20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Billetter til Wembley  (Lest 1094 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Billetter til Wembley
« på: 30. Jan. 2023, 20:07 »
Dersom vi kommer til Wembley, hva er mulighetene for å skaffe seg billetter?
Så vidt jeg har funnet ut hittill så er det stort sett bare billetter til ManU siden av Wembley tilgjengelig til ca.800 pund og oppover, mens newcastle siden er 1500 pund og oppover..

Er det noe håp? Noen flere som har tenkt seg over om vi kommer dit?

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Billetter til Wembley
« Svar #1 på: 31. Jan. 2023, 14:30 »
Lurer veldig selv! Jeg har sagt til kjæresten at jeg kikker på hotell og fly i kveld dersom vi går videre. Er villig til å betale litt for kampbillett, men det er grenser…

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Billetter til Wembley
« Svar #2 på: 31. Jan. 2023, 18:37 »
Ja, har allerede undersøkt fly og hotell, og var villig til å betale 10k for 2 billetter, men som d ser ut nå blir d minst 20k for 2 billetter :(

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Billetter til Wembley
« Svar #3 på: 31. Jan. 2023, 23:10 »
Hvor kjøper man biletter?

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Billetter til Wembley
« Svar #4 på: 01. Feb. 2023, 09:56 »
Personlig har jeg brukt footballticketpad og har god erfaring med de. Alle biletter til Wembley som blir solgt av klubben havner sannsynligvis hos sesongkortholderne

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Billetter til Wembley
« Svar #5 på: 17. Feb. 2023, 02:58 »
Har undersøkt, sett 4-5 største youtuberne fra Newcastle som lagde en hver sin 10 minutter video om dette..

De forklarte at for å kjøpe bilettene må du være enten sessongkortholder, eller ha vært på en ligacup kamp tidligere denne sesongen. Det kunne selges maks 6 biletter til per person max. Men det var krav om at de den personen tok med seg også hadde vært på en Newcastle kamp, så det virket som kun de som faktisk har vært på kamp, og har null intensjon med å tjene penger på sartebørs/resale av bilettene til overpris... Det kan jo såklart finnes en gjeng på 6 stykker som spekulerer i at de selger 2 av dem for eksempel. Men om man "kommer inn uten å ha vært på kamp", vet jeg ikke noe om... Det finnes VIP plasser, som jeg ikke skjønte om man trente sessongkort/vært på ligacup kamp iløpet av sesongen..Det sies at allerede etter vi kvalifiserte oss til finalen bestilte 80 000 Newcastle fans til London. Etterspørslen blant Newcastle er ekstremt stor. Og Newcastle hadde 33 000 seter,  og resten vet jeg ikke hvordan er satt opp...Så hvis Manu har tilsvarende antall seter skal det være noen "nøytrale seter", jeg heller ikke har funnet ut hvordan opplegget er satt opp...Og heller ikke reglene rundt dette. Kan være youtuberne refererete til sitte blant Newcastle fans..Bilettprisene skulle ikke ligge på mer enn 50-110 pund avhengig av om du ville ha "bra eller dårlig plass", og slik jeg skjønte det ble man advardt mot disse sidene som solgte for 600 dollar og oppover.. I tillegg at man måtte være veldig forsiktig med falske biletter som mange har gått i fellen på, så vær veldig forsiktig når dere kjøper på svartebørs... Har forsøkt å google kjapt, og dukker opp sider med ekstreme priser, utover det finner jeg ikke noe. Men Newcastle bilettene ble gitt ut i 3 omganger. Noen ble solgt en dag, noen ble lagt ut senere, og noen enda senere... Og den siden som dukker opp først på google hos meg hadde lagt ut biletter allere før de skulle legge ut første "omgang", så den siden virkket litt scam....Ser ut som fleste av oss ikke har sjans til å komme inn.. Og om vi har sjans er allerede etterspørselen så ekstrem fra englske fans. Og om det finnes noe "resale bilettter" vil nok de bli kjempedyre/solgt meget fort. Newcastle fans fra england er villig til å betale mye, og faktum at 80 000 skulle til London, med tanke på at vi kun hadde 33 000 plasser sier nok om interessen...Så jeg anbefaler å gå på momondo.com eller travelink.no/com å kjøpe hotel pluss flu fra tors/fre/lør til man/tirs  (finalen spilles på en søndag., om man vil oppleve stemningen som kommer til å være i London....Billeter på dette virker meget overkommelig.. Om man vil være fra fre-tirsdag  for eksempel lå dette på 2-3 tusen kroner om jeg ikke husker feil. Ikke så veldig mye dyrere heller om man vil bo midt i sentrum.... Anbefaler å bestille dette tidligst mulig, da de billigste bilettene bil bli solgt sakte men sikkert når man nærmer seg avreisedato...Nå sikter jeg til Oslo tur retur..  Beklager litt rotete svar, og at jeg ikke kan svare sikkert på alt. Men om noen vet noe utover det jeg har sagt, finner ut av noe, eller vet noen mulighet setter jeg stor pris på svar<3 Vil tro flere her vil bli glade for hjelp=)