20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Tipper Ayoze fortjent nok har dårlige avslutninger, ikke megarask ikke mega sterk, ikke megaspenstig, ikke god på langskudd. Så ser ikke helt hvorfor han skal få en bra overall rating..Tiote har alltid vært, kanskje med unntak av den siste tiden, en av våre viktigste brikker.. Tiote var mye skadet ifjor,,, så han vil nok naturlig nok komme seg mer og mer med tiden.
Ganske spent på troppen vår på fifa. Hvilke av unga som er med etc. Lurer på om arma går opp fra 59 i rating..
Sitat fra: superswag p? 11. Sep. 2015, 05:45Tipper Ayoze fortjent nok har dårlige avslutninger, ikke megarask ikke mega sterk, ikke megaspenstig, ikke god på langskudd. Så ser ikke helt hvorfor han skal få en bra overall rating..Tiote har alltid vært, kanskje med unntak av den siste tiden, en av våre viktigste brikker.. Tiote var mye skadet ifjor,,, så han vil nok naturlig nok komme seg mer og mer med tiden. Skjønner ikke at det går an å snakke ned ferdighetene til Ayoze og så følge det opp med å fortelle hvor viktig Tiote har vært for oss. Den eneste måten det er mulig er hvis du har ligget i koma i 3 år så du tror forrige sesong var 2011/12. For "den siste tiden" har vart helt siden det, og da har han vært vår dårligste spiller.Noen av avslutningene til Ayoze i fjor var jo sykt bra. Scoringen hans mot WBA er i mine øyne blant PLs beste mål i fjor. Hadde Aguero eller Sterling gjort det samme hadde den fått mye mer annerkjennelse. Rett og slett et kunstverk av en gåll
Er det noen som vet om FIFA 16 er best på PS4 eller XBOX One? Tenker å kjøpe en av maskinene, men det er ikke lett å velge...
Nå skrev jeg at Tiote har vært, med unntak av den siste tiden, en av våre viktigste brikker... Så forstår ikke hvorfor du presiserer at han har vært svak den siste tiden...?
Ja, mener det.. Jeg forhåndsbestilte på komplett, de sier den ble sendt i går! Så håper å ha det i morgen Noen som har bestilt den super-deluxe-versjonen på PS Store? Eller går folk for andre versjoner?