20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 63862 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
FIFA 10
« på: 09. Juni 2009, 13:58 »
http://gamer.no/article.php?articleId=18022

Dette høres lovende ut! Ser ut til at de har tatt tak i de svakhetene som har vært mest irriterende, blant annet at spillere kommer til å bue løpene sine i langt større grad, og at de får mer frihet i bevegelsene sine! Pluss enda mer! Veldig spennende, gleder meg :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #1 på: 09. Juni 2009, 18:14 »
Leste dette i går, og liker virkelig det som står der  8)

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #2 på: 09. Juni 2009, 20:55 »
Så meget bra ut dette :) Tror det blir FIFA og ikke pro til høsten...

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #3 på: 09. Juni 2009, 21:03 »
Ingen tvil om at FIFA har spist opp forspranget som PRO har hatt, og kanskje vel så det.   
Det, pluss at siste PRO for meg var en stor skuffelse spillemessig, gjør at jeg faktisk vurderer FIFA som neste spill.   
Men som stor PRO fan, og anti FIFA igjennom flere år, så vil det være ett stort nederlag og direkte pinlig å gå over til "fienden" :-[
sunt pueri pueri puerilia tractant

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #4 på: 09. Juni 2009, 21:14 »
Ingen tvil om at FIFA har spist opp forspranget som PRO har hatt, og kanskje vel så det.   
Det, pluss at siste PRO for meg var en stor skuffelse spillemessig, gjør at jeg faktisk vurderer FIFA som neste spill.   
Men som stor PRO fan, og anti FIFA igjennom flere år, så vil det være ett stort nederlag og direkte pinlig å gå over til "fienden" :-[

Newcastle blir vel ikke med på neste pro heller :(

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #5 på: 09. Juni 2009, 21:40 »
Ikkje noko problem for vi som er vandt med å editere frå dei tidlegare versjonane av PES. Editering har for mange vore ein viktig del av PES.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #6 på: 09. Juni 2009, 21:51 »
Jeg gleder meg som en lite unge til fifa10, jeg storkoser meg fortsatt med fifa09 og kommer nok til å gjøre det frem til fifa10 kommer.
Jeg er litt skeptisk til så "store" forandringer av et allerede veldig bra spill, men jeg er spent og positiv til at de har retta opp det viktigste først og fremst :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #7 på: 09. Juni 2009, 22:17 »
Er det satt noen omtrentlig release ?

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #8 på: 09. Juni 2009, 23:06 »
Regner nesten med det er omtrent på samma tid som vanlig, på høsten en gang omtrent like med FM, og en dryss med andre spill :)
Høsten er en fenomenal tid for oss som liker spill :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #9 på: 09. Juni 2009, 23:25 »
PS3 iløpet av de neste månedene gitt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #10 på: 10. Juni 2009, 11:27 »
Jeg også har vært Die Hard PRO fan, men ser også ut til å måtte ty til FIFA hvis jeg skal spille med mitt kjære Newcastle <3. Selvom jeg pleier og laste ned Option File til PRO sånn at alt blir Orginalt tviler jeg på at det blir noe morro uten Newcastle. Jaja ser ut som jeg må starte fra scratch med FIFA siden sikkert er ganske dårlig i det.
Ba Ba Ba!!!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #11 på: 11. Juni 2009, 00:05 »
Er du god i Pro tar du FIFA sykt lett :) Jeg tok det i allefall veldig fort, og det var til og med på XBOX. Vant alle kampene mot en kompis første gangen jeg spilte FIFA...

Peter

  • Gjest
Sv: FIFA 10
« Svar #12 på: 14. Juni 2009, 21:51 »
Gleder meg veldig. FIFA09 er det eneste ps3 spillet jeg har, men snart kommer det ett til i hylla! :D

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #13 på: 14. Juni 2009, 22:35 »
Gleder meg veldig. FIFA09 er det eneste ps3 spillet jeg har, men snart kommer det ett til i hylla! :D

Hehe ja du må også få deg Prototype.. Prøvde det idag og var meget kult:)
Ba Ba Ba!!!

DeeJayJay

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #14 på: 24. Juni 2009, 21:31 »
Er jo bare å begynne å øve allerede nå hvis man skal hevde seg mot kamerater med gode lag i Fifa 10! Borte blir x-faktoren til Owen og Martins, og man må sikkert kjempe seg til seier med Xisco og Ameobi på topp mot de latterlige gode forsvarene til Man utd og co! Men den utfordringen må man jo ta  :)