20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366518 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #450 på: 02. April 2010, 03:30 »
Hva med å forsterke på keeperplass? Etter at Shay forsvant har det vært så som så.. Vincent Enyeama bør jo være et realistisk mål, sammen med f.eks en spiller som Balazs Dzsudzsak. Førstnevnte er jo en klassekeeper, med etterhvert mange landskamper. Spiller for Hapoel Tel-Aviv, bør være mulig å signe hvis han får oppholdstillatelse. Sistnevnte er en ballspiller av rang, spiller for PSV og er bare 23 år gammel. Også stinn av landskamper for Ungarn. Og hva med å kanskje se mot Tyskland, og den gamle storklubben Hertha, som virkelig sliter i år? Arne Friedrich er og blir en solid forsvarsspiller, med bøttevis av kamper for Tyskland.

Hvor mange kamper har du sett i år som mener Harper har vært "så som så"??
Harper har jo vært fantastisk!
Han blir ikke yngre med åra, men mtp. neste år tror jeg faktisk ikke vi burde se etter keeper.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #451 på: 02. April 2010, 09:10 »
Kepperplass er vel den eneste plassen vi ikke trenger å forsterke. Harps har med et par unntak vært strålende i år. Og reservekeeperene våre er også lovende.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #452 på: 02. April 2010, 11:35 »
Basert på siste halvdel forrige sesong, kunne jeg kanskje vært enig at vi burde hatt inn en ny keeper.
Men etter årets sesong ser jeg absolutt ikke noe behov. Selvfølgelig hadde det gjort seg med en Buffon, Casillas elns. Men jeg tror ikke vi kan få noe bedre enn det vi har, og da er det bedre å satse på Harper og Krul/Forster.
Som Christian sier, vi har andre plasser som skal forsterkes først.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #453 på: 02. April 2010, 12:43 »
Keeper er den siste plassen vi behøver å tenke på, mener jeg. Vi har en keeper som holder høy klasse i Harper, og Tim Krul er jo fortsatt en meget spennende spiller, som kan komme til å bli veldig bra. Hadde nesten håpet at han skulle få litt flere sjanser i Championship denne sesongen.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #454 på: 02. April 2010, 14:39 »
Barton og Butt bidrar ingenting på banen... og hvem savner vel alan smith akkurat nå.... hmmmm

havatho

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #455 på: 02. April 2010, 15:00 »
hvem vil dere ha til Newcastle neste år?

Æ vil ha Skjelbred, Huseklepp. martins, blant annet ( martins går billig til oss siden han nesten ikke får spille i wol.B.) og tipper han har lært mye bra på dette året, av klasse spillerne han e på lag med nu.
« Siste redigering: 02. April 2010, 21:30 av havatho »
bebeto

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #456 på: 02. April 2010, 15:20 »
Nei, Martins treng me ikkje. No må me teinkja litt nytt. Han vert dessuten altfor dyr å lønna.

Loddo

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #457 på: 02. April 2010, 17:15 »
Håper at vi kjøper en rask spiss som kan true bakrom, med carrol og sholadinho som kan holde på ballen og gi den videre. Håper at løvenkrands blir, trenger bredde på topp. Huseklepp hadde vært perfekt, men blir kanskje litt dyr pris til kvaliteten?

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #458 på: 02. April 2010, 17:53 »
Martins, ser ikkje grunn til å ta han tilbake? Vil kreve mykje lønn!

Oppskrytt speler også har eg endelig innsett.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #459 på: 02. April 2010, 18:15 »
Barton og Butt bidrar ingenting på banen... og hvem savner vel alan smith akkurat nå.... hmmmm


Barton har vel hatt vanskeligt for å bidra i år på bana.....alan smith har vel egentlig bidratt meir en vi trur.....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #460 på: 02. April 2010, 20:08 »
Og Butt har forøvrig bidratt litt han også, enten vi liker å innrømme det eller ei!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #461 på: 02. April 2010, 21:00 »
Nicky Butt har 13 starter og 5 innhopp i årets sesong. På de totalt 18 kampene han står registrert med totalt (inklusiv cupene) har NUFC 11 seire, 6 uavgjorte og 1 tap.

Det bør uansett ikke være noen tvil om at dette skal være hans siste sesong i klubben. Har etter min mening aldri vært noen suksess og jeg synes det er utrolig at han står registrert med rundt 150 kamper for klubben.
Drakt nummer 22 er ikke noe som bør fredes. For mitt vedkommende blir det nok heller noen ekstra øl den dagen han endelig forsvinner.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #462 på: 02. April 2010, 22:18 »
Nicky Butt har 13 starter og 5 innhopp i årets sesong. På de totalt 18 kampene han står registrert med totalt (inklusiv cupene) har NUFC 11 seire, 6 uavgjorte og 1 tap.

Det bør uansett ikke være noen tvil om at dette skal være hans siste sesong i klubben. Har etter min mening aldri vært noen suksess og jeg synes det er utrolig at han står registrert med rundt 150 kamper for klubben.
Drakt nummer 22 er ikke noe som bør fredes. For mitt vedkommende blir det nok heller noen ekstra øl den dagen han endelig forsvinner.

Er for så vidt ening i det, vi har vel sitt butt sine beste dager trur eg. Men han er nok endå en fin spiller og forbilde for dei ungre spillerane. er nok en grei person å ha rundt i garderoben. Men noke stort meir å bidra med på mitbane til newcastle neste sesong er heller tvilsomt.....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #463 på: 02. April 2010, 22:21 »
At det er utrolig at han står oppført med såpass med kamper syns jeg ikke igrunn. Han har ikke vært bare elendig for oss, selv om de par siste sesongene har bæret preg at sviktende stabilitet og stadig tyngre bein. Under Roeder var han vår beste utespiller sammens med James Milner spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #464 på: 02. April 2010, 23:49 »
Butt må ut, ikke fordi han er rævva, men fordi han kun er stallfyll, gammel og hever altfor høy lønn. Barton er en tikkende bombe og en slosskamp mellom carrol og barton er vel rett rundt hjørnet?
 :P
føler vi trenger en def. midtbanespiller med litt mer kreative gener.... motsetning til butt, smith osv...  forslag?