20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Engelsk seksjon på forumet  (Lest 4146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Engelsk seksjon på forumet
« på: 14. Juli 2007, 21:28 »
På statistikk-tråden foreslo jeg jo dette, men jeg ser det passende å lage en egen tråd om dette.

Jeg mener at en engelsk seksjon på forumet ville være ideelt slik at Newutd blir mer "internasjonale", og får utenlandske besøkende til å føle seg litt mer hjemme her. Og i tilfellet dette kommer i gjennom syntes jeg også at det kunne være noe på forsiden til Newutd som informerte om at det finnes en slik seksjon på forumet.


Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #1 på: 14. Juli 2007, 22:55 »
Jeg har registrert forslagene dine Olav, og synes de høres spennende ut begge to.

En engelsk seksjon på forumet er en smal sak å fikse. Jeg var overhodet ikke klar over at vi hadde såpass mange besøkende fra Storbritannia, og jeg er villig til å lage en ny seksjon som prøveordning.
Problemet er bare at vi da konkurrerer mot det gigantiske forumet til Newcastle-Online, ikke bare Newcastle.no.

Når det gjelder engelskspråklige nyheter (som du foreslo i den andre tråden), er jeg litt mer skeptisk. For det første er ikke alle skribentene våre like stødige i engelsk (vil jeg tro), og for det andre: Hvilke artikler skal vi skrive på norsk og hva skal vi skrive på engelsk?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #2 på: 14. Juli 2007, 23:52 »
Newutd.com blir nok ikke akkurat konkurrenter med Newcastle-online tror jeg, men dette er bare en ordning som ville gjøre det mulig for å ta i mot de fleste utenlandske besøkende, og ikke bare nordiske folk.

Når det gjelder engelske nyheter har du vel rett i at det blir for vanskelig å lage engelske nyheter, i hvert fall pr dags dato, men kanskje en gang i fremtiden vil newutd.com klare å bli en "internasjonal" side med nyheter på både engelsk og nordisk. Det er lov å drømme.  :)

Noreng

  • Gjest
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #3 på: 15. Juli 2007, 11:56 »
Greit nok, newutd har "vunnet" over newcastle.no, men de trenger ikke å satse så sterkt internasjonalt enda?
Da bør newutd.no forbedre seg og kanskje bli den beste supportersiden i Norge (Alle lag)

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #4 på: 15. Juli 2007, 19:29 »
Det er de jo?

Jeg likte ideèn til Olav.

Noreng

  • Gjest
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #5 på: 16. Juli 2007, 01:47 »
Offical man.

West Ham har pr dags dato den beste siden, uansett hvor mye vi digger newutd

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #6 på: 16. Juli 2007, 12:19 »
Der er jeg ikke enig. Newutd.no er kanskje ikke den beste supportersiden i Norge, men nesten hvert fall. Og West Ham sin slår oss definitivt ikke.

Designet deres er dårligere og mer rotete, forumet vårt er en million ganger bedre og nyhetene her er også adskillig mye bedre, for skribentene våre er av en annen klasse. Syntes jeg da.


Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #7 på: 16. Juli 2007, 12:32 »
West Ham sida har jo veldig bra og proffesjonelt design, men det har nok med økonomi å gjere.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #8 på: 16. Juli 2007, 12:55 »
West Ham sida har jo veldig bra og proffesjonelt design, men det har nok med økonomi å gjere.

Det har noe med kunnskap å gjøre...

Noreng

  • Gjest
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #9 på: 16. Juli 2007, 13:52 »
Der er jeg ikke enig. Newutd.no er kanskje ikke den beste supportersiden i Norge, men nesten hvert fall. Og West Ham sin slår oss definitivt ikke.

Designet deres er dårligere og mer rotete, forumet vårt er en million ganger bedre og nyhetene her er også adskillig mye bedre, for skribentene våre er av en annen klasse. Syntes jeg da.



Les det jeg skrev engang til :P

Offesielt er West ham det beste sida, akkuratt som at AC Milan er europas beste lag, Real Marid spanias, og Man Utd englands :P

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #10 på: 16. Juli 2007, 15:44 »
West Ham sida har jo veldig bra og proffesjonelt design, men det har nok med økonomi å gjere.

Det har noe med kunnskap å gjøre...

Det er vel ein offisiell supporterklubb som tjenar peng på medlemskort og utstyrssalg osv. Dei har sikkert leigd inn folk til designet. Står jo at designet er av "frameset".

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #11 på: 16. Juli 2007, 16:34 »
Der er jeg ikke enig. Newutd.no er kanskje ikke den beste supportersiden i Norge, men nesten hvert fall. Og West Ham sin slår oss definitivt ikke.

Designet deres er dårligere og mer rotete, forumet vårt er en million ganger bedre og nyhetene her er også adskillig mye bedre, for skribentene våre er av en annen klasse. Syntes jeg da.



Les det jeg skrev engang til :P

Offesielt er West ham det beste sida, akkuratt som at AC Milan er europas beste lag, Real Marid spanias, og Man Utd englands :P

Hm, da så.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #12 på: 16. Juli 2007, 18:27 »
I fjor var det vel Manchester city som stakk av med prisen for Norges beste supporterside. Liker den siden ganske godt egentlig, besøkte den en del i forbindelse med overgangen til Barton.

Newutd er en fin side, men den er langt i fra den beste. Styrken ligger her på forumet da det er mange aktive og flinke medlemmer, uten forumet og dens brukere ville ikke newutd.no vært noe som helst.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #13 på: 17. Juli 2007, 00:09 »
Design er jo smak og behag da. Newutd har et veldig ryddig og enkelt oppsett. Er absolutt ikke nødvendig og betale noen kvisete tenåringer for å mekke noe alla west ham sitt...

Noreng

  • Gjest
Sv: Engelsk seksjon på forumet
« Svar #14 på: 27. Juli 2007, 12:11 »
Jeg synes det er kun et par ting som bør forbedres her:

1. Litt strengere forum. Gult kort ganske fort
2. Litt bedre de undergreiene (Spillerstall osv)
3. Medlemsklubb