20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2023  (Lest 18257 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captein_Kane

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #120 på: 06. Juli 2023, 15:41 »
Enig der AHN. Vi har god dekning på venstrekant. Jeg syntes Guehi er spenndene, uten å sett alt for mye. Men ser jo også at prisen er viktig for Newcastle, så her føler jeg de har kontroll og får på plass spillere til en bra pris!
Gleder meg bare stort til neste år med CL! :) Og håper vi får ett bra overgangsvindu i sommer!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #121 på: 06. Juli 2023, 16:10 »
Så lenge ASM blir værende så ser jeg helst at vi henter en høyrekant, selv om Barnes sikkert også kan brukes der. Tror det finnes bedre alternativer til den prisen Leicester kommer til å kreve for ham.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #122 på: 07. Juli 2023, 10:03 »
https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter?t=lc-Newcastle
Kunne vel blitt eit fint tilskudd ??
Var Harvey Barnes eg  sikta til ja. Syntest også dette er ein god spiller, men pris er vel ikkje nevnt her. Venstre kant er vel vi bra besatt på, men med ein rimelig pris og spilleren er vel enno ung?  Ikkje utenkelig at vår Eddie kunne fått gull av denne gutten her.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #123 på: 08. Juli 2023, 10:43 »
https://www.theguardian.com/football/2023/jul/07/newcastle-close-in-on-signing-leicesters-harvey-barnes-for-35m

Leicester krever £ 35 Mill. Er vel ikke helt i denne posisjonen vi trenger forsterkninger, men mulig St Maximin drar nå. Barnes har greit med assist og målpoeng de siste sesongene.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #124 på: 08. Juli 2023, 19:08 »
Om Barnes kommer inn, kan nok det være slutten for ASM ja? Litt blanda følelser på den I så fall. Artig spiller som har skjønt det med fansen, men har manglet sluttprodukt etter mitt skjønn.
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #125 på: 08. Juli 2023, 22:42 »
Om Barnes kommer inn, kan nok det være slutten for ASM ja? Litt blanda følelser på den I så fall. Artig spiller som har skjønt det med fansen, men har manglet sluttprodukt etter mitt skjønn.

Synes det er svært trist jeg og. Altså, de fleste husker vel Maximin under kampen på St James mot City i fjor. Han var jo helt enorm!! Under Bruce sin møkka fotball skaffet han og Wilson oss de poengene vi trengte for å overleve.

Han er fryktelig skadeutsatt, mangler noe sluttprodukt og passer nok ikke helt inn i fotballen Howe vil spille.(Selv om jeg har sett at han prøver å tilpasse) På sitt aller beste er han sinnsyk og hadde han spilt på sitt beste hele tiden så hadde han nok spilt for Real Madrid eller lignende.

Nå er det jo også mulig at Howe ønsker å hente inn Barnes for å erstatte type Fraser eller lignende. Tiden vil vise. :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #126 på: 10. Juli 2023, 14:05 »
Axel Disasi er me linka til der også Man U er interessert. Monaco spiller som ser ut til å kunne være et fint tilskudd ? Kjenner ikkje til spilleren, men rett alder har han og ser spennende ut.
https://www.sportsmole.co.uk/football/man-utd/transfer-talk/news/newcastle-man-united-exploring-axel-disasi-deal_518106.html

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #127 på: 11. Juli 2023, 12:03 »
Blir linka til en drøss med backer om dagen. Tino Livramento er vel nevnt før i tråden.

Dukker to venstrebacker opp i dag, Theo Hernandez fra AC Milan og Federico Dimarco fra Inter Milan. Begge solide backer for henholdsvis Frankrike og Italia, og vil nok kreve en heftig overgangssum for å få det i boks. Spørs det da, om FFP lar oss svi av såpass denne gangen?
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #128 på: 11. Juli 2023, 12:48 »
Ta med Axel Disasi fra Monaco (Som Jonny nevnte i går) og Sael Kumbedi fra Lyon så er det vel dagens spillere vi blir linket til.

Federico Dimarco husker jeg godt fra Champions leauge finalen. Synes han virket utrolig talentfull og er vel en spiller som passer godt inn i gruppa med god lagånd, arbeidsmoral, frispark/cornere, innlegg og gode skudd. Theo Hernandez tror jeg nok blir vanskelig å få tak i.

Synes så absolutt en LB og en RCB bør være høyt prioritert på listen. Gjerne om vi svir av litt cash her. RW også før en LW.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #129 på: 11. Juli 2023, 19:55 »
Skjønner ikke koffor man avskriver Targett helt, men Howe vet vel best(?). Synes han var knallgod før han pådro seg skaden, og Burn overtok venstrebacken. Burn er god deffensiv og god på dødball/hodet, men Targett tilbyr mye mer offensivt- og klarer nå seg ganske så bra bakover også.

Men som øyvind og flere skriver, så virker det som at v.back, høyre midtstopper- samt en kantspiller er hva man ønsker seg i dette vinduet.

Synd vi ikke klarte å kapre Jurriën Timber foran Arsenal. Tenk Botman og Timber. Nederlands fremtid!

Èn av disse i de nevnte posisjonene hadde gjort seg

Venstre back:
- Kieran Tierney (Arsenal)
- Adrien Truffert (Rennes)

Høyre midtstopper:
- António Silva (Benfica)
- Maxence Lacroix (Wolfsburg)
- Josip Šutalo (Dinamo Zagreb)

Kantspiller
- Harvey Barnes (Leicester)
- Ryan Cherki (Lyon)
- Moussa Diaby (Leverkusen)

Norske Antonio Nusa (Club Brugge) hadde også vært artig og fått til klubben. Stort potensial og kan bekle hele angrepsrekka!

Håper det skjer noe snart hvertfall.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #130 på: 12. Juli 2023, 09:04 »
https://www.nufcblog.co.uk/2023/07/12/harvey-barnes-update-newcastle-take-major-step-towards-signing-leicester-city-star/

Kilde The Times, bør være seriøst. Antydes også at om vi kjøper Barnes, så er budsjettet brukt opp, og noen må selges for å frigjøre ytterligere midler. Ser flere har kommet med den påstanden. Men, men, silly season, klype salt og alt det der. Media viser gang på gang at de vet like lite som resten av oss.....

Merker jeg ikke følger med like godt lenger, da de fleste på lista di er for meg totalt ukjent Jonas99  ::)
No fate but what you make

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #131 på: 12. Juli 2023, 21:13 »
Er jeg den eneste som er bekymra for at Trippier ikke kan spille 45-50 kamper og at Krafth/Manquillo er andrevalg i PL/CL?!

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #132 på: 12. Juli 2023, 21:25 »
Er jeg den eneste som er bekymra for at Trippier ikke kan spille 45-50 kamper og at Krafth/Manquillo er andrevalg i PL/CL?!

Synes Krafth var OK da han vikarierte for Trippier på slutten av 21/22 sesongen. Manquillo er jeg usikker på om blir værende.
Vi har jo også Harrison Ashby som forhåpentligvis kan få noe spilletid neste sesong.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #133 på: 13. Juli 2023, 00:29 »
https://www.nufcblog.co.uk/2023/07/12/harvey-barnes-update-newcastle-take-major-step-towards-signing-leicester-city-star/

Kilde The Times, bør være seriøst. Antydes også at om vi kjøper Barnes, så er budsjettet brukt opp, og noen må selges for å frigjøre ytterligere midler. Ser flere har kommet med den påstanden. Men, men, silly season, klype salt og alt det der. Media viser gang på gang at de vet like lite som resten av oss.....

Merker jeg ikke følger med like godt lenger, da de fleste på lista di er for meg totalt ukjent Jonas99  ::)

Får vi Barnes for £30-35mill, må det sies å være en meget god deal i dagens marked. Litt bekymringsverdig disse FFP-reglene- dersom det stemmer at vi ikke har mer å bruke, uten å måtte selge først. Føler klubber som Forrest, Villa og West-Ham bare "gønner" på :o Har personlig lyst til å beholde Maxi. Tror han kan levere bra i Europa!

Et par spillere der som ikke er all verdens kjent helt enda ja, Geordie ;D Men alle er relativt unge, ikke altfor kostbare- og ville passet inn i de nevnte posisjonene. Vi må kjøpe stjernene, før de blir stjerner!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #134 på: 13. Juli 2023, 16:14 »
Er jeg den eneste som er bekymra for at Trippier ikke kan spille 45-50 kamper og at Krafth/Manquillo er andrevalg i PL/CL?!

Har tenkt på det samme. Egentlig trenger vi 3 nye spillere i forsvaret, problemet er at vi ikke har råd til å handle såpass mye innenfor FFP. Spent på om Ashby er noe å spare på. Var skadet sist sesong. Krafth har jeg ikke så mye troa på, han har også vært ute veldig lenge.