20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 171457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #15 på: 27. Nov. 2008, 23:49 »
han var konge. Jeg hadde håpt at begge to steve'ne våre skulle slå skikkelig gjennom og forbli hos oss. (Howey og Watson)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #16 på: 28. Nov. 2008, 00:48 »
Synd han ikke ble i Newcastle. Digga han når han var i Everton også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Hvor er de nå
« Svar #17 på: 28. Nov. 2008, 17:46 »
Watson var en spiller jeg hadde sansen for.Stjerne eksempel på en fanastisk fotball mentalitet :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #18 på: 29. Nov. 2008, 21:34 »
Watson har vel heller aldri lagt skjul på sin kjærlighet til moderklubben, og jeg kan aldri huske at han har løftet en finger hvis han har scoret mot oss. Noe jeg innbiller meg at han, som alle andre, har gjort.
Han har vel også mange gode venner i Newcastle. Og det var morsomt å se han tilbake i fangedrakten i Shearers testimonial.

Når vi først er inne på gamle helter, noen som vet hva tidligere draktmodell Warren Barton foretar seg i dag? Kanskje han gjør modellkarriere sammen med Ginola.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #19 på: 29. Nov. 2008, 21:38 »
Warren Barton var sidekommentator på Sky i fjorårets sesong, så regner med at han kanskje er med nå også..uten at jeg kan si det sikkert.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #20 på: 29. Nov. 2008, 21:43 »
Når du sier det, så innbiller jeg meg at jeg har sett Barton sammen med Jamie Redknapp i SkySports-studio før en og annen kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Hvor er de nå
« Svar #21 på: 29. Nov. 2008, 22:03 »
en fremtidig trener tenker jeg.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #22 på: 07. Des. 2008, 23:43 »
Allan O'Brien befinner seg i Hibernian, og gjør det bra. Her putter han et meget viktig mål mot Celtic, i en kamp de vinner 2-0.

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1835244/
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #23 på: 07. Des. 2008, 23:48 »
O'Brien var et brukbart talent! Mannen hadde god fart, og var slettes ikke noen udugelighet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #24 på: 08. Des. 2008, 20:31 »
Problemet var vel at Newcastle var å regne for et topplag når O'Brien var junior. Og da holdt han ikke det ønskede nivået. I tillegg hadde vi vel allerede bedre vinger da O'Brien kom i den alderen at han måtte begynne å spille regelmessig a-lagsfotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #25 på: 08. Des. 2008, 22:35 »
skal bladt annet se Hibernian i jula, så da har jeg jo faktisk funnet "my man!" :D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #26 på: 09. Des. 2008, 15:03 »
http://www.4thegame.com/club/norwich-city-fc/news/227576/canaries_clinch_cort_coup.html

Mannen som dessverre ble forvekslet med Shola Ameobi av Sir Bobby, Carl Cort, har signa for Roeder og Norwich, etter å ha gått uten kontrakt siden han spilte 15 kamper for Leicester forrige sesong. Trist med Cort, skader ødela karriera hans.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #27 på: 09. Des. 2008, 15:50 »
Cort var en megeg god spiller i tidligere Wimbeldon. . Synd det gikk som det gikk med han!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #28 på: 09. Des. 2008, 16:17 »
Cort var en lovende spiller i Wimbledon, ja. Men han ble aldri noe mer enn lovende, da han konstant var skadet. Men hvor god Cort ville blitt uten skader har jeg ingen intensjoner om å spekulere i. Det er andre spillere jeg heller vil spekulere i da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå
« Svar #29 på: 09. Des. 2008, 16:58 »
han var vel en av mange store flopper tidlig på 2000-tallet. Husker ikke eksakt hvor mye vi gav, men husker det var veldig mye.