mål omtrent etter Scumseieren  forøvrig. For å nevne noen svakheter m ham:
*Jobber for lite
*DÅrlige holdninger
*Fyller 27 i år og har aldri spilt høyere enn league 1
*For ustabil: Kan score på en kanonskudd fra 16 m, men bomme på åpent mål,
*Har dårlig spilleforståelse: Drubler alt for mye i stedet for å sentre til motspillere i åpenbart bedre posisjoner.
*Han er gjenomsnittlig teknisk og rask, ei heller særlig sterk i kroppen.

Hadde han vært en spiller i stand til å dukke opp på rett plass til rett tid hadde ikke teknikk etc betydd så mye, men det er  han absolutt ikke. Jeg tror uansett ikke at en spiller som er usynlig mot bunnlag i League 1 vil klare å hevde seg i Wankership og hvertfall ikke i PL. Dessuten vil han ikke være særlig til bakromsspiss heller fordi han ikke er rask eller sterk nok til å springe fra forsvaret. Det er ikke rart han fikk stort bakrom mot Tham og Scum. De vil jo naturligvis ha en tendens til å stå litt høyere opp på banen mot så antatt svakere lag som Leeds.


Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #516 på: 06. April 2010, 09:35 »
Skysports.com understands Newcastle are one of a number of clubs tracking Swindon hot-shot Charlie Austin
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6061307,00.html
Spennende type, ser ut til han vet hvor målet er. Men mangler erfaring, muligens et kupp ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #517 på: 06. April 2010, 11:14 »
Skysports.com understands Newcastle are one of a number of clubs tracking Swindon hot-shot Charlie Austin
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6061307,00.html
Spennende type, ser ut til han vet hvor målet er. Men mangler erfaring, muligens et kupp ::)

Sier gjerne ja takk. Kun 20 år. Blir ikke kostende all verden. Men lykkes han i PL har vi plutselig en spiller verdt ufattelig mye gryn.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #518 på: 06. April 2010, 13:22 »
Ryktene går om at Hughton er intressert i både Ledley King og Robbie Keane. Nei takk til King, mens tja til Robbie Keane

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #519 på: 06. April 2010, 14:19 »
Vi kommer til å bli linka med halve Tottenham, den tingen er helt sikker!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #520 på: 06. April 2010, 16:09 »
Ser at noken vil hente tilbake parker til klubben. Har vanskelig med å sjå at han kan forsterke laget som anna en back up. Han er ikkje bedre en verken guthrie, smith elr Nolan. Og en barton i form er en mykje bedre spiller en parker. og eg synst heller ikkje parker har imponert i år for west ham eller når han spilte for oss for den saks skyld.... 

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #521 på: 06. April 2010, 16:36 »
Er egentlig ikke så sugen på å hente tilbake noen av de som har spilt for oss før, foruten Bassong. Vil at vi skal srtarte en ny æra med nye spillere

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #522 på: 06. April 2010, 17:32 »
Ser at noken vil hente tilbake parker til klubben. Har vanskelig med å sjå at han kan forsterke laget som anna en back up. Han er ikkje bedre en verken guthrie, smith elr Nolan. Og en barton i form er en mykje bedre spiller en parker. og eg synst heller ikkje parker har imponert i år for west ham eller når han spilte for oss for den saks skyld....

Hoho, hadde glatt bytta vekk dei vi har sentralt mot Parker. Var jo kongen når han spilte for oss !

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #523 på: 06. April 2010, 17:53 »
og eg synst heller ikkje parker har imponert i år for west ham eller når han spilte for oss for den saks skyld....

Han har jo vore deira klart beste spelar denne sesongen. Dynamoen på midten, og plukka opp fleire bestemannsnoteringar på trass av den elendige sesongen som laget hans har hatt. Var glitrande (og mottok Skysports si Champagne-flaske som bestemann) mot Everton sist.

Han var jo ekstrem for oss i førstesesongen, og absolutt godkjend i den andre også. Eg trur dog ikkje at Scott kjem tilbake til oss, hovudsakleg på grunn av geografisk avstand og påfølgjande nærleik til hovudstaden.

Eg trur i alle fall også at Guthrie kan bli like god som Parker (og gjerne med litt større målratio), altså i solid PL-klasse.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #524 på: 06. April 2010, 17:54 »
Er egentlig ikke så sugen på å hente tilbake noen av de som har spilt for oss før, foruten Bassong. Vil at vi skal srtarte en ny æra med nye spillere

Ikkje er heller. dei 2 einaste må være jenas og woodgate, men woodgate e jo konstant skada så det er vel ikkje et alternativ.....