Newcastle United > Transfers

Transfersommeren 2021

(1/9) > >>

Andymag:
Er vel på tide å se fremover til sommerens overgangsvindu og diskutere posisjoner som må forsterkes. Jeg anser backplassene, den sentrale midtbanen og spissplassen som de posisjonene med det mest prekære behovet for forsterkninger. På spissplass gjelder dette selvfølgelig å styrke bredden vår. Som vanlig må vi vel se til free agents, Championship eller kontinentet etter spillere. Har ikke klart å finne en oversikt over PL-spillere på utgående kontrakter noe sted så gjerne supplementer det om noen skulle finne det.

Om vi skulle holde oss oppe klarer jeg ikke helt å se at vi skulle måtte miste noen av våre beste eller mest spennende spillere. Verken ASM eller Almiron har vel hatt noen kanonsesonger, selv om en god sluttspurt selvfølgelig kan endre dette.

Et stort spørsmål blir vel om vi klarer å beholde Matty Longstaff eller om han ser seg om etter bedre spilletid et annet sted. Mener han har tilbragt midtbanen vår noe den har manglet hver gang han har fått sjansen, og jeg ser for meg en ny Armstrong/Toney situasjon om vi lar han gå.

Ellers er jo listen over daukjøtt vi må bli kvitt som alltid lang...

Hva er drømmesigneringen i sommer?

Fluffy:
Blir vel kvitt det aller meste av daukjøttet da mange av kontraktene går ut til sommeren. Yedlin, Lazaar og Aarons er allerede borte. Gayle, Carroll, Atsu, Saivet, Murphy kan alle få dra. Pluss Schar og Fernandez som vi godt kan beholde. Så har man spørsmålstegn som Muto og Lejeune.

Sentral midtbane er krise, så vi kan godt bruke hele budsjettet der. Leste også en artikkel en plass at innad i klubben var midtstopper en plass de ville fornye.

boris.:
Så lenge Bruce forsvinner er jeg automatisk fornøyd, uavhengig av hvem som går ut eller kommer inn. Håper selvfølgelig at Bruce forsvinner før den tid, men det skjer jo ikke.

Tommyok:
1. Mike Ashley ut og noen med ambisjoner inn.
2. Bruce ut, inn? Omtrent hvem som helst, utenom de engelske fossilene som sirkulerer rundt i ligasystemet.
3. Har null å si så lenge 1 og 2 fortsatt er i klubben.. Vi kan gjerne kjøpe Haaland og Mbappe, etter ett par måneder så kommer de til å se ut som championship spillere alikevell. Ashley & co suger det som er av gnist ut av hvem som helst.

lefsen:
LOL

https://www.nettavisen.no/sport/hevder-pl-klubb-vil-ha-ajer/s/12-95-3424107570

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning