20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00  (Lest 632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« på: 29. Sep. 2023, 15:45 »
Ny helg, nye muligheter! Hjemme mot et Burnleylag som nok har vært ganske naive i sin fremtoning etter opprykket. 0-1-4 og 4-13 i målforskjell. Så et intervju med Kompany, og må si han har en herlig innstilling. Så fram til kampen og erfaringen, og mente det var en stor test for de for hvor de stod.

Newcastle så absolutt med positiv utvikling, nesten så jeg var fristet til å hente inn Gordon på Fantasy, men det er jevngodt med jinx, så lot være  ::)

Barnes med langtidsskade. Ellers tipper jeg det blir tilbake til mer normal oppstilling i morgen. Tipper noe slikt, uten at jeg har full oversikt over eventuelle skader/suspensjoner:

                         Pope

      Trippier - Schar - Botman - Burn

    Longstaff - Bruno - Joelinton/Tonali

            Miggy - Wilson - Gordon

Eneste usikre jeg ser er Joelinton elller Tonali? Tipper Wilson blir foretrukket på spissplass, har vært heit i det siste.

Howay!

No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #1 på: 29. Sep. 2023, 18:39 »
Ny helg, nye muligheter! Hjemme mot et Burnleylag som nok har vært ganske naive i sin fremtoning etter opprykket. 0-1-4 og 4-13 i målforskjell. Så et intervju med Kompany, og må si han har en herlig innstilling. Så fram til kampen og erfaringen, og mente det var en stor test for de for hvor de stod.

Newcastle så absolutt med positiv utvikling, nesten så jeg var fristet til å hente inn Gordon på Fantasy, men det er jevngodt med jinx, så lot være  ::)

Barnes med langtidsskade. Ellers tipper jeg det blir tilbake til mer normal oppstilling i morgen. Tipper noe slikt, uten at jeg har full oversikt over eventuelle skader/suspensjoner:

                         Pope

      Trippier - Schar - Botman - Burn

    Longstaff - Bruno - Joelinton/Tonali

            Miggy - Wilson - Gordon

Eneste usikre jeg ser er Joelinton elller Tonali? Tipper Wilson blir foretrukket på spissplass, har vært heit i det siste.

Howay!

Jeg vurderte det samme selv, men kom frem til at en skade på Gordon ikke ville være særlig bra for Newcastle akkurat nå. Risken var for stor. ::) Har en veldig god følelse foran denne kampen, vi har noen spillere som er usikre, men vil tro de fleste av dem spiller. Tror dette skal bli grei skuring.

Spillere som er usikre: Burn, Bruno, Botman, Isak og Wilson. Tipper at minst 3 av dem vil starte.
« Siste redigering: 29. Sep. 2023, 18:42 av Eriksen »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #2 på: 30. Sep. 2023, 16:05 »
En kamp Newcastle burde dominere og vinne overlegent, men Burnley har ikke vært så dårlige som poengfangsten skulle tilsi. Spiller tidvis feiende flott og god fotball, men de mangler litt kvalitet i alle leddene til å få uttelling for det.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #3 på: 30. Sep. 2023, 16:07 »
Men hvis det her er nivået laget har lagt seg på i dag, så burde Burnley score både to og tre mål.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #4 på: 30. Sep. 2023, 16:16 »
For en avslutning av Almiron. Steike ta!

Fantastisk av Trippier først der.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #5 på: 30. Sep. 2023, 16:38 »
Helt utrolig at Newcastle ikke leder med 2-3 mål her.
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #6 på: 30. Sep. 2023, 17:30 »
Må putte på mulighetene  :-X Typisk om Burnley scorer nå....
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #7 på: 30. Sep. 2023, 18:00 »
Litt rufsete start på kampen (3-5 minutter), og litt for dårlige i avslutningsøyeblikkene, men ellers er det lite å sette fingeren på. Fantastisk godt gjennomført kamp. Anderson var stor i første omgang.

Utrolig kjipt med Joelinton, men håper det bare er en føling eller noe.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #8 på: 30. Sep. 2023, 18:07 »
En kamp Newcastle burde dominere og vinne overlegent, men Burnley har ikke vært så dårlige som poengfangsten skulle tilsi. Spiller tidvis feiende flott og god fotball, men de mangler litt kvalitet i alle leddene til å få uttelling for det.

De sliter veldig deffensivt. Det fungerte for dem i Championship mot svakere motstand, men i PL så blir det mye vanskeligere for dem å utføre uten å tape for mange kamper. Herlig med seier, men håper vi er mer effektive mot PSG.

5 clean sheets på rad er jo helt fantastisk!
« Siste redigering: 30. Sep. 2023, 18:09 av Eriksen »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #9 på: 30. Sep. 2023, 18:08 »
God dag på kontoret, trygg seier, holder smultringen.

PSG neste  :)

Synd med Joelinton  :o
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #10 på: 30. Sep. 2023, 22:05 »
PSG neste… tygg litt på den :)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Lør 30.09.23 kl. 16.00
« Svar #11 på: 30. Sep. 2023, 22:41 »
PSG neste… tygg litt på den :)

Potensielt uten Botman, Willock, Joelinton, Wilson og Barnes.. :'(