20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144842 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #90 på: 02. Des. 2010, 13:03 »
Noen som vet hvor lang kontrakt Tiote har her, mener å huske at han ikke kom på den lengste kontrakten. Kan det stemme at han er her på 3 år, eller var det 4?

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #91 på: 02. Des. 2010, 13:18 »
Noen som vet hvor lang kontrakt Tiote har her, mener å huske at han ikke kom på den lengste kontrakten. Kan det stemme at han er her på 3 år, eller var det 4?



Jeg innbiller meg at han signert på 4 år. Spiller egentlig ingen rolle sånn sett. Han kommer garantert til å få ny og forbedret kontrakt etter sesongslutt. Hvis han ikke blir solgt for 20-30 millioner, pund altså :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #92 på: 02. Des. 2010, 20:42 »
Sitat
Newcastle United have completed the signing of 24-year old midfielder Cheik Tiote from FC Twente on a four-year deal, after the player was granted a work permit yesterday.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #93 på: 03. Des. 2010, 15:01 »
Intervju med Tiote hentet fra Fifa.com

http://www.fifa.com/worldfootball/clubfootball/news/newsid=1344867.html?cid=rssfeed&att=

"I work incredibly hard in training each day to make myself into the best player I possibly can be. I want the people of Newcastle to see Cheik Tiote as a player who gives 100 per cent for the team."
Cheik Tiote

Legende :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #94 på: 04. Des. 2010, 13:15 »
Har ikke noe til overs for bruken av ordet legende i hytt og maskingevær. Synes det er et begrep som skal brukes om typen Alan Shearer, Robert Lee, Kevin Keegan etc.
Ikke spillere som har vært i klubben i tre måneder.

Men det er kanskje bare jeg som er gammeldags og ikke skjønner hva ordet legende betyr i dag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #95 på: 04. Des. 2010, 13:19 »
Då er det i så fall betre å berre forbli gammaldags, Joakim.


Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #96 på: 04. Des. 2010, 13:31 »
Takk for støtten, Hans. :)
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #97 på: 04. Des. 2010, 13:53 »
Støtter deg 100% Joakim.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #98 på: 04. Des. 2010, 14:15 »
okei. men forøvrig et bra intervju?  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #99 på: 04. Des. 2010, 14:48 »
Meget bra intervju av ein meget bra spelar.  :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #100 på: 04. Des. 2010, 15:00 »
Har vel blitt nevnt tidligere kanskje, men han sender vel også mye av det han tjener direkte til familien sin i Afrika også! Var vel prat om endel søsken.
Vi har vel en legende i stallen, det må vel være Steve Harper. Ikke den åpenbare typen legende - men hans lojalitet gjør at han har ei relativt svær stjerne hos meg ihvertfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #101 på: 04. Des. 2010, 15:09 »
Har vel blitt nevnt tidligere kanskje, men han sender vel også mye av det han tjener direkte til familien sin i Afrika også! Var vel prat om endel søsken.
Vi har vel en legende i stallen, det må vel være Steve Harper. Ikke den åpenbare typen legende - men hans lojalitet gjør at han har ei relativt svær stjerne hos meg ihvertfall!

I mine øyne er ikke Steve Harper en legende, rett og slett fordi han ikke har prestert godt nok på banen/spilt mye for klubben. Han er mer i kategorien kult-helt. Altså, på den måten at han har en høy profil/høy stjerne av litt andre grunner enn det som kun har skjedd ute på gresset. Nemlig hans lojalitet til klubben.

Paradoksalt hadde Harper en høyere stjerne hos meg før han begynte å spille jevnlig for Newcastle, hvis vi ser bortifra det han spilte en rundt tusenårskifte, som jeg ikke husker like godt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #102 på: 04. Des. 2010, 15:19 »
Jeg er også gamledags!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #103 på: 04. Des. 2010, 15:27 »
Kommer jo an på hvordan du selv vurderer det. For min del vil han nok være en legende uansett, en sinnsyk lojalitet du ikke ser ofte i toppfotballen lengre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #104 på: 05. Des. 2010, 19:50 »
Den lojaliteten er fantastisk. Men vil i likhet med Kyrre si at han blir mer en kult-helt
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon