20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 85484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Spill
« på: 23. Feb. 2009, 01:41 »
En tråd fordiskusjon av spill! til xbox, playstation, nintendo, pc, osv....

Har selv Xbox 360, har i det siste spilt Gears of war 1&2. to spill som jeg anbefaler på det sterkeste!!!
ellers en halo-nerd som gleder seg som en liten unge til halo wars kommer ut!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #1 på: 23. Feb. 2009, 03:01 »
Sitte flere timer å spilt Mario Kart til Wii. Rocker villt, går sikkert glipp av forelesninga imorra fordi det blei så seint...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #2 på: 23. Feb. 2009, 21:16 »
Spiller FM og pro, og litt GTA. Noen som vet om det finnes noen ski-spill på PS3?

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #3 på: 23. Feb. 2009, 23:19 »
Sammentreff! Kjøpte meg PS3 i dag. Har bare FIFA 09. Hva må man ut med for en ekstra håndkontroll? Hvilke spill er best til PS3? Er det enkelt å koble maskinen mot PC?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #4 på: 23. Feb. 2009, 23:51 »
FIFA09 er ihvertfall mighty fun med kompiser, det kan jeg love deg ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Spill
« Svar #5 på: 24. Feb. 2009, 00:02 »
har fifa09 på xbox360. verdens beste underholdning med gode venner og ei kasse pils eller to!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #6 på: 24. Feb. 2009, 14:47 »
Sammentreff! Kjøpte meg PS3 i dag. Har bare FIFA 09. Hva må man ut med for en ekstra håndkontroll? Hvilke spill er best til PS3? Er det enkelt å koble maskinen mot PC?

Altfor mye for trådløse kontroller, tror det er rundt 650 i butikk, men rundt 300 på play.com. Metal Gear Solid 4, Soul Calibur 4 og Devil May Cry 4 er nok de jeg har hatt det mest moro med bortsett fra Fifa og Fifa Street.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #7 på: 24. Feb. 2009, 15:52 »
Bestilte kontroll fra CDON.com for 550 kr. Var billigste jeg fant i farten, og vet at de leverer raskt. Skulle kanskje sett på play.com ja, men der var de out of stock. Bestile også Fallout 3.

Når det gjelder tilkobling til PC, er det bare å bruke dobbel USB-kabel? Har ikke giddet å lese gjennom på PS-forum..

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Spill
« Svar #8 på: 24. Feb. 2009, 16:07 »
Altfor mye for trådløse kontroller, tror det er rundt 650 i butikk, men rundt 300 på play.com.

Usikker på om play sender den type produkter til utlandet! de gjore ivertfall ikke det før!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #9 på: 24. Feb. 2009, 16:28 »
Bestilte kontroll fra CDON.com for 550 kr. Var billigste jeg fant i farten, og vet at de leverer raskt. Skulle kanskje sett på play.com ja, men der var de out of stock. Bestile også Fallout 3.

Når det gjelder tilkobling til PC, er det bare å bruke dobbel USB-kabel? Har ikke giddet å lese gjennom på PS-forum..

Har ikke prøvd å koble til PC, så kan desverre ikke svare på det. Hva skal du gjøre det for? Glemte forresten å nevne at Little Big Planet er fantastisk kult.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #10 på: 24. Feb. 2009, 16:36 »
Tenkte jeg skulle legge inn videoer og musikk. :)

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #11 på: 24. Feb. 2009, 17:46 »
Har resistance 1 og The darkness. Spontankjøp, burde heller spart til fifa 09 :P
Men resistance 1 var ganske gøy, så har tenkt å skaffe meg 2'ern (etter fifa 09, killzone 2, F.E.A.R 2)
The darkness er ok.

Anbefaler alle å skjekke ut review på spill dere tenker på å skaffe dere på www.gametrailers.com
Så slipper dere å gå på en smell ;)

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #12 på: 24. Feb. 2009, 17:58 »
Har Fifa08, Metal Gear Solid, Battlefield, Buzz og GTA på PS3. Hvis noen er interessert i å bytte eller kjøpe er det bare å sende PM. Spiller egentlig bare Buzz med kompiser, men er ute etter flere mulitplayer spill, så hvis noen har tips er det bare å si ifra! Kunne vært artig med noe ski spill men har ikke funnet noen av interesse...

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #13 på: 24. Feb. 2009, 19:53 »
Jeg kjøpte en to-pakning med spaker til PS3 for 600 på expert. Kjøper man fra play.com må man vel betale over 150 kroner i toll også tror jeg. Tror det kommer en avgift på 75 kroner på 28% av 300...

Jeg har koblet til en bærbar harddisk til ps3`n. Så fører jeg over alle serier og filmer til harddisken og ser de gjennom ps3`n...

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Spill
« Svar #14 på: 24. Feb. 2009, 20:57 »
Spiller bare Call Of Duty 4 for øyeblikket. Ved juletider spilte jeg i tillegg mye Fallout og FIFA09, men gikk til slutt lei. First person-shooter multiplayerspill er vel det jeg aldri går lei av.