20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!  (Lest 8148 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #15 på: 16. Des. 2006, 17:45 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg smilte ikke engang da jeg leste det. Så lite betyr dette for meg.


En liten tøffing du.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #16 på: 16. Des. 2006, 18:49 »
Jeg synes det er supert at vi får et trofè jeg!:) Ingen her som kan være misfornøyde med at vi har vunnet intertoto cupen!??!

Det er INGEN som mener at sesongen har vært en suksess selvom vi vant intertoto. Når Roeder ikke var klar over at vi hadde vunnet den før han ble fortalt det på fredagsmorgen sier vel litt om hvor lite den betyr. Men den er grei å ta med seg, og vi jobber videre som vi alltid har gjort.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #17 på: 16. Des. 2006, 19:24 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Joda, det var jo godt å få noe å forsvare seg med når folk sier: "Når vant Newcastle sist et trofe da?"

På skolen på mandag skal jeg få igang en fotballdiskusjon, så kan jeg si: "Forrige uke".

Men jeg heia som dæven mot Lillestrøm for at vi skulle komme til UEFA-cupen! Vinner vi den, FA-cupen eller Premier League er jeg i himmelen.

Vinner vi Ligacupen ville det vært like artig som å vinne borte mot Manutd i en PL-kamp.

Å vinne Intertotocupen er mindre verdt enn ett poeng i Premier League.


Så en seier, god selvtillit, god trening, en aldri så liten og pokal og ett meget godt utgangspunkt er like bra som om vi hadde spilt uavgjort mot Watford i dag?

Hmm.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #18 på: 16. Des. 2006, 22:50 »
Sitat fra: "Noreng"
Går det ann, Olav. Hadde vi ikke vunnet Intertotoen hadde vi ikke vært i UEFA-cupen.


Nei, nettopp. Men jeg så mer på Intertotocupen som en kvalik til UEFA-cupen. Man syntes ikke det er stort å vinne en UEFA-cupkvalik og dermed få trofe for det.

Og folkens: Så klart er jeg glad for at vi vant Intertoto-cupen. Men who cares? Det betyr ikke så jævla mye.

Og jeg kan vel selv velge når jeg blir glad og når jeg blir ikke glad, kan jeg ikke det? Jeg blir faen meg ikke glad på kommando fordi dere ber meg om det.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #19 på: 16. Des. 2006, 22:59 »
Ja, enig.

Og det jeg mente er at det ikke er stort det å vinne Intertoto-cupen og få pokal og alt det der, men det viktigste er at vi kvalifiserte oss til UEFA-cupen.

kvalvik

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #20 på: 17. Des. 2006, 11:06 »
intertotto er ikke noe å juble for. møkkacup, men nødvendig..

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #21 på: 17. Des. 2006, 12:49 »
Så dere fat fred i går da? Han såg som vanlig veldig lite glad ut. Det er ikke slik en ekte fan ser ut på kamp!
Skulle iallefall ikke tro at han feiret noen cupseier! Nå kan han jo trekke seg uten å bryte ordene sine!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #22 på: 17. Des. 2006, 22:54 »
Kjære venner.

Jeg har full forståelse for at dere ikke tar av på grunn av at vi har vunnet Intertotocupen, og dermed fått et trofé for det. Men la nå oss få beholde vår barnslige, lett ironiske glede over et trofé. Vi vet alle at dette var et relativt billig trofé, og at det i det store og hele betyr absolutt ingenting.

Men når folk mobber oss for at vi ikke har vunnet noe som helst på et halvt århundre, så må vi få lov å i en humoristisk tone minne dem på at vi vant Intertotcupen i år, og attpåtil fikk et trofé for det.

Se litt positivt på livet. Vi begynner å få en god rekke med resultater, spillet sitter litt bedre, forsvaret har for alvor våknet til live og Martins begynner endelig å betale tilbake overgangssummen. Og han gjør det på en glimrende måte. Da må vi få lov å være litt humoristiske når vi gleder oss over et trofé, selv om ingen visste om dette før vi fikk beskjed om det, og at dette ikke betyr noe som helst i det store og hele.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #23 på: 18. Des. 2006, 20:44 »
Jaja, selv om jeg ikke kommer til å feste konstant tre dager til ende over dette trofeet sliter jeg med å holde meg like hard som ismannen Geordie Olav her ;)

Hva om vi nå hadde vunnet Intertoto cupen uten å få noe som helst for den. Sånn sett er dette lille og relativt ubetydelige trofeet bedre enn ingenting. Så får vi heller glede oss over det og ta det med den lille barnslige humoren som Joakim foreslo

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #24 på: 18. Des. 2006, 23:25 »
www.nufc.com

Bla litt ned på siden så får dere se Luque med pokalen :lol:  :lol:

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #25 på: 20. Des. 2006, 20:23 »
Kult med en pokal da, viser jo bare at vi har gjort det bra i uefa-cupen. Og det har vi jo også gjort til gagns. Neste motstander bør være mer enn overkommelig, da har vi forhåpentligvis både Emre,Parker,Dyer,Martins,Duff m.flere tilbake i godt gammelt slag(jada,jeg er optimist). Kult at vi vant pokalen, det er jo bedre enn ingenting. Jeg tror vi har en bra sjans til å vinne hele uefa-cupen også for den saks skyld.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #26 på: 20. Des. 2006, 20:29 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Noreng"
Huff. Så klart må vi være glade for å vinne Intertoto-cupen. Vi har jo alltid ønska å vinne den. Vi heia jo som dæven når vi møtte Lillestrøm. Og såklart er vi glade for at vi kom lengst av Intertoto lagene. Spessielt med tapene mot Deportivo og Troyes i tidligere turneringer.

Nei, Vær takknemlige. Idioter.


Joda, det var jo godt å få noe å forsvare seg med når folk sier: "Når vant Newcastle sist et trofe da?"

På skolen på mandag skal jeg få igang en fotballdiskusjon, så kan jeg si: "Forrige uke".

Men jeg heia som dæven mot Lillestrøm for at vi skulle komme til UEFA-cupen! Vinner vi den, FA-cupen eller Premier League er jeg i himmelen.

Vinner vi Ligacupen ville det vært like artig som å vinne borte mot Manutd i en PL-kamp.

Å vinne Intertotocupen er mindre verdt enn ett poeng i Premier League.


Latterlig holdning. Hva er vitsen med å være så forbanna pessimist hele tida?Slutt å syt å klag, vi er ikke Real Madrid heller. Ligacupen har blitt vunnet av store lag de siste årene, og jeg syns faktisk den har blitt mer spennende nå som det har blitt så mye vanskeligere å vinne Premier League eller FA-cupen. Jeg hadde jublet om vi hadde vunnet ligacupen, for ikke å snakke om uefa-cupen. Sutrekopp!
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #27 på: 20. Des. 2006, 21:29 »
Så klart jeg hadde jublet om vi hadde vunnet Ligacupen, men jeg hadde gått berserk om vi slo Manutd borte.

Gidder ikke forsvare meg selv mer enn det.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #28 på: 20. Des. 2006, 22:23 »
Jeg skjønner at du tenker det sånn, og det er jeg forsåvidt enig i.

Men vi har ikke mye å glede oss over, og da må vi utnytte de små gledene vi kan få. Intertoto cup-trofeet er et eksempel på dette. Greit nok at det ikke er verdt all verden, men hva annet har vi å glede oss over i disse dager? La oss utnytte seieren i Intertoto-cupen for det den er verdt, og enda litt mer. Vi har ikke stort annet å glede oss over, og da kan vi trygt ignorerere den faktiske betydningen av Intertoto, og tvilholde på fantasien om at Intertoto-cupen er kjempejevt å vinne.

Hvorfor skal vi deppe over at vi har fått et trofé, selv om det er aldri så lite verdt? Hva annet har vi å glede oss over?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ser ut som vi har vunnet vår første pokal siden 1969!!!!!!
« Svar #29 på: 03. Feb. 2007, 00:08 »
Roll-on er jo nødvendig i hverdagen, så hvorfor klage over en litt stor gratis en? :P