20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #195 på: 09. Feb. 2011, 15:52 »
de uttalelsene der er ikke verdt papiret de er skrevet på, men hyggelig å høre
Jeg tenkte egentlig å la være, men fristelsen ble for stor...

Papir? Digitale statements :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #196 på: 09. Feb. 2011, 15:52 »
Alle slike uttalelser må tas med ett forbehold. "Får jeg derimot mer lønn hos andre, stikker jeg."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #197 på: 09. Feb. 2011, 16:03 »
Svært få fotballspillere jeg gidder stole på lengre, ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #198 på: 09. Feb. 2011, 16:26 »
Svært få fotballspillere jeg gidder stole på lengre, ja.

Carroll og Torres har tatt fra meg det å kunne stole på slike uttalelser ja....

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #199 på: 09. Feb. 2011, 17:10 »
Barron virker dog som et unntak. Mannen har jo vært ærlig med mye, også at han måtte vurdere det med ny kontrakt etter salget av Carroll. Barton er den eneste jeg per nå stoler på i Newcastle. Spillere som Carroll sier vel at de vil bli, bare for å bli tilbudt høyest mulig lønn av andre klubber..
« Siste redigering: 09. Feb. 2011, 17:17 av thomashaer »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #200 på: 09. Feb. 2011, 17:18 »
Svært få fotballspillere jeg gidder stole på lengre, ja.

Carroll og Torres har tatt fra meg det å kunne stole på slike uttalelser ja....

Men jøsses til naivitet da her da...

Carroll og Torres er langt ifra de første levende bevisene på at sånne uttalelser ikke er verdt papiret de er trykket på, hvis den rette muligheten eller det rette tilbudet kommer.

Personlig så driter jeg ganske hardt i intervju av typen alá det Tioté her også har gitt. Han har langt ifra de samme følelsene for byen Newcastle, eller klubben for den del. Og hvorfor skulle han egentlig ha det?
Men på en annen side, hva skal han svare på slike spørsmål:
'Uhm, uhh... you know... I've proved myself in the premiership and I was hoping that one of the big clubds would come asking for me in january, but they didn't, so you know.... I'll just have to work hard here at Newcastle and hope for something better in the summer, you know'.
Ikke akkurat noe sjakktrekk å slenge ut en slik kommentar heller.

I dagens fotball er det en ting du kan stole på, og det er hvilken klubb spilleren er knyttet til ETTER at vinduet er stengt.

Det er det bare å lære seg først som sist, da sparer man seg noen unødvendige nedturer.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #201 på: 09. Feb. 2011, 17:23 »
Spillere som Carroll sier vel at de vil bli, bare for å bli tilbudt høyest mulig lønn av andre klubber..

Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #202 på: 09. Feb. 2011, 17:25 »
De sier ikke det, de bare lyver når de sier at de vil bli i klubben sin ut karriera. Mer korrekt hadde det blitt dersom de hadde sagt "jeg blir gjerne i klubben ut karrieren, så fremst de til enhver tid tilbyr meg høyest mulig lønn" :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #203 på: 09. Feb. 2011, 17:32 »
De sier ikke det, de bare lyver når de sier at de vil bli i klubben sin ut karriera. Mer korrekt hadde det blitt dersom de hadde sagt "jeg blir gjerne i klubben ut karrieren, så fremst de til enhver tid tilbyr meg høyest mulig lønn" :)

Den ble vel mer riktig ja. :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #204 på: 09. Feb. 2011, 18:09 »
Det var vel Drogba som overtalte Tiote til å kaste seg over muligheten til å spille i England. Så de har vel kanskje et godt vennskap, samt at Kalou er vel fra Elfenbenskysten. Det kan telle litt hvis Chelsea virkelig skulle interessere seg. Det og titler selvfølgelig.
Men jeg håper vi blåholder på Tiote så lenge det lar seg gjøre :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #205 på: 09. Feb. 2011, 18:32 »
Ikke glem at helten og favorittspilleren er Essien.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #207 på: 09. Feb. 2011, 19:43 »
Men Tiote virker mer jordnær og ydmyk enn f.eks Carroll og det kan kanskje være et positivt tegn. Men jeg kan faktisk skjønne at folk fra det afrikanske kontinentet vil flytte på seg hvis de tjener bedre hos andre klubber. I motsetning til oss som har en velferdsstat å støtte oss på, er elfenbenskysten et lutfattig land. Tiotes inntekt vil med andre være med på å sikre familemedlemmenes fremtid.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #208 på: 09. Feb. 2011, 21:22 »
Hvis du med mer jordnær mener at han ikke kommer med den vante frasen om at "I'm absolutely loving it. I want to be here my whole career. There is nothing more I've ever wanted" etc, så kan jeg si meg enig i at det kanskje kan tolkes positivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #209 på: 25. Feb. 2011, 09:41 »