20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stopper par ?  (Lest 5057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Stopper par ?
« på: 25. Okt. 2007, 23:41 »
Hvilket stopper par børr Newcastle bruke?

Jeg mener Taylor - Cacapa/Faye
Newcastle United We Stand

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #1 på: 25. Okt. 2007, 23:47 »
I øyeblikket er Faye/Cacapa et soleklart førstevalg, og at de begge storspiller for tiden skal vi fryde oss over og utnytte til det fulle!

Men Taylor har et voldsomt potensial og jeg ser for meg at han får sjansen igjen snart(tøffe desember el januar ANC), og spiller så jævli bra at han er fast resten av sesongen....Rozy er også god, men han må bedre duellspillet sitt, vi tapte arsenal kampen nettopp av den grunn..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

hauepine

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #2 på: 26. Okt. 2007, 00:22 »
Cacapa er sikkert førstevalg for min del. Den andre plassen går til Faye eller Roz. Taylor er like bak. Alle vil nok få sine sjanser uansett, så får vi heller se etterhvert hvilket par som får mest tillitt utover sesongen.

luxury

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #3 på: 26. Okt. 2007, 01:09 »
tror nok ikke det er mulig for sam, som han har sagt. Å sette ut faye og cacapa etter kampen mot tottenham.
Dermed er nok de soleklare første valg akuratt np.
Men alle vil nok få sjanser etter verdt og da håper jeg Taylor tar godt vare på den!

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Stopper par ?
« Svar #4 på: 26. Okt. 2007, 01:25 »
Ingen tvil om at Faye og Cacapa er det beste stopper parret nå.Roz har også ikke vært så ille men virker å slite litt med den røffe fysiske  spillet og Taylor har jo mye inne men har langt ifra vært stabil god å har fortsatt mye å jobbe med men han vill nok forbrede seg etterhvert ut i sessongen.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #5 på: 26. Okt. 2007, 10:18 »
Sånn som det akkurat i dag, hadde jeg gått for Faye-Cacapa. Eneste jeg ikke liker med de 2, de mangler farten. Men mye av det tar de igjen på at de er gode til å lese spillet å er plasseringsdyktige.. Når Januar komer, blir det nok Cacapa-Rozen\Taylor. Det jeg tror skjer da? Rozen for plass på siden av Cacapa å Taylor kommer til å spille h.Back. Å det kommer til å fungere glimrende tror jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #6 på: 26. Okt. 2007, 11:28 »
Jeg tror det blir dumt hvis vi skifter stopperpar for mye. Det ser ut til å funke med Faye og Cacàpa, så jeg vil at Big Sam fortsetter med den suksessoppskriften.
Taylor har et stort potensiale til å bli en utmerket stopper, men mangler litt rutine enda. Rozenhal kan bli veldig god han og, hvis han tilvenner seg engelskfotball.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #7 på: 26. Okt. 2007, 13:25 »
Det er litt surrealistisk at me har eit slikt luksusproblem på stopperplassen. 4 solide stoppere som er så og si jevngode. Fantastisk deilig og sjå at Big Sam har så til det grader tatt tak i dette problemet som nå må seies og vere eit av våres sterke punkt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #8 på: 28. Okt. 2007, 16:29 »
Vel, man kan ikke unngå å spørre hvorvidt det egentlig er vårt sterkeste kort når de etter sigende opptrer på en så horribel måte som de gjorde i går. Jeg hadde et håp om at den tiden var forbi der vi ga motstanderen mål innpakket i gavepapir, med sløye i gull og til-fra-kort signert personlig av våre forsvarsspillere. Men jeg tok visst feil der. Men Cacapa/Faye bør få fornyet tillitt inntil videre. Sentrallinja bør forandres på minst mulig. Den bør være mest mulig stabil. Men da er det en fordel at den opptrer noget bedre enn den tydeligvis gjorde i går.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommi H

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 80
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?'
« Svar #9 på: 14. Nov. 2007, 08:49 »
uten tvil Faye/Tayler og Rozenhal ;D

Faye storspelte mot sunderland og det vill han fortsetta me

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #10 på: 14. Nov. 2007, 10:20 »
Ja han spilte bra, bare synd han er ute i 3 uker????
Taylor\Faye eller Rozen mener jeg. Tror det hadde vært den beste løsningen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #11 på: 14. Nov. 2007, 11:04 »
Faye og Rozenhal her også. Velger Rozenhal over Cacapa pga at han er en mer spillende stopper som er med fremover. Taylor blir det klare 4 valget..

Morphern

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 26
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #12 på: 14. Nov. 2007, 15:19 »
Skremmer meg at vi ikke skaper en dritt fremover. Owen er fotballklok, men fortsatt ikke tipp topp. Viduka virker å være tung og uinspirert. Oba løper, men skaper lite fordi han ikke er like smart som feks owen. Vi har så mange gode spillere på dette laget, men skaper vanvittig lite, og selv etter 10 utskiftninger denne sesingen er vi fortsatt dær vi ikke vil være - nummer 10 på tabellen. Jeg har blitt så skuffa kamp etter kamp nå, fatter ikkeh vorfor vi spiller så elendig med så mange gode swipllere på laget. 

Morphern

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 26
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #13 på: 14. Nov. 2007, 15:20 »
VM i skrivefeil :)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Stopper par ?
« Svar #14 på: 14. Nov. 2007, 16:48 »
Jeg har blitt så skuffa kamp etter kamp nå, fatter ikkeh vorfor vi spiller så elendig med så mange gode swipllere på laget. 

Av de mange gode spillerne våre er få av dem i kjempe god form og det tar tid å vende seg til en ny taktikk, ny manger og nye spillere. Og det har da ikke vært så dårlige. Vi må la Sam få tid å tror jeg også resultatene vil komme. Tror vi får en opptur mot Liverpool både mtp. prestasjoner og resultat.