20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leeds - Newcastle  (Lest 1709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Leeds - Newcastle
« på: 16. Des. 2020, 20:45 »
Dette er noe av det verre... Brus ut.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #1 på: 16. Des. 2020, 20:47 »
Dette er noe av det verre... Brus ut.
Ingenting nytt under solen der. Er stort sett slik hver kamp uansett bare at vi på en aller annen måte makter å få poeng ut av det.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #2 på: 16. Des. 2020, 20:53 »
Over 300 matcher i PL. Aldri maktet 3 seire på rad.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #3 på: 16. Des. 2020, 20:54 »
Midtbanen er et svært problem!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #4 på: 16. Des. 2020, 20:57 »
Ehehehe!
Nei.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #5 på: 16. Des. 2020, 22:42 »
Noken som forventa poeng mot verdens beste manager ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #6 på: 17. Des. 2020, 02:28 »
Dette er noe av det verre... Brus ut.
Ingenting nytt under solen der. Er stort sett slik hver kamp uansett bare at vi på en aller annen måte makter å få poeng ut av det.

For all del, men følte at det i dag var helt ekstremt dårlig. Vi ligger lavt som forventet, men midtbanen var helt fraværende defensivt. Leeds får komme helt frem til vår 25m uten at noen stepper opp og utfordrer.

For ikke å snakke om 4. målet der 6(!) Leeds spillere stormer fremover og vi har tre som gidder å ta jobben hjemover.
Om man tar av Newcastle-brillene var det en fryd å se den gløden Leeds kom med der.

Var jo ikke annet å forvente under Bruce, men dypt frustrerende å se at de siste restene av Benitez virker å forsvinne fra denne spillergruppen. Den defensive tryggheten er borte og jeg frykter alvorlig for et nedrykk i år. En skade på Wilson så anser jeg det nærmest som et faktum.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #7 på: 17. Des. 2020, 08:51 »
Tenk at nufc takka nei til ein halv milliard for Longstaff..  ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #8 på: 17. Des. 2020, 09:39 »
Jeg klarer ikke se at vi skal kunne rykke ned. Det er ikke fordi vi er gode på noen som helst måte, men fordi der er lag som er enda verre enn oss og at vi har enkeltspillere som bærer dette. Så føler jeg denne sesongen minner litt om sesongen Leicester vant PL. Veldig ustabilt og varierende nivå og ingen lag sålangt som har vist seg overlegne enda.

Jeg tror også det blir rimelig trått på målfronten uten Wilson - men allikevel er det vanskelig å se at vi skal kunne havne bak Sheff Utd, WBA og Fulham. Spesielt de to førstnevnte lagene er skikkelig rævva. Så får vi se om Big Sam kan gjøre noe med WBA.

Ellers veldig god analyse, Andymag.
Longstaff har blitt "bruced", han. Rævva talentutvikler.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #9 på: 17. Des. 2020, 12:32 »
På 2-2 satt jeg og tenkte; skal vi klare dette igjen? Skal vi enda en gang raske med oss poeng etter en under par forestilling? Så skulle vi altså ikke det. Og resultatet føltes helt greit.

Jeg er fortsatt veldig engstelig for nedrykk. Resultatene vi har fått denne sesongen lyver. Heldigvis har vi dog enkeltspillerne og de kommer isåfall til å bli vår redning.

Skipet flyter men det er bare såvidt. Bruce ut, ja takk, men det er som vi vet bare en liten del av problemet. Vi får satse på en ny takeover-saga når det nærmer seg sommer.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #10 på: 17. Des. 2020, 15:27 »
Dette var ein kamp eg var sikker på å tape, pga innsats og angrepsvilje frå eit ungt  Leeds lag. Men som Lefsen skriver  etter 2-2 kom håpet om poeng og enda eit røveri.....
Det kunne ikkje holde, for vi taper 90% av dueller og blir ellers oppløpt eller fraløpt . Vi mangler plan og vilje, og det første er Bruce sitt ansvar . Men hvorfor kjemper ikkje gutta for laget? Mulig enkelte utpå der er Coronaplaget, men Bruce...... Longstaff,Joelinton skulle blitt bytta langt tidligere, eller alldri vært på bana.
Dette blir tøft i ein travel juletid......  :'(

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle
« Svar #11 på: 18. Des. 2020, 02:13 »
Jeg klarer ikke se at vi skal kunne rykke ned. Det er ikke fordi vi er gode på noen som helst måte, men fordi der er lag som er enda verre enn oss og at vi har enkeltspillere som bærer dette. Så føler jeg denne sesongen minner litt om sesongen Leicester vant PL. Veldig ustabilt og varierende nivå og ingen lag sålangt som har vist seg overlegne enda.

Jeg tror også det blir rimelig trått på målfronten uten Wilson - men allikevel er det vanskelig å se at vi skal kunne havne bak Sheff Utd, WBA og Fulham. Spesielt de to førstnevnte lagene er skikkelig rævva. Så får vi se om Big Sam kan gjøre noe med WBA.

Ellers veldig god analyse, Andymag.
Longstaff har blitt "bruced", han. Rævva talentutvikler.

Kampen mot Fulham kan fort bli viktig, for etter det har vi noen tøffe uker foran oss. Ellers synes jeg at de lagene bak  har hatt en mer positiv utvikling enn oss. Sheffield United naturligvis et unntak, men spillemessig synes jeg de har vært ok og er uheldige/udyktige som ikke har mer poeng. Hadde de hatt en Wilson ville de vært langt forbi oss tror jeg. Fulham fremstår som mer gjerrige i år og har vokst i det siste, mens vi alle vet hva Allardyce kan best.

Uten skader skal vi nok holde oss, men klarer ikke å se for meg at vi skal bli noe særlig bedre enn dette om ikke enkeltspillere for alvor finner storform. Lagene bak derimot føler jeg har potensiale til å heve seg og det gjør meg litt nervøs.