20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Humor  (Lest 233173 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #150 på: 22. Okt. 2008, 20:55 »
Haha.
Suverent.

Selvfølgelig måtte det være Lillestrøm. Det finnes jo ingen normale mennesker på Lillestrøm.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #151 på: 22. Okt. 2008, 21:05 »
Prodigy-remixen med henne er jævla bra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Humor
« Svar #152 på: 22. Okt. 2008, 21:41 »
Hun minner meg om ei ungjente på bussen lørdag kveld fra Bjørndalslia - sentrum (i Bodø). Hun var ikke bare full, men dritings. Hun sang (Noe så hinsides falskt) på Vinsjan på Kaia samt en del gamle melodi grand prix låter. Hun pratet trønder. Alle på bussen satt å hikstet for seg selv og ristet på hodet. Hun danset forøvrig med den ene stanga ved bakdøren... Hun var mildt sagt ikke god!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #153 på: 22. Okt. 2008, 22:40 »
Leste en bra en på nufcblog:

What’s the difference between Spurs and a Triangle? Well a Triangle has three points.

 :D

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Humor
« Svar #154 på: 22. Okt. 2008, 22:46 »
Sitter og ser premieren til Ecbo's nye serie. God gammel Eckbo-stil! ;D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #155 på: 23. Okt. 2008, 01:13 »
Hun minner meg om ei ungjente på bussen lørdag kveld fra Bjørndalslia - sentrum (i Bodø). Hun var ikke bare full, men dritings. Hun sang (Noe så hinsides falskt) på Vinsjan på Kaia samt en del gamle melodi grand prix låter. Hun pratet trønder. Alle på bussen satt å hikstet for seg selv og ristet på hodet. Hun danset forøvrig med den ene stanga ved bakdøren... Hun var mildt sagt ikke god!

Beskriv hvordan hun så ut!
Hadde ei trønderkjerring innom butikken helt mot slutten av ei helgevakt for litt siden, hun virka ihvertfall ikke god, i tillegg til at hun ikke var edru heller. Nå skal det jo forøvrig nevnes at i det området fins det endel narkomane og lignende, som bor i den kommunale blåblokka like ovenfor der jeg jobber.
Nå har jo jeg også vært temmelig sjokkerende på den bussen i mindre beregnelige øyeblikk, må sies :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Humor
« Svar #156 på: 23. Okt. 2008, 10:01 »
Hun var nok student - virket i allefall slik. Litt "rund" og med mørkt langt hår.
Jeg tør nesten GARANTERE at du ikke har vært i nærheten av like sjokkerende som hun... I såfall MÅ du søke profesjonell hjelp ASAP!

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #157 på: 23. Okt. 2008, 10:10 »
Hmm,  bare tanken på nattbussen hjem Bodø – Tverlandet får meg til å glede meg til jeg om 1 mnd flytter hjem fra det alt for store utlandet :)
Nattbussen er Bodøs beste uteplass, masse fulle morsomme folk, dans og sang, masse villige damer (evt desperate damer som ikke har fikset seg noe annet iløpet av kvelden  :P
Fuck, glemte ett sekund at man har fått familie siden den gang,  jaja barneskrik og ei sur kjærring er jo ikke så værst på en Lørdags kveld det heller ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Humor
« Svar #158 på: 23. Okt. 2008, 10:19 »
Sånn skal min neste hund også trenes ;D


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #159 på: 23. Okt. 2008, 12:24 »
Hun var nok student - virket i allefall slik. Litt "rund" og med mørkt langt hår.
Jeg tør nesten GARANTERE at du ikke har vært i nærheten av like sjokkerende som hun... I såfall MÅ du søke profesjonell hjelp ASAP!

Kan faktisk høres ut som hun jeg møtte bak kassa, det!
Vel, jeg har jo blant annet vært med å immitere hun gale dama på bussen, på nattbussen i Bodø, til endel menneskers frustrasjon..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Humor
« Svar #160 på: 24. Okt. 2008, 18:08 »
Vi har faen meg mye rart på 03.30-bussen i Tromsø også. Det er en stor prestasjon om man unngår å bli antastet av ei førti(++) år gammel kjerring der.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Anthony

  • Gjest
Sv: Humor
« Svar #161 på: 24. Okt. 2008, 18:35 »


kico

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #162 på: 24. Okt. 2008, 18:38 »
Hva gjør en Spurs supporter når laget vinner?




Svar: Jubler og skrur av Play Station maskinen.
Walking in a Keegan wonderland!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Humor
« Svar #163 på: 26. Okt. 2008, 15:26 »
Vi har faen meg mye rart på 03.30-bussen i Tromsø også. Det er en stor prestasjon om man unngår å bli antastet av ei førti(++) år gammel kjerring der.

Den kan jeg skrive under på.
Hvis du i tillegg har uniform på, så skal det godt gjøres å komme ut av bussen aleine.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #164 på: 26. Okt. 2008, 16:08 »
Militæruniform? Det er da ikke noe de hater mer oppe i Tromsø enn militærfolk på fylla? Det er min erfaring ihvertfall.