20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva skjer med Joey Barton?

Han slipper fengsel og får en ny sjanse i klubben
17 (56.7%)
Han må i fengsel og kontrakten sies opp
12 (40%)
Han slipper fengsel, men klubben ønsker han ikke lenger
1 (3.3%)

Stemmer totalt: 29

Avstemning er avsluttet: 13. Jan. 2008, 22:48

Skrevet av Emne: Barton = Historie?  (Lest 7188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Barton = Historie?
« på: 03. Jan. 2008, 22:48 »
Ja, hva tror dere?

Jeg tror og håper han slipper fengsel, selv om jeg frykter det værste.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #1 på: 03. Jan. 2008, 22:52 »
Tviler på at han slipper fengsel. Tipper rettsvesnet i England mener det er på tide å sette Barton litt på plass ved å gi han en kort tur i fengsel.

Ellers tror jeg absolutt at han vil få en ny sjanse i klubben, spesielt siden det er så kort tid siden vi splasjet ut mye penger på han.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #2 på: 04. Jan. 2008, 00:00 »
Blir nok fengsel å vi kvittet oss med han, desverre men sånn er det bare >:(
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #3 på: 04. Jan. 2008, 00:19 »
Jeg tipper han må en liten tur i fengsel, men alikevel får en ny sjanse i klubben... Videre kommer han til å bli en av de beste midtbanespillerne Newcastle har hatt de siste årene...

Arnebleie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 65
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #4 på: 04. Jan. 2008, 00:27 »
Det er vel ikke første gang Barton har vært i kontakt med politiet, så jeg tviler på at han slipper helt fri denne gangen. Hans fortid vil nok alltid prege ham, han vokste jo opp i et av de tøffeste strøkene i England. Selvom Barton får en ny sjanse er jeg redd vi får se ham i politiets søkelys flere ganger, men kanskje ikke mens han har kontrakt med vår klubb. :'(

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #5 på: 04. Jan. 2008, 01:37 »
Jeg tipper han må en liten tur i fengsel, men alikevel får en ny sjanse i klubben... Videre kommer han til å bli en av de beste midtbanespillerne Newcastle har hatt de siste årene...

Håper på det samme.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #6 på: 04. Jan. 2008, 01:38 »
nr. 1, uten tvil.. tror han slipper straff, og jeg tror ikke BIG SAM tørr å bryte kontrakten til en som kosta 70 millioner kroner.  men som ArneBleie skrev så tror jeg han ikke klarer å holde seg unna trøbbel...
Newcastle United We Stand

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Barton = Historie?
« Svar #7 på: 04. Jan. 2008, 04:06 »
Dommern sa jo at han så Barton som en fare for samfunnet når dem har den holdningen så blir det nok all sannsynelig fengsling for han MEN jeg håper at klubben uansett gir han sjangsen å ikke sparker han ut.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #8 på: 04. Jan. 2008, 12:52 »
Tror nok ikke at han slipper fengsel nei. Men jeg håper at han ikke blir kasta ut heller. Vi har nytte av en Barton i form på banen.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #9 på: 04. Jan. 2008, 14:23 »
Så lenge Big Sam er manager tror jeg han får en ny sjanse i klubben. Han var jo en av de spillerne som Allardyce virkelig ville ha inn i klubben og vi brukte også mye penger på han. Tviler derfor på at han blir kastet ut av klubben med det første.

Fengsel er jeg også redd Barton må i, men håper på det beste her.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #10 på: 04. Jan. 2008, 14:41 »
mulig samfunnstjeneste, evnt husarrest pga av den statusen han har, og den behandlingen han gjennomgikk sist han var inne.

De kan ikke ta med i siktelsen saken mot City spillern, for han er i utgangspunkte uskyldig til motsatte er bevist. så jeg tror faktisk at han kan slippe greit unna med denne hendelsen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #11 på: 04. Jan. 2008, 16:05 »
Tror ikke han er ferdig i klubben. Alle gode lag har en spiller som alle andre fans hater. Vi har Barton, så nå gjenstår det bare å prestere på banen og ikke bare i slåsskamper utenfor banen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #12 på: 04. Jan. 2008, 16:10 »
Tror ikke han er ferdig i klubben. Alle gode lag har en spiller som alle andre fans hater. Vi har Barton, så nå gjenstår det bare å prestere på banen og ikke bare i slåsskamper utenfor banen.
Om andre fans hater han eller ikke har vel lite med saken å gjøre. Saken er om Barton klarer å ta seg sammen å ha fullt fokus på jobben han skal gjøre for Newcastle, eller om de utenomsportslige sakene vil prege han for mye.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #13 på: 04. Jan. 2008, 16:46 »
han skal jo ikke ha på seg at han ikke har fokus på fotballen. han gjør jo en god jobb. og mange har jo ropt etter han som kaptein faktisk:) (ting snur fort) At han er ute en kveld og banker en kar, har jo ikke noe med at han ikke har fokus på fotball, men at han gjor noe mindre lurt..

1 hendelse tilsier ikke at han oppsøker bråk i stede for fotball.
Nå kommer vell, "dette har skjedd før," men han oppsøker ikke situasjonene. Han blir vanvittig lett provosert. Det er kjenningsmelodien i de sakene som har oppstått. Så han er litt feil mann på feil sted.

Men at han har et brennende engasjement for fotball og Newcastle, tviler jeg faktisk ikke på.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Barton = Historie?
« Svar #14 på: 04. Jan. 2008, 17:58 »
- Alle vet jo at han er Premier League-stjerne med millioner i banken. Så langt har han sluppet unna juling, men han er livredd. Du kan høre ham gråte når lysene er slått av i cellene på kveldstid, sa en av medfangene.

Lol
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]