20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM  (Lest 20934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
FM
« Svar #45 på: 10. Jan. 2006, 22:27 »
Feil, det er 06 som er verdens beste :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

dubius

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
skjærpings
« Svar #46 på: 13. Jan. 2006, 23:44 »
Jo men folkens hvilket lag spiller dere egentlig med? Når dere snakker om Joaquin, Ballack, kompany osv. Glimrende spillere, men du får dem ikke ved å spille med Newcastle. Budsjettet til Nufc er skrant. er ikke dette et forum for Nufc-fans?

 :D

plebbster

  • Gjest
FM
« Svar #47 på: 14. Jan. 2006, 00:27 »
Du har nok kommet til et forum med NUFC-fans, ja. Man har vel lov til å spille med en annen god klubb på et dataspill?

Tviler på at alle her spiller med NUFC.

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Re: Stort problem på fm 05!
« Svar #48 på: 14. Jan. 2006, 01:14 »
Sitat fra: "EdO"
når jeg skal instalere spillet så kommer det en feil.... nemlig at en kabinettfil som heter Data1.Cab er skadet og ikke kan brukes!, noen som vet ossen jeg kan fikse dette, så jeg kan spille verdens beste spill:

Football Manager 2005 :!:


Ta backup av savefiler, og reinstaller spelet.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
FM
« Svar #49 på: 16. Jan. 2006, 10:46 »
Luca Toni scorte 37 mål i PL på 34 kamper for vårt kjære Newcastle hos meg på FM 06. En annen relativt billig og steingod spiller er Fabio Grosso. Spiller venstreback/venstrekant. Slet litt første sesongen, men andre og tredje har han spilt som en Gud!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
FM
« Svar #50 på: 17. Jan. 2006, 16:34 »
Får den nye pcen min imorgen håper jeg, skalø spille Cm06 med en gang.. Hvordan er laget til Newcastle? Er de jævlig gode? Alle transfers er i orden? Spiller Luque like bra som på Cm5 og hvor stort er budsjettet?
nuz
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
FM
« Svar #51 på: 17. Jan. 2006, 17:47 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Luca Toni scorte 37 mål i PL på 34 kamper for vårt kjære Newcastle hos meg på FM 06. En annen relativt billig og steingod spiller er Fabio Grosso. Spiller venstreback/venstrekant. Slet litt første sesongen, men andre og tredje har han spilt som en Gud!


Hva betalte du får de 2? Jeg måtte opp i £11,5 mill for Grosso og £24 mill for Toni.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
FM
« Svar #52 på: 17. Jan. 2006, 18:36 »
Anbefaller alle å kjøpe Emmanuel Sarki (fra Lyn faktisk, ufattelig god!), De la Cuesta (sykt god, billig, og fortsatt sykt god) og ikke minst Emmanuel Scorza. Han tror jeg er den beste på FM, scorer vanvittig mye mål etterhvert, og er ikke dyr.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
FM
« Svar #53 på: 21. Jan. 2006, 12:37 »
Jeg betalte 70 mill NOK for Grosso før første sesongen og 100 mill NOK for Toni før den andre...

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
FM
« Svar #54 på: 09. April 2006, 23:45 »
Sitat fra: "Romance"
Får den nye pcen min imorgen håper jeg, skalø spille Cm06 med en gang.. Hvordan er laget til Newcastle? Er de jævlig gode? Alle transfers er i orden? Spiller Luque like bra som på Cm5 og hvor stort er budsjettet?
nuz


Jeg håper du mener Football manager (fm) 2006 nå? Fordi de CM spillene som kom etter at eidos og de som lager FM skilte lag suger.

Det er FM som er tingen!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.