20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Begynte å lure på om dere hadde droppet å spille i år Er snart i mars i 1. sesongen. Ligger på 2. plass. Spillte ganske bra selv frem til starten av desember og ville rushe spillet litt slik at jeg rakk overgangsvinduet før jeg måtte legge meg i natt, så tok meg noen ferier på kampene. Carver var ikke så gale selv og vant de fleste av kampene. Jeg har hentet inn Honda, Townsend, Sigurdsson og et stoppertalent. Merker transfers er litt mer realistisk på dette spillet. Er ikke så lett å skifte ut hele laget ila 1 vindu som det var i de tidligere
Sitat fra: Martin p? 13. Nov. 2013, 19:33Begynte å lure på om dere hadde droppet å spille i år Er snart i mars i 1. sesongen. Ligger på 2. plass. Spillte ganske bra selv frem til starten av desember og ville rushe spillet litt slik at jeg rakk overgangsvinduet før jeg måtte legge meg i natt, så tok meg noen ferier på kampene. Carver var ikke så gale selv og vant de fleste av kampene. Jeg har hentet inn Honda, Townsend, Sigurdsson og et stoppertalent. Merker transfers er litt mer realistisk på dette spillet. Er ikke så lett å skifte ut hele laget ila 1 vindu som det var i de tidligereJøss Husker på tidligere utgaver av FM at ferie midt i sesongen førte til sparken etter et par dager. Du har nok virkelig lagt gullegget!