20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #825 på: 10. Des. 2011, 19:25 »
Når man ser på hva han har utrettet når han har fått sjansen så synes jeg ikke det er så merkelig. Men selvsagt må han få mer tid på seg.

Har ikke vært så lett for han heller når lagene han har møtt er City, ManU og Chelski.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #826 på: 10. Des. 2011, 19:31 »
Obertan er jo som en hodeløs kylling, han lykkes jo ikke med NOE.  Forskjellen er at Ben arfa har en fotballhjerne, mens ubersquid bare har en enorm hjerne.

If it has tits or wheels, count on problems!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #827 på: 10. Des. 2011, 19:37 »
Selvsagt har han vært bedre enn Obertan. Men en fotballag må bestå av elleve spillere som manageren mener passer inn i systemet og formasjonen, og da er det ikke bare å bytte inn noen som er bedre bare fordi de er bedre. De må passe inn, og det mener tydeligvis ikke Pardew at Ben Arfa gjør på kant.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #828 på: 10. Des. 2011, 19:44 »
nå er jo Pardew litt merkelig bestemt på enkelte ting. Arfa har spilt mye ving både i Marseille og Lyon. Forstår virkelig ikke problemet til Pardew.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #829 på: 10. Des. 2011, 19:54 »
Selvsagt har han vært bedre enn Obertan. Men en fotballag må bestå av elleve spillere som manageren mener passer inn i systemet og formasjonen, og da er det ikke bare å bytte inn noen som er bedre bare fordi de er bedre. De må passe inn, og det mener tydeligvis ikke Pardew at Ben Arfa gjør på kant.

Men har pardew automatisk rett i det?
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #830 på: 10. Des. 2011, 19:56 »
Nei Pardew har ikke rett. Mye bra men rare ting av og til.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #831 på: 10. Des. 2011, 19:59 »
Vel, det er en grunn til at han er manager, og ikke en av oss. Det tenker nå i alle fall jeg. Det er jo absolutt greit for alle å være uenig, men man må da kunne innse at han har de beste forutsetningene for å ta de beslutningene.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #832 på: 10. Des. 2011, 20:09 »
Det er da ikke slik at han sitter på noen fasit heller. Sir Bobby presterte jo til og med å foretrekke Bowyer som høyreving fremfor Solano innimellom - så selv de beste gjør feil. Ben Arfa har jo spilt ving tidligere i karrieren - så hvorfor ikke? Han vil jo etter alle solemerker garantert tilføre oss mer fremover på banen kontra Obertan - og jeg har da blitt ganske positivt overraska over den defensive jobbingen til Hatem sålangt denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #833 på: 10. Des. 2011, 20:15 »
Jeg tror grunnen til at Pardew tviholder på spillere i bestemte posisjoner er for å gjøre få kontinuitet på taktikken. Hvis Pardew skulle starte med Ben Arfa på en av kantene måtte han ha laget en spesialrolle ril ham. Tror han heller vil variere mellom 4-4-2 og de vante vingrollene, og 4-4-1-1 med Ben Arfra i sin frie rolle. Om han burde vurdert å laget en ekstra gameplan med plass til ben arfa på kanten er en annen sak.


se på aston ville som famler med spillere i uvante posisjoner. det skaper ikke trygghet. Heskey på kant osv. :lol:   (ikke at ben arfa om heskey kan samenlignes)

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #834 på: 10. Des. 2011, 20:17 »
Er ikke bekymret for Ben Arfa allerede nå. Han kommer garantert til å få spilletid nå som vi har masse skader og afrikanerne våre reiser til CAN i januar. Og så god som han kan være så vil det bli umulig for Pardew å vrake ham.

Ben Arfa skjønner nok selv at de tar litt tid for å komme i toppform etter to lange skadeavbrekk.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #835 på: 10. Des. 2011, 20:21 »
Han vil jo etter alle solemerker garantert tilføre oss mer fremover på banen kontra Obertan - og jeg har da blitt ganske positivt overraska over den defensive jobbingen til Hatem sålangt denne sesongen.

+1

Jeg kunne til en viss grad ha forståelse for at Pardew ville nekte Ben Arfa å spille ving da han virker å vektlegge den defensive biten og jeg trodde at Ben Arfa stort sett ikke gadd å ta et tak der. Men av det lille vi har sett Ben Arfa mener jeg at han har vist at det bor en liten kriger i han og at han kan jobbe hjemover. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Ben Arfa ikke skal kunne bekle den rollen.

Forklaringen er at Pardew mener han ikke kan gjøre det, men noen forståelse for det har jeg ikke.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #836 på: 10. Des. 2011, 21:24 »
Pardew trenger jo allerede en gameplan for 4-3-2, der Obertan ikke bidrar. Vil tro det er bedre med 4-4-2 med HBA i fri rolle

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #837 på: 11. Des. 2011, 01:01 »
Merkelig at Ben Arfa ikke fikk tillit i denne. Han har startet tre kamper denne sesongen(chelsa, mancity, manutd), og det er ikke akkurat de enkleste forholdene han har fått prøve seg under! Forventer at han er med fra start neste helg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #838 på: 11. Des. 2011, 01:49 »
Kom nettopp over denne:

Noen som kan oversette hva de sier? ???
Gan canny doon Toon!

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #839 på: 11. Des. 2011, 23:55 »
Eg og blei jækli nysgjerrig, who's french'ish? :)
Venter i spenning...