20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #345 på: 04. Aug. 2011, 23:44 »
Jeg tror han hadde ført oss ned. Han var den som la grunnlaget til nedrykk. Tenker da på spillerstallen han la etter seg med kjøp og salg. Vi gikk fra flair til gamp. Parker mot Barton, dyer mot geremi...

Mannen ødela spillermatterialet vårt og snørnte igjen pengesekken. Igjen satt nye managere med ræva stall og null mulighet til å fikse på. Jeg tror vi hadde blitt nidtrist og ikke nye arsenal. Smith kjøpt og parker solgt. For et bytte av defansiv midtbane.

Big sam har mye skyld i nedrykk.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #346 på: 05. Aug. 2011, 00:05 »
Barton er da mindre gamp enn Parker da :P
Det skal også sies at Parker måtte dra fordi vi skulle få råd til Barton, Dyer dro mot Allardyce sin vilje pga familiære årsaker i likhet med Nobby. Sam Allardyce mener jeg også at ikke gikk mye i minus i transfers. Vi solgte både Parker og Dyer for brukbare summer, samt at vi nok også fikk inn greit med penger for Nobby. Han var aldri noen big spender for vår del - så det er helt klart feil å påstå at Allardyce var en av de managerene som i størst grad bidro til å tømme pengekassa vår. Smith var vel aldri helt tiltenkt rollen som def. midtbane, mer som en altmuligmann som både skulle spille spiss og indreløper i Allardyce sin dølle spillestil. Var Butt som var vår defensive midtbane. Parker var forøvrig brukt som offensiv midtbane under Roeder - derav denne droppen i form.
Jeg tror jeg ville gå så langt som å garantere at vi ikke ville rykket ned med Allardyce. Vi ble tristere å se på - men vi var mid-table-lag da han måtte gå, og hadde neppe blitt kastet ut i det uføre godeste Ashley kastet oss ut i med det som fulgte etter Allardyce.

Dette er ikke på noen som helst måte noen form for å si at vi burde enda ha hatt Allardyce - men han var langt fra den viktigste grunnen til at vi rykka ned og jeg har store vansker med å tro på at vi noensinne ville gjort de heller med ham bak roret.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #347 på: 05. Aug. 2011, 06:31 »
Jeg tror han hadde ført oss ned. Han var den som la grunnlaget til nedrykk. Tenker da på spillerstallen han la etter seg med kjøp og salg. Vi gikk fra flair til gamp. Parker mot Barton, dyer mot geremi...

Mannen ødela spillermatterialet vårt og snørnte igjen pengesekken. Igjen satt nye managere med ræva stall og null mulighet til å fikse på. Jeg tror vi hadde blitt nidtrist og ikke nye arsenal. Smith kjøpt og parker solgt. For et bytte av defansiv midtbane.

Big sam har mye skyld i nedrykk.

Delvis enig! Allardyce fortsatte i samme spor hos NUFC som han gjorde i Bolton med å hente gamle falleferdige spillere som han kansje kunne få 1 år til ut av. Spillere som Viduka, Cacapa, Geremi, Smith, Faye, Rozehnal og Barton er nok tidenes værste sommerinvistering. Sånn sett i ettertid skulle nok samtlige av disse helst aldri vært i klubben.
Allardyce fortsetter på samme måte i West Ham. Faye hentet han nok en gang. Blir 34 i inneværende sesong. Lurer på hvor lang kontrakt han fik der.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #348 på: 05. Aug. 2011, 08:56 »
Det positive under Big Sam-regimet var at skadesituasjonen vart langt betre. Det som var ironisk var at eg knapt hadde sett eit dårlegare trent Newcastle! Vi virket totalt sluttkøyrt etter 60 min, og vi mistet mange poeng på grunn av dette. Det var vel den sesongen vi hadde så mange 2-2 kamper?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #349 på: 05. Aug. 2011, 11:00 »
Noen som egentlig vet helt hva problemet med Tiotes innreise var?  Man skulle da tro at det ikke var noe rød tape å måtte tråkle seg gjennom i og med at mannen har arbeidstillatelse. 

"Ja, du har lov å jobbe her, men du får ikke lov å være her."? :D
Genius by birth. Slacker by choice.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #350 på: 05. Aug. 2011, 11:29 »
Jeg må si at jeg synes, når problemet oppstår etter at han har vært boende der så godt som et år, at det er regelverket det stinker mest av. Håpløst.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #351 på: 05. Aug. 2011, 14:42 »
"It's understood that Cheick Tiote has yet to return to Tyneside, having flown direct from the club's tour of the USA to Africa in order to resolve an ongoing "visa issue". " - frå nufc.com

Då har han gått glipp av to viktige treningskampar! Uansett kven sin feil dette er, so er det ein liten skandale spør du meg.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #352 på: 05. Aug. 2011, 14:45 »
Men jeg må nok en gang påpeke at denne lunta burde klubben ha luktet FØR Tiote reiste på ferie, og forsikret seg om at alle papirer var i orden, og i verste fall sendt et par og tjue advokater for å ordne opp i saken.
For den slags tull skal bare ikke skje.

Arsenal og Chelsea har hatt flere vest-afrikanske spillere, men ingen av dem har etter det jeg vet, blitt stående igjen i ukesvis i påvente av visum.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #353 på: 05. Aug. 2011, 14:47 »
Kan mi risikera å spela utan Tiote mot Arsenal?

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #354 på: 05. Aug. 2011, 16:21 »
Dette er sjanseløst såklart. Helt utrolig at man ikke har ordnet opp i dette i forkant, det spørs om man ikke svingte sparekniven litt for radikalt når man kuttet ned på administrasjonen etter nedrykket.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #355 på: 05. Aug. 2011, 16:43 »
Tiote spelar mot Arsenal, så sant det ikkje blir fleire forseinkingar. Jf. tweeten til Caulkin som Christian linka til på side 24.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #356 på: 06. Aug. 2011, 17:31 »
Kommer nå meldinger om det motsatte, at han ikke rekker Arsenalkampen.. Sunderland-derbyen er også tvilsomt om han rekker. WTF? Det er et eller annet som lukter her...rigges det for salg?

http://boards.footymad.net/forum.php?tno=386&fid=185&act=1&mid=2116713137


Kilden er UnitedforNewcastle.
« Siste redigering: 06. Aug. 2011, 17:34 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #357 på: 06. Aug. 2011, 17:42 »
Cwar07 spyr ut dritt, forøvrig. Det er vel knapt ein ITK på twitter som har tatt meir feil enn han!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #358 på: 06. Aug. 2011, 17:45 »
Kilden er ikke Cwarr, men united for newcastle.

Enig i at Colin har null troverdighet BR :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #359 på: 06. Aug. 2011, 17:49 »
Jo,men jeg lurer bare hvor hvem som er ansvarlig for informasjonen, er det Cwarr som gjengir United for newcastle, eller bare finner han på ting.

Håper på sistnevnte...
If it has tits or wheels, count on problems!