20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem bør det bli?

Boumsong
12 (42.9%)
Emre
0 (0%)
Parker
3 (10.7%)
Solano
2 (7.1%)
Owen
1 (3.6%)
Given
10 (35.7%)

Stemmer totalt: 24

Avstemning er avsluttet: 05. Sep. 2005, 20:38

Skrevet av Emne: (C)  (Lest 6727 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 317
    • Vis profil
(C)
« Svar #15 på: 07. Sep. 2005, 12:59 »
den som blir kaptein, må være fra helst England eller GB.jeg liker ikke at det er en utenlansk spiller som blir kaptein, når laget kommer fra england, det tror jeg ikke Newcastle supporterne hadde likt heller :twisted: , supporterene hadde likt at en Gordie hadde blitt det :D

jeg ville at JJ skulle bli det, men siden han har dratt så kanskje Taylor(ung, lovende og Gordie) eller parker og viss Woodgate kommer tilbake burde det kanskje bli han.

plebbster

  • Gjest
(C)
« Svar #16 på: 07. Sep. 2005, 14:02 »
Om kapteinen er utendlansk har neppe mye med saken å gjøre. Han skal være en god leder og bør selvfølgelig ha basiskunnskapene i engelsk.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
(C)
« Svar #17 på: 07. Sep. 2005, 22:30 »
given er et godt alternativ. han har god erfaring, og er en ledertype. mange keepre som er gode kapteiner!

Owen vil nok bli et bra alternativ etterhvert, men jeg mener at en kaptein bør ha vært i laget en god stund (ja, jeg er imot at andresen får kapteinsbindet av og til i Brann).
Solano kommer også til å bli en het kandidat, siden han har spilt i klubben før.

Dyer mener jeg nå er klar for båndet. Han bør få muligheten til å vise at han har modnet siden den seneste episoden!

konklusjon: Dyer eller Given burde bli kaptein.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
(C)
« Svar #18 på: 08. Sep. 2005, 13:16 »
Jeg er uenig i at Dyer er klar for båndet. Riktignok har han skjerpet seg noe siden i fjor, men jeg synes ikke han er noe kapteinsemne. Det må han i såfall vise at han er denne sesongen. Og enn så lenge er Boumsong den soleklare visekapteinen, og mitt førstevalg som ny kaptein neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
(C)
« Svar #19 på: 08. Sep. 2005, 19:51 »
Jeg stemte på given ut av de valgte, men han er ikke et godt alternativ. Han organiserer forsvaret for dårlig egentlig, å bryr seg mest om seg selv og sine prestasjoner. Han er en utrolig dyktig keeper, men er ingen ledertype.

Boumsong,emre,parker owen og solano mener jeg har vært hær for kort egentlig til å bli kaptein. Seff har solano vært her før og kjenner noen av spillerne i klubben, men desverre kjenner han ikke alle godt nok, så derfor er ikke han rette mannen.

Dyer er heller ikke klar for kapteinsrollen, han må få skikk på seg selv, og han virker ikke som en leder og er alt for useriøs.

Taylor er fortsatt for ung, men han er en lovende kaptein i fremtiden.

Carr er nok den som egentlig passer best til rollen som kaptein, men han har også vært her litt kort, men han har egenskapene som en kaptein skal ha.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
(C)
« Svar #20 på: 08. Sep. 2005, 23:04 »
Carr er jo også tidligere kaptein i Tottenham, så at han kan være kaptein er det liten tvil om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
(C)
« Svar #21 på: 09. Sep. 2005, 18:05 »
Given bør bli vår nye kaptein.. Kankje vi får han til og bli i klubben også på den måten.. Given som KAPTEIN!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
(C)
« Svar #22 på: 13. Sep. 2005, 18:32 »
Given eller Boumsong !

FVM

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 232
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
(C)
« Svar #23 på: 13. Sep. 2005, 19:12 »
Helt klart Given. Som sakt for lang og tro tjeneste.
FVM

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
(C)
« Svar #24 på: 13. Sep. 2005, 19:17 »
Hvordan i all verden får folk så store avaterer nå for tiden? Jeg prøver med noen bittesmå, men de funker ikke de heller.

plebbster

  • Gjest
(C)
« Svar #25 på: 13. Sep. 2005, 22:59 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hvordan i all verden får folk så store avaterer nå for tiden? Jeg prøver med noen bittesmå, men de funker ikke de heller.


Du kan ikke ta ifra google. Jeg kan hjelpe deg med èn hvis du tar kontakt.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
(C)
« Svar #26 på: 14. Sep. 2005, 16:35 »
Funker ikke de fra google? Hm... det forklarer jo saken :D

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
(C)
« Svar #27 på: 15. Sep. 2005, 17:26 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hvordan i all verden får folk så store avaterer nå for tiden? Jeg prøver med noen bittesmå, men de funker ikke de heller.

fiksa min, nå. Beklager, trodde forum softwaren ordna det der selv, men nå skal den være bedre. Håper dere fortsatt har plass til meg her inne.

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
(C)
« Svar #28 på: 15. Sep. 2005, 20:55 »
Given er den som har mest bakkekontakt i Newcastle, la han få båndet spør du meg;)
ancs and Scousers, go to H***!!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
(C)
« Svar #29 på: 15. Sep. 2005, 22:47 »
Given ut fra det alternativene ja liten tvil egentligt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]