20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366483 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #225 på: 27. Feb. 2010, 16:04 »
Mener vi burde gå for han!
Bedre enn Smith & Nolan..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #226 på: 27. Feb. 2010, 17:01 »
Kvifor skulle Ireland velge oss per dags dato? Vøre fantastisk om han hadde signert men.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #227 på: 27. Feb. 2010, 17:17 »
Ikke pr. dags dato. Men i sommer. 
Noen inne her overvurderer Newcastle, men noen undervurderer oss også. Sier ikke at det nødvendigvis gjelder deg BR, men jeg ser ikke på det som usannsynlig at han kunne ha valgt oss.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #228 på: 27. Feb. 2010, 18:19 »
Det er forøvrig sant. Tingen er at visst Ashley for ein gongs skyld klare å halde ordet sitt, så vil det bety at godeste Stephen Ireland vil ligge på eit lønnsnivå som vi ikkje vil kunne matche om vi skal gå over til ein meir lønnsom lønnspolitikk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #229 på: 27. Feb. 2010, 18:45 »
Lønnstaket gjaldt vel i første omgang i Championship, men det var vel snakk om et lønnstak på 30k i uka hvis vi rykket opp.
Om det stemmer, vet jeg ikke.

Men så må vi også prøve å strekke oss litt lengre for spillere som uten tvil forsterker laget vårt. En klassespiller i våre øyne. Sier ikke at Ireland er akkurat det, men han er bedre enn vår sentrale midtbane.

(Nå skal det sies at når Christian først begynte denne diskusjonen, tenkte jeg på Johnson i stedet. Han som sliter veldig i City. :P Ireland er nok hakket vanskeligere å få tak i, men mener fortsatt vi skal prøve oss i sommer hvis han er misfornøyd).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #230 på: 27. Feb. 2010, 21:39 »
Etter og ha sett de to kampene med Shaktar Donetsk og Fulham i Europaleague har jeg lagt merke til to brasilianere på Shaktar. De heter Luiz Adriano og Douglas Costa.

Costa er bare 19 år og ble kjøpt av Shaktar i januarvinduet for 6 millioner pund fra Gremio. Dette er veldig mye penger og han er et såpass stort talent at vi har liten sjans på ham nå, men at vi kan se hvordan han utvikler seg videre for og så se på muligheten for et evt kjøp om 1,5-2 år til.

Adriano er 22 år og spiller spiss. Etter at han kom til Shaktar i 2007 har han spilt 51 kamper og scoret 27 mål. Det er bra. Dessuten har han ekstrem hurtighet og akselerasjon. I motsetning til Costa burde vi prøve oss på Adriano så snart som mulig. Antatt pris vil jeg tro er kanskje 6-8 millioner pund. Ikke at jeg tror vi får de pengene til og kjøpe med, men hvis vi får burde vi prøve oss på denne mannen, da jeg tror prisen vil stige rått hvis han fortsetter i samme spor som nå.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #231 på: 28. Feb. 2010, 10:34 »
Newcastle United are chasing want-away Hull City defender Kamil Zayatte.

The Sunday Mirror says the Guinea defender, 24, will be shunted out after upsetting boss Phil Brown and losing his first-team place to Steven Mouyokolo.

Brown is fuming with Zayatte for declaring he wants to play for a bigger club.
He also angered the ­manager by claiming the Premier League strugglers priced him out of moves to Tottenham and West Ham in the transfer window.
Now Brown will off-load Zayatte in a £2.5million switch to Tyneside.
Toon chief Chris Hughton missed out on Zayatte when the player joined Hull for £2.5million 13 months ago.
But Hughton will move for him again after missing out on Sheffield United’s Matt Kilgallon, who joined Sunderland instead.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #232 på: 28. Feb. 2010, 11:55 »
Hadde vi fått Zayatte så hadde jeg blitt kjempe glad :) Synd vi mista Bassong, for kunne vi hatt de to sentralt baki der så hadde det vært helt konge.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #233 på: 28. Feb. 2010, 12:33 »
Blir jo linket til Houghtons tidligere elev i Tottenham ,Jamie O`Hara, idag. Vil jo være en billig og bortimot perfekt løsning som erstatter for Butt som kun har noen mnd igjen av sin kontrakt med klubben, og som garantert hever en lønn som er på det øverste nivået i klubben.
I O`Hara får vi en mye bedre spiller enn hva Butt er og i tillegg en som kan gi Smith stor konkurranse om den defensive midtbaneplassen. Ergo, vi får en bedre spiller, et bedre lag og får lettet litt på økonomien i tillegg. Kan det bli bedre?

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2010/02/28/newcastle-to-go-for-jamie-o-hara-79310-25928728/

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #234 på: 28. Feb. 2010, 12:36 »
HUGHTON

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #235 på: 28. Feb. 2010, 13:54 »
O'Hara passer veldig bra som midtbane i 4-4-2 og har jo vist at han har kvaliteter i PL så dette er en spiller jeg gjenre ser vi går for. Ikke helt usannsylig heller siden Hughton tydligvis liker å hente britiske spillere. Veldig dyr blir han nok heller ikke og som Routledge så har Hughton som sagt trent han før.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #236 på: 28. Feb. 2010, 14:40 »
Trolig best på sentral midtbane hvor han kan stå for grovarbeidet ved siden av en spiller med mer kreative egenskaper, men O´hara kan også spille venstre back og venstre kant. Anvendlig og solid spiller som jeg håper vi sikrer oss i sommer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #237 på: 28. Feb. 2010, 14:46 »
Hadde vært konge om Pompey måtte sende han tilbake, for å slippe lønningene hans. Og at vi da kan låne han fra Tottenham ut sesongen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #238 på: 28. Feb. 2010, 15:40 »
Helt klart.
Jeg tror O'Hara ganske sikkert forsvinner fra Tottenham i sommer, da har vi et mye bedre utgangspunkt mtp å få til en avtale hvis han har vært her på lån. Alle spillerne som kommer til Newcastle, skryter jo av fansen, og hvor fantastisk det er her ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #239 på: 28. Feb. 2010, 18:36 »
Hadde vi fått Zayatte så hadde jeg blitt kjempe glad :) Synd vi mista Bassong, for kunne vi hatt de to sentralt baki der så hadde det vært helt konge.

I all den tid Steven Taylor er bedre enn Zayatte finner jeg det siste utsagnet merkelig.