20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skeptisk til Mort?  (Lest 5162 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Skeptisk til Mort?
« på: 01. Jan. 2008, 22:14 »
Noen som er lei Mort ällerede? Han vil ikke sparke Allardyce og heller ikke vil han gi særlig med midler til spillere?
hva syntes dere om situasjonen på Tyneside?
Newcastle United We Stand

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #1 på: 01. Jan. 2008, 22:20 »
Noen som er lei Mort ällerede? Han vil ikke sparke Allardyce og heller ikke vil han gi særlig med midler til spillere?
hva syntes dere om situasjonen på Tyneside?

Langt derifra! Mort virker som en meget klok og reflektert mann, som jeg er overbevist om at vil gjøre en meget god jobb for Newcastle. Pengesekken deimot, er det vel Mike Ashley som sitter på!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #2 på: 01. Jan. 2008, 22:38 »
Skeptisk til Mort?
Nei ikke i det hele tatt, dette er en mann som vet hva han holder på med, å kjenner foretningsverden meget godt..
Jeg tror han er den rette mannen for å styre skuta videre, å den rette til å få penger inn på flere områder.
Det at det KANSJE ikke blir midler til nye spillerkjøp, skjønner jeg faktisk godt..
Ashley tok 300 mill norske kroner for å dekke en gjeldspost som FF hadde gjemt vekk, det sier litt om hva den mannen står for, å hvor skakkjørt Newcastle egentlig var da de tok over..
Det er fortsatt gjeld i klubben som jeg har skjønt, men det begynner å hjelpe, det vil nok ta litt tid før vi blir gjeldsfrie, men vi er på vei..

Jeg tror det er penger tilgjengelig til spillerkjøp, vist det er spillere med kvalitet å som er til rett pris. Men hvor mye er en annen ting. Det som er sikkert er at MortÀshley er de rette til å ordne opp i disse tingene..
Vist vi ikke for spillere i dette vinduet, så kommer det garantert spillere inn til sommeren..
TTT= ting tar tid= tålmodighet
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #3 på: 01. Jan. 2008, 22:50 »
Ja, det hadde vært newcastlesupporteren i et nøtteskall. UT MED MORT! UT MED ASHLEY! UT MED ALLARDYCE! Hent inn magica fra tryll!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #4 på: 01. Jan. 2008, 23:22 »
Skeptisk fordi han er i ferd med å bygge grunnmuren i et kommende storlag? Nei, ikke akkurat.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #5 på: 02. Jan. 2008, 00:12 »
Latterlig å komme med slike antydninger allerede! Hva forventes egentlig fra enkelte supportere??? Må si jeg er delvis
Sjokkert over av noen kan tenke tanken en gang... Ingen utenom klubben vet hvor mye som evt er tilgjengelig t transfer. Mannen er en forretningsmann på nivå m "vår egen" milliardær John Fredriksen. Jeg ønsker han i klubben for mange mange år!

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #6 på: 02. Jan. 2008, 09:27 »
Nå var det vel faktisk Mort som rådet Ashley til å ta over i Newcastle. Og så har Newcastle hentet inn 9 spillere, kan jo ikke bare kjøpe og kjøpe hele jævla tiden. Se bare på liverpool, har kjøpt inn dyre spillere forran sesongen men gjør det nesten dårligere enn i fjor.
"The first 90 minutes are the most important"

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #7 på: 02. Jan. 2008, 11:00 »
Noen som er lei Mort ällerede? Han vil ikke sparke Allardyce og heller ikke vil han gi særlig med midler til spillere?
hva syntes dere om situasjonen på Tyneside?


Hææææ??!?! F.. du har røyka då? Verte sjokkert over ein del "supportara" her inne eg og! Alle er heilt på jordet til tider. Ashley e det beste som har skjedd på laaaang tid. Og Mort veit kva han driv med. Allardyce og. Gi han tid. Er jo heilt UTRULEG at folk vil ha Sam sparka etter ein halv sesong!! Og no er det Mort  sin tur ? Uff blir so oppgitt, like før eg gir opp dette forumet..

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #8 på: 02. Jan. 2008, 11:42 »
Synes det er veldig fint å se Mort, Allardyce og Ashley (iført Newcastle drakt) sammen på tribunen i mange av årets kamper. Mort og Ashley er 2 smarte foretningsfolk og det vil gå bedre og bedre med Newcastle.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #9 på: 02. Jan. 2008, 14:03 »
Noen som er lei Mort ällerede? Han vil ikke sparke Allardyce og heller ikke vil han gi særlig med midler til spillere?
hva syntes dere om situasjonen på Tyneside?



Hææææ??!?! F.. du har røyka då? Verte sjokkert over ein del "supportara" her inne eg og! Alle er heilt på jordet til tider. Ashley e det beste som har skjedd på laaaang tid. Og Mort veit kva han driv med. Allardyce og. Gi han tid. Er jo heilt UTRULEG at folk vil ha Sam sparka etter ein halv sesong!! Og no er det Mort  sin tur ? Uff blir so oppgitt, like før eg gir opp dette forumet..

Nesten så jeg synes du er like latterlig som trådstarter nå... Du sier alle er på jordet, men ser du en person som er enig med trådstarter?

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #10 på: 02. Jan. 2008, 17:02 »
Noen som er lei Mort ällerede? Han vil ikke sparke Allardyce og heller ikke vil han gi særlig med midler til spillere?
hva syntes dere om situasjonen på Tyneside?


Gratulerer med årets dummeste utsagn, og det på årets aller første dag. Skal mye til for å toppe det der.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #11 på: 02. Jan. 2008, 17:26 »
helt ubegripelig at folk tenker tanken engang... Altså, kjøper du et hus som er oppussingsobjekt og nedslitt, nytter det ikke med et par malingstrøk og luftfriskere i hvert rom, når alt av treverk er råttent og fullt av mugg!! DET MÅ JOBBES!!

suksess kommer ikke over natta, og det er få om ingen her som kjenner det fulle omfanget til jævelskapet fat fred la igjen til sine arvtakere
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #12 på: 02. Jan. 2008, 18:22 »
Beklager Beklager, var i jævla dårlig humør når jeg lagde denne tråden, har nettopp fått vite at jeg ikke skal til Newcastle i Mars, pga pappa absolutt vil til Barcelona..

Beklager for å lagd enda en søppel post!

Howay the lads!
Newcastle United We Stand

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #13 på: 02. Jan. 2008, 19:44 »
Beklager Beklager, var i jævla dårlig humør når jeg lagde denne tråden, har nettopp fått vite at jeg ikke skal til Newcastle i Mars, pga pappa absolutt vil til Barcelona..

Beklager for å lagd enda en søppel post!

Howay the lads!

Alle kan da ha meninger, men vi sier jo ikke at de er rett  ;D
"The first 90 minutes are the most important"

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Skeptisk til Mort?
« Svar #14 på: 02. Jan. 2008, 19:53 »
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11685_212799,00.html
Mort forventer mere fra spillerene, å det kommer kansje 2 spillere inn i januar ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.