20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: RBK i Champions League  (Lest 16186 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
RBK i Champions League
« på: 30. Aug. 2007, 19:07 »
Trenger ein topic om Rosenborg nå som det vil vere på tv3 framover i Cl kamper.

Kaka trekkte Rosenborg opp av bollen og laga RBK møter er

Chelsea
Valencia
Schalke 04
« Siste redigering: 17. Sep. 2007, 19:50 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

  • Gjest
Sv: RBK i Champions League
« Svar #1 på: 30. Aug. 2007, 19:11 »
Haha.Stakkars rbk..kommer til å bli såååå knust i denne gruppa

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: RBK i Champions League
« Svar #2 på: 30. Aug. 2007, 19:22 »
Trenger ein topic om Rosenborg nå som det vil vere på tv3 framover i Cl kamper.

Kaka trekkte Rosenborg opp av bollen og laga RBK møter er

Chelsea
Valencia
Stuttgart

Det er vel Schalke du mener istaden for stuttgart?
Med flaks kan RBK slå schalke på hjemmebane og uavgjort borte. Blir vel store tap borte mot både Chelsea og Valencia, men på Lerkendal kan RBK slå hvem som helst.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: RBK i Champions League
« Svar #3 på: 30. Aug. 2007, 19:27 »
stemmer var schalke. Det var nok den hardeste gruppa dette.

Liverpool var heldige, som vanlig.
lt;3 Newcastle <3

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: RBK i Champions League
« Svar #4 på: 30. Aug. 2007, 19:38 »
Vi skal ødelegge Mourinhos statistikk på hjemmebane!
Chelsea - Rosenborg 0-5! ;D

Det blir en veldig tøff gruppe. Forhåpentligvis kan vi få på plass en midtstopper, slik at vi slipper å sette vår lit til Kuka Koppinen og Basse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: RBK i Champions League
« Svar #5 på: 30. Aug. 2007, 19:58 »
Schalke ja, gjekk litt fort. Og 3 plassen går til Uefa vel?
Blir uansett svært tøft.
Artig med Chelsea.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

  • Gjest
Sv: RBK i Champions League
« Svar #6 på: 30. Aug. 2007, 20:50 »
Det blir seks tap

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: RBK i Champions League
« Svar #7 på: 30. Aug. 2007, 21:00 »
Godt å ha et norsklag igjen i CL. Noe som ingen andre norskelag klarer. Tror kanskje rbk kan overraske.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: RBK i Champions League
« Svar #8 på: 30. Aug. 2007, 21:01 »
RBK går nok ikke videre her. Tredjeplass i bestefall.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: RBK i Champions League
« Svar #9 på: 30. Aug. 2007, 21:53 »
tipper rbk får med seg ett poeng, og det er hjemme mot schalke. muligens ikke det engang, for de er knallgode

plebbster

  • Gjest
Sv: RBK i Champions League
« Svar #10 på: 30. Aug. 2007, 22:56 »
Gjorde godt i sjela da jeg så gruppa til RBK. Mange som snakker om "nasjonalfølelse" når rbk er ute i europa. Jeg er ikke av dem som heier på rosenborg bare fordi de er fra Norge. I tillegg har de klart å fylle opp halve laget med svarte spillere den siste tiden. Men det er vel en annen sak.

Tipper vi knuser Chelskij, mens RBK taper knallhardt. :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: RBK i Champions League
« Svar #11 på: 30. Aug. 2007, 23:08 »
Halve laget med svarte spillere? Hmm. en, to, tre, fire spillere. Er det halvparten? Javel, da er det du, og ikke jeg som ikke kan matematikk. Du høres forøvrig rasistisk ut når du fullstendig glemmer at Konan, Kone og Traore er langt, langt bedre enn Winters, Miller og Andresen. Hva er egentlig problemet med fargede spillere, når de forsterker laget betraktelig? Jeg skjønner at du heller vil se Storflor og jamtfall og se RBK tape kamp etter kamp, men da må du huske på at det er ingen som sørger for å gi Brann gode muligheter til å avansere et stykke i UEFA-cupen.

Greit for deg om du hater RBK så intenst at de ikke vil se dem gjøre det bra i Europa, men er du klar over at RBKs innsats i CL i alle de år er årsaken til at Brann i det hele tatt får mulighet til å møte lag som Åtvidaberg og det tegneserielaget jeg antar at de har slått ut i kveld.

Hvis dere vinner mot Chelsea, husk at de da spiller med bare juniorer og reserver, mens Mourinho kommer til Norge med toppet lag! Men det er klart, det har jo iiingenting å si, så lenge Brann vinner. Da er det 17. mai og julaften på en gang, Bergen står på hodet og mister seriegullet på målstreken. DA skal jeg faen meg le da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: RBK i Champions League
« Svar #12 på: 30. Aug. 2007, 23:16 »
Jada, Joakim. Tabellen viser jo at de spillerne du nevner er MYE bedre enn Brann sine spillere. Hvorvidt vi slår Chelsea eller ikke er irrelevant i forhold til deres kamp mot dem, det skal jeg ærlig innrømme.

Men uansett syntes jeg gruppe E er en vanskeligere gruppe enn den RBK havnet i.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: RBK i Champions League
« Svar #13 på: 30. Aug. 2007, 23:21 »
Helt greit trekning for Rosenborg. Når vi ser hvilke lag som er i de forskjellige gruppene ut ifra seeding så var dette dømt til å bli vanskelig uansett. Jeg forventer ikke at Rosenborg skal gå videre, jeg vil faktisk bli overrasket om de klarer tredjeplassen som gir UEFA Cup spill også. Derimot er jeg spent på å se om vi klarer å ta skalpen av et europeisk topplag hjemme på Lerkendal igjen. Det har skjedd før og kan skje igjen. Og særlig nå når RBK ble det eneste nordiske laget i Europas gjeveste turnering gjør det godt for bankkontoen, og endelig er RBK med og representerer Norge i det gode selskap igjen. Tenker det blir en stund til disse super-svære bergenserne med Norges mest oppskrytte fillearving i spissen kommer såpass langt.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: RBK i Champions League
« Svar #14 på: 30. Aug. 2007, 23:23 »
Du er jo tydeligvis på syre-tripp. Skal bli kjekt å se at Brann kommer lengre enn RBK i Europa i år.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.