20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366483 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #420 på: 30. Mars 2010, 13:23 »
Håper vi holder oss langt unna Bullard... Da går vi i såfall tilbake til gamle vaner. Gammel, skadeutsatt og sannsynligvis høy overgangssum i forhold til hva han er verd. I tillegg vil han nok ha litt i lønn.

Men heldigvis passer han ikke inn i den transfer-politikken Ashley vil ha, så jeg tviler på at dette skjer :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #421 på: 30. Mars 2010, 14:53 »
Jimmy Bullard i Newcastle hadde vært fantastisk. Hadde.
Selv om han ikke hadde kostet all verden hvis Hull rykker ned, er han ikke ung lenger. Smått usikker på om han hadde vært god nok, spesielt mot Guthrie og Barton. Dessuten ønsker jeg at vi fortsetter med policyen vi har, unge, lovende spillere.
Så, som Kristoffer sier - dessverre, nei takk.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #422 på: 30. Mars 2010, 18:39 »
trur bullard ville styrka mitbana litt....vertfall per dags dato:)

er forresten ny innpå her....bestemte meg omsider for å betale dei 240 kr:p

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #423 på: 30. Mars 2010, 18:49 »
Er det da man skal påpeke at man ikke må betale for å være med på forumet? :P
Hyggelig med nye folk anyways :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #424 på: 30. Mars 2010, 18:56 »
hehe:) var klar over det......men blei aldri til at eg lagde meg konto.

men skal bli kjekt å være med å diskutere litt:) er trossalt ikke så mangen av oss nufc patrioter:)

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #425 på: 30. Mars 2010, 19:21 »
Hvis Bullard kommer gratis over til oss og samtidig tar en liten pengesum for å være her så synes jeg ikke det er grusomt synd i oss:) han er passninssikker. Han er en stor humør spreder. Han er godt vant til å spille i klubber som ikke ligger øverst i premier league, og han vil nok kunne bidra mye som rollemodell for ungdommen:)

Jeg sier ikke nei takk til å ha han i køen framfor Butt og Smith når det kommer til kamper der vi trenger offansivt driv, men jeg er enig i at PENGER skal brukes på nye flinke folk som går rett inn i laget.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #426 på: 30. Mars 2010, 19:28 »
Guthrie > Bullard

Enkelt og greit, vi henter ikke en 31 åring(blir 32 i år) som ikke er bedre enn 23 år gamle Guthrie. Dessuten har vi Joey Barton som også er en midtbanespiller med gode offensive egenskaper.

Jeg tar gjerne både en ny offensiv og en ny defensiv sentral midtbanespiller, men behovet er kanskje størst for en defensiv type. Har også troen på at Joey Barton endelig skal få Newcastle-gjennombruddet neste sesong.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #427 på: 30. Mars 2010, 22:33 »
Håpar virkleg me kjøper Perch (Forest) og O`Hara (Spurs).

Som jeg skulle sagt degt selv :)

Kan forresten legge til Alessandro Diamanti, Jack Collison, og kanskje Mark Noble fra West Ham selv om han kanskje er litt lik Guthrie.
« Siste redigering: 30. Mars 2010, 22:40 av Håvard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #428 på: 30. Mars 2010, 23:24 »
Kontrakten til Steven Pienaar går ut etter denne sesongen, og han har ikke blitt tilbudt en ny kontrakt. Har vi sjans? Og er det bare jeg som er keen?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #429 på: 30. Mars 2010, 23:24 »
Pienaar hadde vært fantastisk, men er nok usannsynlig! :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #430 på: 31. Mars 2010, 00:02 »
Det viktigste for meg neste sesong er en spiss jeg kan føle meg mer trygg på at kan score noen mål på dette nivået. Men det er ingen tvil - vi trenger helst kvalitet inn i samtlige ledd langs sentrallinjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #431 på: 31. Mars 2010, 07:20 »
Steven Pienaar har vel sagt at han vil spille Champions League fotball. Og det er vel flere topp klubber som følger med på han.
Perch ble jeg overrasket over, meget god spiller. Men har bare sett han i en kamp da.
O`Hara hadde jeg heller ikke sagt nei takk til.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #432 på: 31. Mars 2010, 11:21 »
Trenger også inn en venstre back som kan presse Enrique om plassen.. Her har vi vært sårbare noen sesonger nå helt uten backup.

Kommer nok til å bli en spennende sommer hvertfall med sikkert mange "sjuke rykter"

Loddo

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #433 på: 31. Mars 2010, 11:53 »
Vi skulle ha hentet en backup som har erfaring fra premier league, eneste spilleren som jeg kommer på er Carr, men er vel utelukket uansett.
Kanskje vi kunne fått lånt noen spillere i første sesong i PL, en spiller som wilshere, da hadde vi fått litt kreavitet på midten også.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #434 på: 31. Mars 2010, 13:44 »


http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1262383/Billy-Davies-Newcastle-spend-60m-survive-top.html?ITO=1490

30. Nile Ranger
"His days at Newcastle are numbered. Expect to see him resurface in the Championship elswhere"

jeg må innrømme at jeg er fullstendig blind for den kritikken som er rettet imot han... jeg synes han er ekstremt god jeg, og et kjempe talent for klubben... lurer på hva sjefen mener.
Han kom, ble mett og dett var dett....