20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan dette være sunt for klubben?  (Lest 4491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Kan dette være sunt for klubben?
« Svar #15 på: 24. Mai 2009, 23:34 »
Det går ikke opp for meg at vi har rykket ned. Det går ikke opp for meg at det er LENGE til jeg får se Newcastle spille Premier League igjen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Kan dette være sunt for klubben?
« Svar #16 på: 24. Mai 2009, 23:35 »
Eg er faktisk ganske overbevist om at Shola er en av spissene det blir satset på neste sesong, så vil han bite greit fra seg i CC...

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Kan dette være sunt for klubben?
« Svar #17 på: 24. Mai 2009, 23:39 »
Det går ikke opp for meg at vi har rykket ned. Det går ikke opp for meg at det er LENGE til jeg får se Newcastle spille Premier League igjen.


Samma her, greier ikke helt å tenke tanken på å reise over til en kamp i CCC....
Men tur til høsten BLIR det!

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Kan dette være sunt for klubben?
« Svar #18 på: 24. Mai 2009, 23:58 »
Var det sunt for Leeds, Southampton, Wolwerhampton eller Nottingham Forest å rykke ned?  NEI!
Er det sunt for Newcastle? For tidlig å svare på, men i utgangspunktet, NEI!
Økonomisk er det katastrofalt. Sportslig kan det komme noe positivt ut av det på laaaaang sikt. I styrerommene kan det hvis vi er virkelig
heldige komme noe godt ut av det. Selv om jeg tviler på at Asley får solgt klubben på noe annet enn billigsalg nå. Og det tviler
jeg på at han er interessert i. Desverre....
Supporters Trust neste?


http://www.fotballblogg.net/championship

DLZ

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 46
    • Vis profil
Sv: Kan dette være sunt for klubben?
« Svar #19 på: 25. Mai 2009, 00:08 »
Vet ikke om man kan si at det er direkte sunt. Vi har rykket ned og det er realiteten nu. Det blir uansett spennende. Det trenger ikke å være så negativt som mange kanskje vil ha det til. Viktigste nå er å beholde Shearer, jeg tror han blir. Vi får helt sikkert fullhus på hjemmekamper (eller i det minste rundt 40.000), supportere svikter ikke verken hjemme eller borte. Vi sparer mye penger på lønninger av å kicke ut spillere som Owen, Duff, Smith, Viduka og flere som tjener mye. Tipper vi kan spare opp til 30 millioner pund bare på lønninger (ca det vi får fikk for TV inntektene i PL). Dessuten tjener vi på salg av disse spillere også. Vi har mange unge spillere som får flere sjanser og kan bli viktige for oss. Beholder god keeper og S. Taylor som er natulig leder for vårt mannskap. Nolan og Guthrie blir helt sikkert. Shearer får fred å ro med å bygge et nytt lag av spillere han selv ønsker å se i klubben.

Tror også at drømmen om å bli kjøpt opp trenger ikke å dø ut. Kanskje noen potensielle kjøpere ser på det som en utfordring at Newcastle røyk ned og vil gjerne bli sett på som "redningsmannen" om de kjøper klubben. Trenger ikke å være i PL for å bli kjøpt opp. QPR er vel en god eksempel jeg kommer på i farten.