20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland - Newcastle 25.10 kl 1300  (Lest 21917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sunderland - Newcastle 25.10 kl 1300
« Svar #135 på: 25. Okt. 2015, 14:52 »
Trist å si det, men en av våre beste stoppere i PL-historien må ut til fordel for en yngre kvalitetsspiller.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #136 på: 25. Okt. 2015, 14:55 »
Skylder ikke på McClaren etter i dag! De første 43-44 min, 11v11, viser han at han skal vinne! Og vi er på god vei, overkjøring av de grader!

Men så kløner Colo det til! Det å gå inn i motspiller på den måten i så høy fart, selvsagt blir det blåst... Og da gir han dommeren en gyllen mulighet til å dra frem det røde. Jeg mener det er feil, men Colo setter laget i en meget vanskelig posisjon med sin klønete inngripen!

Laget skal ha for at de prøver etter pause også, fortsett slik fremover!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 25. Okt. 2015, 14:55 »
Ran er ett altfor svakt ord. Den eneste trøsten er at S spiller i 1ste divisjon neste år, for et så dårlig lag er det skjelden jeg har sett.

Problemet er at vi ikke er så stort mye bedre vi heller. Det er ganske mange lag i PL som ville ledet med et eller to mål mot Sland etter å ha hatt ballen 70 % i brorparten av førsteomgang tror jeg,

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 25. Okt. 2015, 14:59 »
Med et bedre forsvar så synes jeg vi har et veldig spennende lag. Er en nytelse å se på Wijnaldum og Ayoze. At ikke Mitro scorer i sin tredje kamp på rad er også ganske utrolig. 

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #139 på: 25. Okt. 2015, 15:00 »
Thauvin synes jeg et katta i sekken, når ikke hatem ben arfa til anklene en gang.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 25. Okt. 2015, 15:04 »
Ran er ett altfor svakt ord. Den eneste trøsten er at S spiller i 1ste divisjon neste år, for et så dårlig lag er det skjelden jeg har sett.

Problemet er at vi ikke er så stort mye bedre vi heller. Det er ganske mange lag i PL som ville ledet med et eller to mål mot Sland etter å ha hatt ballen 70 % i brorparten av førsteomgang tror jeg,

Sier meg ikke uenig.
Who else...... Alan Shearer

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 25. Okt. 2015, 15:05 »

Denne hadde me vunne med 11 mann. Me må berre gløyma denne og slå tilbake mot Stoke. Den på me vinna. Samtidig må me vinna borte mot Bournemouth.
Sjølvsagt er det veldig bekymringsfullt med tanke på poengfangsten og det defansive.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 25. Okt. 2015, 15:13 »

Denne hadde me vunne med 11 mann. Me må berre gløyma denne og slå tilbake mot Stoke. Den på me vinna. Samtidig må me vinna borte mot Bournemouth.
Sjølvsagt er det veldig bekymringsfullt med tanke på poengfangsten og det defansive.

Ja jeg ser poenget ditt. Men når man har ballen så mye over lang tid, men skaper så lite, så blir man fort straffet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 25. Okt. 2015, 15:16 »

Ja jeg ser poenget ditt. Men når man har ballen så mye over lang tid, men skaper så lite, så blir man fort straffet.
Skaper lite? Du så jo bare 40 min. Wijnaldum og Mitrovic har to svære sjanser blant annet!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 25. Okt. 2015, 15:22 »

Einig i at me fort kan verta straffa men eg meinar me skapte brukbart. Colo og Colback hadde jo kvar sine store sjansar i 1. omg. Såg du kampen eller?:-P
Utvisniga øydela alt. Eg meinar dessutan at Winjaldum vart soleklart bevisst hindra av Cattermole. Veldig svakt av Colo og gå inn slik han gjer, men det er skulder mot skulder. 
Hadde Mitrovic skåra då han var åleina med Pattilimon rett etter pause so kunne me fort fått med oss noko.
« Siste redigering: 25. Okt. 2015, 15:23 av lgrinde »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 25. Okt. 2015, 15:24 »
Ja, men fortsatt skulle vi vært i stand til å skape mer med så  mye ballinnehav før de 40 minuttene hadde gått.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #146 på: 25. Okt. 2015, 15:29 »
Husker jeg alltid elsket å se nye, utenlandske spillere komme til England, for å få seg en grisetøff, men fair takling.

"Welcome to England" tenkte jeg. Det var det som var så fett med Premier League!

Skulder mot skulder har alltid vært en del av gamet, og man kan se det ti-tallsvis i kamper. At man tar ut en motspiller, for å skjerme ballen, har alltid vært lov (ihvertfall i mi bok), så lenge man ikke bruker overdreven kraft og armbruk. I tillegg må det være skulder mot skulder, og ikke i ryggen. Jeg mener at Colo gjør dette klokkerent og forventer at han gjør det samme neste gang også. Å henge ut Colo for at han er treg, syns jeg er urettferdig.

Når jeg ser dommeren blåse straffe på den, blir jeg bare opprinnelig lei meg. PL er ikke som det engang var. Skulle likt å se Vinnie Jones bli sendt i dusjen for en slik duell tilbake i glansdagene.
Ja heia gutta!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #147 på: 25. Okt. 2015, 15:31 »
Om vi fortsetter å spille som vi har gjort de siste kampene, er jeg ganske så trygg på at vi kommer til å plukke jevnt med poeng fremover. Overbevist om at vi hadde tatt denne med et par mål med alle mann på banen.
No fate but what you make

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 25. Okt. 2015, 15:41 »
Om vi fortsetter å spille som vi har gjort de siste kampene, er jeg ganske så trygg på at vi kommer til å plukke jevnt med poeng fremover. Overbevist om at vi hadde tatt denne med et par mål med alle mann på banen.

Enig!
Dommeren er i mine øyne sensasjonell idag. Det å unngå å gi Cattermole gult etter at han la lista på Tiote sin første takling er jaggu meg en prestasjon det blir vanskelig å overgå.
I mine øyne synes jeg det var billig straffespark også. Sett hundrevis av lignende tilfeller både innenfor og utenfor 16 meteren som ikke er blitt dømt på.

Når det skal sies synes Coloccini gjør en tabbe når han følger løpet til Fletcher istedenfor å sette han i offside. Da kommer man av og til i de situasjonene.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 25. Okt. 2015, 15:44 »

Enig!
Dommeren er i mine øyne sensasjonell idag. Det å unngå å gi Cattermole gult etter at han la lista på Tiote sin første takling er jaggu meg en prestasjon det blir vanskelig å overgå.
I mine øyne synes jeg det var billig straffespark også. Sett hundrevis av lignende tilfeller både innenfor og utenfor 16 meteren som ikke er blitt dømt på.

Når det skal sies synes Coloccini gjør en tabbe når han følger løpet til Fletcher istedenfor å sette han i offside. Da kommer man av og til i de situasjonene.

Einig med begge to.