20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud  (Lest 12589 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Kampbilletter, hotellrabatt, unik pris på hjemmedrakt og medlemsblader for å nevne noe. Høres det fristende ut?

Vi ønsker velkommen til en ny sesong med Toon Army Norway! Supporterteamet er glade for å kunne presentere årets medlemsfordeler for dere.

De siste månedene har vi hatt mye kontakt med Newcastle, og kan nå bekrefte at vi kommende sesong kan tilby billetter til årets hjemmekamper for våre medlemmer.

Skal man først til Newcastle, så trenger man også et sted å bo. I samarbeid med NUFC har vi utarbeidet et unikt hotelltilbud sentralt i Newcastle med rabatt for våre medlemmer, både på overnatting, mat og drikke.

I tillegg jobber vi med å gjenta fjorårets suksess: Supportertur til lokaloppgjøret mot Sunderland. Klubben har lovet oss 50 billetter til oppgjøret, og vi håper så klart å fylle samtlige plasser med våre fantastiske medlemmer.

I fjor fikk de som meldte seg inn sjansen til å kjøpe Newcastles hjemmedrakt til kun 449 kroner inkludert frakt. Vi solgte nærmere 150 drakter, og tilbudet ble så populært at vi gjentar suksessen også i år!

Ellers får du selvsagt våre medlemsblader tilsendt i posten, spekket med nyheter og stoff om klubben i vårt hjerte. Og hva er vel sesongen uten vår eksklusive t-skjorte? Vi lanserer den ferske Toon Army Norway-skjorta, som du får til medlemspris 79 kroner pluss frakt.

Om du ikke har gjort det allerede – meld deg inn her!

PS! Vi gjør obs på at eksisterende medlemmer også må registrere seg på nytt. Dette fordi vi har gått over til et nytt innloggingssystem, samt for å forsikre at alle adresser er oppdatert med tanke på utsending av medlemsblader.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #1 på: 15. Juli 2014, 11:39 »
Tok endelig til vet, og meldte meg inn igjen etter ein litt for lang periode uten å vere med, og benytta meg sjølvsagt av drakttilbudet :) Fantastisk bra tilbud og kudos til alle som har bidratt til å gjere dette tilbudet tilgjengelig! Satser på at det vertfall blir ein tur i løpet av sesongen, og det frister veldig med derbyet.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #2 på: 15. Juli 2014, 14:32 »
Tja.

Startet betalingsprosessen med "kort/paypal" og fikk da bare opp "opprett paypal konto". Det har jeg ikke planer om. Fant ikke noe "betal med visa" så da trykket jeg meg tilbake. Forsøkte med bankoverførsel i stedet, men da hadde jeg tydeligvis brukt den ene sjangsen min så da nektet systemet meg å gjøre noe som helst...

Stuck. :grumpy:
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #3 på: 15. Juli 2014, 15:47 »
Tja.

Startet betalingsprosessen med "kort/paypal" og fikk da bare opp "opprett paypal konto". Det har jeg ikke planer om. Fant ikke noe "betal med visa" så da trykket jeg meg tilbake. Forsøkte med bankoverførsel i stedet, men da hadde jeg tydeligvis brukt den ene sjangsen min så da nektet systemet meg å gjøre noe som helst...

Stuck. :grumpy:

Rart. Jeg trodde det skulle gå an å betale med kort uten å registrere seg på Paypal, men det er mulig jeg da tar feil. Det du opplever er en svakhet med systemet som et par medlemmer har fått erfare.

Det er en løsning på dette. Siden at brukeren din er registrert selv om du ikke fikk gjennomført betalingen, trenger du bare å sette inn totalbeløpet (828 kroner ifølge registeret vårt) på TANs kontonummer 3633.37.44753.

Da vil brukeren din bli oppdatert til "abonnent" innen et par dager. Hvis du sender meg en epost eller PM når du har betalt så kan jeg gjøre dette med en gang selv :)

Drakt og t-skjorte blir sendt ut i hhv. august og sent i juli.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #4 på: 15. Juli 2014, 16:17 »
Ok. Da gjør jeg det :)

Takk Nordin.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #5 på: 15. Juli 2014, 16:30 »
Fekk til å betale med kort uten å opprette pay pal konto  8)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #6 på: 17. Juli 2014, 13:38 »
Cheater :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

NUFC94

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #7 på: 21. Juli 2014, 01:43 »
Vil det være mulig å bestille mer enn 1 billett til kampene? Hvis jeg feks ønsker å dra over med en Arsenal supporter

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #8 på: 21. Juli 2014, 02:47 »
Vil det være mulig å bestille mer enn 1 billett til kampene? Hvis jeg feks ønsker å dra over med en Arsenal supporter

Ja, det er opptil 2 billetter per medlem. Hvis du vil reise over med tre venner (fire billetter totalt), kan du da melde inn deg selv samt et ekstramedlem (150 kr).
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #9 på: 22. Juli 2014, 14:01 »
Fikk fingeren ut jeg også å meldte meg inn igjen. Kjempebra tilbud og opplegg klubben har ordnet til nå. Et godt stykke arbeid :-)
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #10 på: 06. Aug. 2014, 12:44 »
Tja.

Startet betalingsprosessen med "kort/paypal" og fikk da bare opp "opprett paypal konto". Det har jeg ikke planer om. Fant ikke noe "betal med visa" så da trykket jeg meg tilbake. Forsøkte med bankoverførsel i stedet, men da hadde jeg tydeligvis brukt den ene sjangsen min så da nektet systemet meg å gjøre noe som helst...

Stuck. :grumpy:

Samme problemet her. Er det greit at jeg overfører penger og deretter sender en PM med leveringsadresse og andre opplysninger?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #11 på: 06. Aug. 2014, 19:11 »


Samme problemet her. Er det greit at jeg overfører penger og deretter sender en PM med leveringsadresse og andre opplysninger?

Jepp, det er mer enn godt nok :) Send epost til tan@newutd.no
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kroken

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #12 på: 09. Aug. 2014, 00:09 »
Blir det noe supportertilbud på TV2 Sumo denne sesongen slik som i fjor?

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #13 på: 14. Aug. 2014, 20:42 »
Det med Tv2Sumo lurer eg også på. Men sjekka nettopp igjennom medlemssidene for fyrste gong og må sei at folka her har gjort ein jævla bra jobb!  :toon:

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TAN 14-15: Kampbilletter, medlemsblader, drakt-tilbud
« Svar #14 på: 14. Aug. 2014, 22:45 »
Det har dei! Imponerande! :toon: