20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen som tar steget opp?  (Lest 1838 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Noen som tar steget opp?
« på: 21. Aug. 2008, 18:39 »
Tror dere noen av være uslepne diamanter tar steget opp på a-landlageg denne sesongen, eller ivertfall blir innkalt til samling?

Jeg tror både Milner og Taylor har er sjangs, men at det vil være lettere for Milner.  Bentley var fantastisk for Blackburn ifjor og det skal noe til for å overgå den sesongen, samtidig hvis han spiller bra, holder han Lennon på benken. Det er heller ikke sikkert SWP får mye spilletid i Chelsea. Beckham begynner å dra på åra. Ut ifra det jeg har lest og sett kommer vell Capello også til å bruke Gerrard og Lampard sammen på midten.

Taylor har vell flere stoppere forran seg med Terry, Ferdinand, Lescot, Brown, Upson, og hvis de er skadefrie Woodgate og King.

Håper noe, eller helst begge kunne fått sjangsen i løpet av sesongen. hadde vært gøy om vi fikk noen spillere tilbake på landlaget igjen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som tar steget opp?
« Svar #1 på: 21. Aug. 2008, 18:50 »
Jeg føler meg sikker på at Taylor snart vil få en oppkalling...Synes det er en katastrofe at hans u-21 makker David Weather var med isteden for Taylor i våres...nå vet jeg ikke om var med nå denne samlingen da. Synd for Taylor at han har verdens to beste stoppere på sitt landslag....skal en del til for å få sjansen, dessuten er back-up'ne gode også.

Milner vet jeg ikke....tror vel egentlig ikke det. Da må han isåfall begynne å produsere mer assist og score flere mål.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen som tar steget opp?
« Svar #2 på: 21. Aug. 2008, 21:23 »
Han vil sikkert få sjansen på a-landslaget om han fortsetter å prestere denne sesongen. Hvorvidt han får så mange spilleminutter er vel heller usikkert. Når Woodgate pent må finne seg i å sitte på benken, så skjønner man hvor mange gode midtstoppere England har.

Milner har nok fremdeles et stykke igjen til a-landslaget. Men man skal overhodet ikke avskrive ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen som tar steget opp?
« Svar #3 på: 21. Aug. 2008, 22:23 »
Milner har vel vært i diskusjonen til landslaget i lang tid egentlig da, selv om han aldri har klart ta det endelige steget inn der. Klarer han forbedre sluttproduktet sitt litt, kan han ha en fin sjanse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida