20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Har dere spillt..  (Lest 7824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
Har dere spillt..
« Svar #15 på: 13. Sep. 2005, 07:46 »
Sitat fra: "Fabio"
Er det noen som har spilt Graeme Souness Soccer Manager :!:  :P ? Et artig spill.


Kan du fortelle LITT?

Noreng

  • Gjest
Har dere spillt..
« Svar #16 på: 13. Sep. 2005, 07:56 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Fabio"
Er det noen som har spilt Graeme Souness Soccer Manager :!:  :P ? Et artig spill.


Er det det spillet hvor det er om å gjøre å krangle med flest medspillere og tape mest kamper?


Og Nordin vil aldri avslutte sitt fantastiske vennskap GS :P!

Fabio

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
åtte Chelskji brenne!

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #18 på: 02. Nov. 2005, 16:51 »
Jeg var nylig hjemom barndomshjemmet mitt, mor og far sitt hus, og kunne ikke glemme at jeg måtte ta en tur på loftet. Etter å ha bladd seg forbi gamle fotballblader, et gammelt akebrett og en 386(eller hva det nå heter, disse gamle datamaskinene) så fant jeg fram til en firkantet eske.

Esken var sånn passe stor, og jeg kjente den igjen med en gang mine øyne oppdaget den. Jeg dro den ut innimellom rotet og åpnet den. Og gjett hva jeg fant!En herlig 8-bit Nintendo og en rekke gamle spill og håndkontroller. Den ene håndkontrollen hadde mistet A-knappen så den gikk rett i søppelkassen. Etter at det var gjort så var det å finne fram til nærmeste ledige tv. Ja, og så måtte jeg jo selvsagt også finne fram til en kassetspiller slik at jeg kunne høre på Postens sommerkasset fra en eller annen gang på 80-tallet. Øyvind Blunck er alltid morsom.

Og, det var rett og slett et herlig gjensyn. Brassespark på brassespark, og Kamerun ble et par nummer for små. Fortsatte videre i turneringen og til tross for at Tyskland var en hard match, så gikk jeg seirende ut av turneringen uten de helt store problemene. Jeg ringte opp til noen gamle kamerater og inviterte bort på mors nylagede eplekake og en turnering i Nintendo World Cup. Hehe, å spille fotball på is eller på grus, er det noen andre fotballspill der man kan dette?Og, er det noen spill der man slipper å måtte få utvist spillere for tacklinger som hadde gjort Roy Keane grønn av misunnelse?

Nintendo World Cup er uten tvil tidenes beste fotballspill. Det er ikke lenge til jul, og jeg har allerede planlagt hva deler av den skal gå til. Nintendo World Cup, Megaman, Super Mario 3 og Double Dragon.
Carr har altfor få landskamper for England!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #19 på: 02. Nov. 2005, 23:51 »
Double Dragon er jo en annen klasser:P savner også turtles:p mange geniale spill der ja!:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #20 på: 03. Nov. 2005, 13:46 »
Sitat fra: "Christian"
Rolfern eg fekk faktisk frysingar opp etter ryggen av det du skriv, har sjølv spelte det spelet eit par ganger av ein kamerat, veldig artigt spel. Hugsar spelet den dag i dag.. :D

;) Godt å høre!

Sitat fra: "Erlend Simonsen"

Double Dragon er jo en annen klasser:P savner også turtles:p mange geniale spill der ja!

Turtles ja. Fikk egentlig ikke helt sansen for de to Turtles-spillene som kom til Nes, for det var vel to stykker?Kan nok ærlig innrømme at jeg aldri ble bitt av Turtles-dillaen, barndomshelten min var He-Man som banket Skeletor ned i støvlene. Av andre titler til NES'en så har man jo Zelda-spillene, Skate or Die, Defender of the Crown, North & South, Gauntlet osv...Herlig, herlig og atter herlig. Det finnes ikke et passende ord i det norske språket for å beskrive hvor herlig NES er som spillemaskin.
Carr har altfor få landskamper for England!