20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 63841 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #15 på: 25. Juni 2009, 01:13 »
Ohh, ja. Owen og Martins ER laget på 09 omtrent - skjønt Viduka er heller ikke så verst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #16 på: 25. Juni 2009, 02:33 »
Tror ikke jeg har spilt med Viduka på 09, Owen og Martins er perfekte på det spillet, eneste spissparet som er bedre er Bellamy og Robinho.
Forsvaret til Newcastle på spillet er rimelig greit det også, Colo tar jo ALT i motsetning til IRL.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #17 på: 25. Juni 2009, 02:35 »
Hehe, ja, Colo er jævla god på FIFA. Owen og Oba er sykt gode. Har bare spilt litt med Viduka på karriere-modus, han har en vannvittig oppskrytt fart der, og i tillegg godt skudd og sterk i kroppen. Alan Smith er forresten heller ingen dårlig spiss. Og Geremi er vel lagets mest oppskrytte spiller :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #18 på: 25. Juni 2009, 02:40 »
Haha, ja...Geremi er vel den beste sentrale midtbanespillern der før oppdateringa, da er vel Nolan bedre og Barton er vel ca. like god.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #19 på: 25. Juni 2009, 11:28 »
Pleier å sette inn Viduka, og da putter han som oftest. Liker å komme rundt på kant, og da er det lettere å sikte på Viduka enn Martins og Owen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

DeeJayJay

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #20 på: 25. Juni 2009, 21:00 »
Tror ikke jeg har spilt med Viduka på 09, Owen og Martins er perfekte på det spillet, eneste spissparet som er bedre er Bellamy og Robinho.
Forsvaret til Newcastle på spillet er rimelig greit det også, Colo tar jo ALT i motsetning til IRL.

Stopperne er det jeg sliter mest med når jeg spiller med Newcastle. Colo og Taylor er jo så utrolig treige, Pavlychenko parkerer dem jo med ballen i beina. Så min taktikk har blitt da å endre litt på formasjon og ha utrolig lavt press. Samtidig setter man aggresjon nivået på så nære 100 man kommer! Bruker Nolan og Barton på sentral midt, null kreativitet men masse aggresjon  :P . Ikke den mest publikumsvennlig taktikken, men hey, har jo fått til tider OK resultater mot antatt sterkere lag  ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #21 på: 25. Juni 2009, 23:04 »
For meg er det overgangsfotball til tusen - og det passer meg perfekt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #22 på: 04. Juli 2009, 14:14 »
Håper de gjør slik at dommeren blåser tidligere for offside. Av og til kan det gå sånn 3 sek før han blåser, og det er sykt irriterende.

Enda noe som ikke fungerer perfekt er dette med fordel av ballen. Noen ganger kommer jeg alene med keeper, men får likevel et dumt frispark ved midtbanen.


Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #23 på: 04. Juli 2009, 14:24 »
Ja leste nå at dette var noe de hadde tatt tak i

Peter

  • Gjest
Sv: FIFA 10
« Svar #24 på: 04. Juli 2009, 17:47 »
Håper det blir sånn at når man spiller karrieremodus så kan man sette opp treningskamper før sesongene. Håper også at man kan "gå på treningsfeltet" å se hvordan de spiller på trening, samt akademiet. osv....

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #25 på: 04. Juli 2009, 18:39 »
Håper det er treningsmodus hvor man kan skyte frispark mot mur osv, mulig det er på fifa 09, men da er det godt gjemt..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Peter

  • Gjest
Sv: FIFA 10
« Svar #26 på: 04. Juli 2009, 18:46 »
Håper det er treningsmodus hvor man kan skyte frispark mot mur osv, mulig det er på fifa 09, men da er det godt gjemt..


..Og staffekonk.

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #27 på: 04. Juli 2009, 23:58 »
Håper det er treningsmodus hvor man kan skyte frispark mot mur osv, mulig det er på fifa 09, men da er det godt gjemt..


..Og staffekonk.

Ja, det savner jeg også.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #28 på: 05. Juli 2009, 13:52 »
tror de sparer straffekonk og home/away oppgjør til VM og EM spillene. Har ikke sett dette på fifa, men hadde EM 2004, og da var det med.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #29 på: 05. Juli 2009, 14:21 »
Ok, men ikke på 2004, 2005 og 06, vel?