20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hvem har floppet mest hittil?  (Lest 13650 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #30 på: 13. Des. 2007, 16:13 »
Skal tydeligvis lite til her for en spiller har floppet. Vi  har spilt en halv sesong, og flere nevner spillere som har floppet. Latterlig

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #31 på: 13. Des. 2007, 16:26 »
Må arrestere deg litt her. Flesteparten snakker om spillere som så langt har skuffet, og ikke helt innfridd våre forventninger og forhåpninger. Å si at de har floppet er selvfølgelig vel drøyt. Men det tror jeg de fleste er enige i. Mye kan forandre seg etter nyttår.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #32 på: 13. Des. 2007, 22:25 »
mener bestemt at jeg husker at cacapa tapte en "enkel" hodeduell, hvor ballen datt rett ned til motsdanderen og de skårte? eller var det faye? var ikke portsmiuth kampen. kanskje flisespikkeri dette, men det irriterer meg at jeg ikke husker hvilken kamp det var.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #33 på: 13. Des. 2007, 22:43 »
mener bestemt at jeg husker at cacapa tapte en "enkel" hodeduell, hvor ballen datt rett ned til motsdanderen og de skårte? eller var det faye? var ikke portsmiuth kampen. kanskje flisespikkeri dette, men det irriterer meg at jeg ikke husker hvilken kamp det var.
Tipper målet du snakker om er scoringen til Kenny Miller i Derby-kampen.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #34 på: 14. Des. 2007, 07:50 »
Må arrestere deg litt her. Flesteparten snakker om spillere som så langt har skuffet, og ikke helt innfridd våre forventninger og forhåpninger. Å si at de har floppet er selvfølgelig vel drøyt. Men det tror jeg de fleste er enige i. Mye kan forandre seg etter nyttår.
Enig i den konklusjonen der. Det er hva de har prestert frem til nå, å for mange av spillerene er det langt under hva som kan forventes.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #35 på: 15. Des. 2007, 06:37 »
En spiller har floppet. David Rozehnal. Fryktelig lik Bramble i måten å løse enkle situasjoner. Kan forstå at folk ikke har likt det Geremi har gjort, men eg føler meg trygg medGeremi på midten, uten at eg kan forklere det...

tenkte på kommentarer som denne.

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #36 på: 15. Des. 2007, 22:59 »
Duff har skuffet meg kraftig!!
Var tidvis god i Chelsea, hos oss stort sett rævva eller skadet.

Beklager å si det, men jeg har så absolutt ingen sans for Milner...
Syntes han er et svakt punkt på laget og bør skiftes ut!!!

Owen har vel heller ikke vært en økonomisk gullgruve med tanke på skadeavbrekkene hans...
Ikke det at jeg vil kalle han en flopp....
Men han blir jo stort sett skadet på landslagssamlinger, så kanskje han burde kutte ut landslaget???

Uansett må vel årets gedigne flopp være følgende:

0-1 tapet for Derby

Fulgt av da vi ble slaktet av Portsmouth og Liverpool med 1-7 i målforskjell på to hjemmekamper...

Høydepunktet har vært:

Seieren mot Bolton (alltid moro å vinne i serieåpningen)
Og seirene mot West Ham, Everton og Tottenham

og til slutt var det moro med poeng mot Arsenal...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #37 på: 15. Des. 2007, 23:04 »
Milner har da vært god i år. Syntes vi heller kan skifte ut Geremi fra laget hvis vi skal ta ut noen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #38 på: 15. Des. 2007, 23:05 »
Milner er vel kanskje vår mest stabile utespiller jo. Digger han, har en enorm evne til å forbedre seg selv i tillegg til en beundringsverdig oppførsel og innstilling på banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #39 på: 15. Des. 2007, 23:09 »
Beklager å si det, men jeg har så absolutt ingen sans for Milner...
Syntes han er et svakt punkt på laget og bør skiftes ut!!!

Med slike utsagn klarer jeg ikke ta deg seriøst, Milner har uten tvil hver en av våre aller beste spillere denne sesongen.
an sparker ikke Bobby Robson??

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #40 på: 25. Des. 2007, 12:46 »
Etter min mening = DEG

wow, du er gangster ass..
RT
Newcastle United We Stand

kico

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #41 på: 25. Des. 2007, 17:00 »
Beklager å si det, men jeg har så absolutt ingen sans for Milner...
Syntes han er et svakt punkt på laget og bør skiftes ut!!!

Med slike utsagn klarer jeg ikke ta deg seriøst, Milner har uten tvil hver en av våre aller beste spillere denne sesongen.

Sitat fra: Abel på 08. Des, 11:48
Etter min mening = DEG

Vise ord Abel..
Walking in a Keegan wonderland!

Arnebleie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 65
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #42 på: 04. Jan. 2008, 00:24 »
Etter min mening er det altfor tidlig å si at noen har floppet som så mange har sagt før meg... Det jeg tror er at de spillerne som ble hentet i sommer egentlig ikke var de helt store forsterkningene, men når vi presterer langt under pari vil nok ikke "større" navn komme til klubben vår.

Men jeg håper at de som ikke har fått spilt så mye under Sam revansjerer seg og tar den sjansen de eventuelt skulle få (emre som har spilt altfor lite, enrique som knapt har fått en sjanse)

At Sam har omskolert Zog til back slik at Duffy skal få sjansen på vingen er etter min mening en helt feil vurdering... Jeg vil også se at Sam vraker Viduka og dyrker Owen-Martins på topp, men som vi alle vet er Sam altfor glad i en stor spiss og en liten. Skal vi bruke den metoden tror jeg Smith - Owen er den beste løsningen selvom han ikke er en målmaskin.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #43 på: 04. Jan. 2008, 04:25 »
Rozenhal har vært en skuffelse hittil i år for meg.Sliter stygt med den fysiske spillestilen i england men det er noe som KAN rettes på og noe som han kan jobbe med å bli bedre på så man forse.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #44 på: 04. Jan. 2008, 04:32 »
Beklager å si det, men jeg har så absolutt ingen sans for Milner...
Syntes han er et svakt punkt på laget og bør skiftes ut!!!

Med slike utsagn klarer jeg ikke ta deg seriøst, Milner har uten tvil hver en av våre aller beste spillere denne sesongen.

puh ikke enig i det hele tatt. milner var ok i fjor, men i år ligner han ikke seg selv. kan ikke huske sist milner hadde et bra innlegg. og han bør vel strengt talt lære seg mer enn en finte om han skal spille fotball på toppnivå. fart har han heller ikke. syns ikke han er lagets svakeste punkt men hadde helt klart vært mye bedre med en raskere høyre ving,som la perfekte innegg.